Njn útok ze všech stran :-D první komplexní záruka (ta se dává tehdy když je model nedůvěryhodný. Poté "nejkvalitnější české SUV" :-D pak "nyní už neodoláte" :-D Pak jsme změnili výslovnost jména :-D (žádný korejec v Nošovicích v životě neřekl Hjondé, tak jde vidět že fakt jen marketingová bublina) a nyní sport. Jenže marketing není vše a mnoho majitelů po pár desítkách tkm přišli že není zlato všecko co se třpytí;-) Ale o nic nejde, Logan měl přece závodní speciál už docela dávno :-) ....Tak se těšíme co bude příště, navrhoval bych, když koupíte 2, třetí dostanete zdarma :-D
Accent WRC jazdil rally uz vtedy ked napriklad chalani zo Skody este nevedeli, co ta skratka znamena. To len na okraj podobne blbych kecov. Zalezat bude od jazdcov a od teamu, to ze to ma na kapote H-cko alebo okridleny sip dnes v podstate nic neznamena
škoda jezdila závodně soutěže v době, kdy ještě korejci netušili, že vůbec auta existují. Škoda jezdila závody v době, kdy to byl sport a ne jen marketingová podpora prodeje a výplach mozku zákazníků.
Správný postřeh. Nicméně, všimni si kolik je tady obdivovatelů, kteří jim to žerou i s navijákem. Nejenom žerou, oni na to čekají jako na smilování boží, aby už konečně měl ten jejich vehikl i sportovní podporu. Na takové trotly je to zaměřeno. Specielně korejci, jak sdělil v rozhovoru i Peter Schreier tvoří jen a výhradně marketingový produkt. Je auta jako taková vůbec nezajímají.
Tady se rodí nová rychlokvašená značka se sportovním feelingem. Tradiční asijský postup- výplach mozků. Je to důležité, aby zákazník, i když si kupuje naprosto tuctový marketingový produkt, měl pocit, že si kupuje něco vyjímečného.
To přesně sedí na Škodu Rapid :-D
Rychlokvasene je leda to zeli, co mas v hlave misto mozku. To same, co pises lze napsat o tveoblibene Skodovence.
Je zajimave, ze to kritizujes zrovna ty - clovek, zblbnuty tradicnim nemeckym postupem - vyplachem mozku si kupuje low-end s pocitem, ze jde o neco vyjimecneho. Ale jo, jako obvykle, po 250k km za volantem ochtle TDI bych mel v hlave taky asi uz jen sekanou, teda pardon, zeli.
:-D Zeli, a ktomu jelito;-)
Jelito prezentuje podobne nazory na konkurencnim webu ;-)
hjondéé.:-) Aspoň bude nějaká konkurecnce.
Autorevue je "rychlé" jako obvykle. Tuto zprávu i s foto jsem četl už před týdnem.:-(
Nejen, že jsou superrychlí, ale i článek s výrazy: "vypadá to" a "jde téměř o hotovou věc", ve mě nevyvolává pocit, že jde o profesionalitu a přehled o dané věci.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.