Hjondé by mal hlavne vyhádzať všetkých z marketingového, pretože z tých ich dementných reklám je jednomu blivno.. Fakt by ma zaujímalo aká je cieľová skupina, absolventi osobitných škôl?
Ano, snad jen dementní stvoření nechápe, že reklamy na Hyundai jsou míněny v NADSÁZCE, právě proto, aby se o nich vedla diskuze a dostaly se do podvědomí. Ve světě je to úplně běžná praxe, jen v našich končinách je značná část obyvatel jaksi zaostalá...:-P
Aha, tak to som potom asi skutočne dementný a v podstate môžem byť rád, že k stratégii 'reklama so skrytou nadsázkou' sa zatiaľ dostala len táto jedna automobilka a nemusíme dokola počúvať sračky o najvýkonnejších 1.6 motoroch a najúspornejších dízloch aj od ostatných. Ale koniec koncov vo svete určite vedia, že aj reklama, ktorá odradí potencionálneho zákazníka je vskutku dobrá reklama. Gratulujem, to už musí byť vyšší level PR.
Jsi, ale nám to nevadí. Alespoň je sranda, jako s tím pasáčkem ovcí nahoře, co píše "4-timi".Stačí se podívat na reklamy jiných automobilek bez předsudků a zjistíš, že stejné sračky do tebe hustí úplně všichni. V poslední době byla naprosto nejtrapnější reklama na Fobiji coby repre-sportovní überwagen z Junge Schmerzfeiern, který ti budou všichni hnůjdajisti závidět. :-D Ovšem zlatého bludišťáka dostává jednoznačně Šífrová a Sopel.
Racionálně uvažujícího potencionálního zákazníka nemůže odradit, ten na jakoukoliv reklamu nedá. Jak mnozí rádi používají označení "agresívní" reklama od Hyundai má za úkol otevřít oči právě neinformovaným potencionálním zákazníkům, že existuje taky jiná automobilka než VW/Škoda atd., která vyrábí minimálně srovnatelná auta, v některých ohledech i výrazně lepší.Na druhou stranu se PR oddělení Hyundai nedivím, že používají takové reklamy, protože když třeba v podobných diskuzích pročítají nesmyslné výblitky zaostalých, dementních rádobyznalců aut této značky, kteří o jejich nekvalitách lžou a šíří pomluvy aniž by je někdy řídili. To by nasr..o i mrtvého.
Proměnné časování ventilů měla již Primera 1.8 z 2.pol. 90.let. Jestli se tím motoráři chlubí u motoru pro rok 2016, no. Jinak pochvala za převodovku. Za rozumnou cenu lze objednat k libovolnému modelu, výbavě, motoru. Nechápu, proč s tím dělá nejedna automobilka takové fóry.
tak hej, japonci a korejci poznali variabilne casovanie uz velmi davno, no napr. taky VW ho nepoznal este ani pred 4-timi rokmi :-D
4-timi? Co to má být? Můžeš mi to přeložit do existujícího jazyka? :-))
Zkusím hádat. Chtěl jsi napsat štyrmi? A kde v tom vidíš timi? Nebo jsi vážně chtěl napsat štyrmi-timi? A důvod?
Abych to uzavřel. K číslovkám se NIKDY ŽÁDNÉ stupidní koncovky nelepí.Čtenář není debil, umí si číslo přečíst sám i bez nápovědy.
tak si si zaonanoval, dufam ze si sa aj vystriekal ... aspon do vzdialenosti 5-tich (slovom piatich) metrov ... k teme nic ? :-D
A uměl bys napsat například o dva metry méně?
například o dva metry méně B-]
Aha, takže neuměl. Nedivím se.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.