Hyundai chystá hybrid a má 8stupňový automat pro předokolky

Hyundai chystá hybrid a má 8stupňový automat pro předokolky

Společnost Hyundai Motor představila dvě technické novinky, které naznačují produktové plány korejské automobilky pro dohledné období. Motor Kappa 1.6 GDI má má proměnné časování ventilů, kapalinou chlazený systém recirkulace výfukových plynů a dělenou chladicí soustavu. 

Systém vysokotlakého přímého vstřikování paliva pracuje se vstřikovacím tlakem 200 barů, vstřikovače jsou šestiotvorové. Jednotka pracuje v Atkinsonově cyklu. Ten ponechává sací ventily otevřené relativně dlouho v kompresní fázi, čímž vyvolá zpětné proudění nasátého vzduchu v sacím traktu. V závěru expanzní fáze Atkinsonova cyklu se tlak ve spalovací komoře rovná atmosférickému tlaku. Takový motor je méně výkonný, ale úspornější než konvenční zážehová jednotka.

Hyundai vyvíjí litrový tříválec s turbem. První ho dostane i20

Hyundai vyvíjí litrový tříválec s turbem. První ho dostane i20

Hyundai uvádí nejvyšší výkon 77,2 kW a točivý moment 147 Nm. Motor je podle automobilky určen pro budoucí hybridní modely a na trh bude uveden v roce 2016. 

Nový osmistupňový automat pro modely s předním pohonem je o 3,5  kg lehčí než dosud používaná 6stupňová skříň. Hyundai slibuje také snížení spotřeby, a to o 7,3 %. 

Další podrobnosti najdete v tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu

 

 

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků