Logan kombi mě dostal. Ten kufr je masivní. Bylo by to ideální druhé auto, kdyby se nezjistilo, jaká je to skořepina - http://www.euroncap.com/tests/dacia_logan_2005/221.aspx. To Logan naprosto shazuje.
Jo Logan ma jen 3 hvezdicky, ale porad patri do skupiny 25% nejbezpecnejsich aut v CR. Nebo si myslis, ze pri prumernem stari vozoveho parku v CR je to jinak? To same je, jak si nekdo koupi 10 let starou ojetinu a nad Loganem se posklebuje - pritom tyto auta z doby pred 10 lety maji vetsinou 2-3 hvezdicky, a uz vubec neresim, ze jsou to spravovane bourane vraky.Jedine bezpecnostni minus Loganu je, ze nema predpinace pasu. MCV muze mit i bocni airbagy.
Fakt je, že Hyundai tak dlouho usilovně pracoval na zlepšení své kvality a pověsti, až přišel o image aut, u kterých je argumetem 1-10 cena. Pokud uvede na trh nějakou vyslovenou levnotu, na jejím pozadí tenhle posun ještě víc vynikne. Těžko zároveň může vstoupit podruhé do stejné řeky a dát na trh nějakou repliku Accentu z r. 1999, protože by tím těžko budovanou image zase naboural. Takže jestli to myslí vážně a evropsky, bude muset jít do střetu přímo s Loganem a snažit se vymyslet taky něco tak svérázného. Ani u Loganu přece nejde jenom o tu nízkou cenu, ale i o některé speciality, které jinde člověk nenajde (teď to nemyslím ironicky - myslím na ty čárymáry s prostorem, používání "nerozbitných" řešení atd. - auto pro 4 chlapy v holinkách, co vzadu vezou kozu na trh :-D, ale po umytí se s ním dá i jet v neděli do kostela)
jojo na logana mame zalusk, jediny co nas odrazuje od jeho koupe je udajna kvalita karoserie, ktera se blizi starym feliciim, tj. do peti let to zacina kvest... motor a podvozek odpovida cene, s tim problem nemame, jen ta kastle je s velikym otaznikem....
Tak si pospěš, ještě běží akce na prodlouženou záruku na 5 let zadarmo... Když to vezmeš od Renault Leasingu. Aspoň nám ji dali ještě před týdnem na Logana MCV. Jen kdyby se nemuselo čekat několik měsíců než nám ho vyroběj.. :(
KOlik mesicu?
Objednávali jsme ho na konci května a jen tak tak jsme stihli termín konec července. Pokud teď objednáš Logana MCV, tak bude nejspíš v září - říjnu.
Škoda, že když projdu naším sídlištěm, vidím na parkovišti nové Roomstery a Logan žádný :-(Moc mě mrzí, že náš národ stále upřednostňuje předraženou a pseudonárodní značku.
Je snad věcí každého zákazníka,co si koupí.Jak s tím souvisí národ, mi uniká.B-]
Podle meho nazoru Dacia neni v nicem revolucni - jen prevzala stafetu po Skodovacke Felicii - Dacia dnes plni stejnou sluzbu jako tehdy Felicia.
Zvenku máš zdánlivě pravdu, ale jeden velký rozdíl je v tom, že za zlatých starých časů kromě Felicie (Favorita) prostě nic jiného nebylo, takže musela posloužit všem a ke všem účelům (Lada už byla luxus). Navíc při tehdejších platech nijak levná nebyla - nízká cena nebyla její zásadní znak, většina národa stejně jezdila sockou, to už jsme zapomněli. Logan naopak neslouží všem, ale jen určitým skupinám potenciálních kupců, kteří z nějakého důvodu nekupují z bohaté nabídky nových aut na trhu - a nemusí to být vždycky jen proto, že jsou na hranici chudoby (to by raděj jeli načerno vlakem, že). Genialita projektu Logan je v tom, že dokázal vytipovat, že tyhle skupiny existují a že budou ochotné takovéhle auto koupit a v dostatečném počtu, aby z Loganu byl prodejní úspěch. Kdyby to tak nebylo, neslintaly by ostatní automobilky závistí, ani ten Hyundai be se teď o nic takového nesnažil. - Pravdu bys částečně měl, pokud myslíš na to krátké období, kdy po sametovce ještě Felicia dožívala. Bylo to ale takové dost ponižující dožívání outsidera na odstřel a VW hleděl rychle se takové přítěže zbavit. Jenže i tady je rozdíl, protože za Loganem se žádný smrad sociaistické veteše netáhne.
Jen tak mimochodem, revoluce byla v roce 89, Felicie se zacala vyrabet v roce 95. Tak to zkus znova a lepe :-D .
To máš sice pravdu (i když to bylo od roku 94), ovšem pokládat Felicii za dítě volného trhu a nového majitele VW opravdu nedokážu, i přes 258 zlepšení, nebo kolik jich nakonec bylo. Proto ten Favorit v závorce. Omlouvám se za ten skok, mně prostě Felicie naprosto splývá s dobou socialistickou. VW z ní nikdy neudělalo Logan, technicky ani image, celou dobu na Felicii lpělo to stigma modelu na odstřel. Jistěže to byla i specifická doba "transformační ekonomiky", která Felicii tak dlouho držela při životě - to všechno je něco zásadně odlišného od situace, do které Reanult vyslal projekt Logan. Co myslíš?
To bych neřekl. Logan, na rozdíl od Fabie, nabízí skutečný prostor ve všech směrech a v tom je ten zásadní rozdíl. Ono i za 150 tisíc. lze koupit nové auto, ovšem velikosti nákupní tašky a Felicia ve své době patřila do segmentu nejmenších aut.Logan, natož. kombi jsou auta z jiné říše.
Felicia byla oproti dnesni Fabii velkoprostorove auto, i kdyz se vnejsimi rozmery tolik nelisi. At tak ci tak, vsichni draze placeni marketingovi odbornici, kteri tvrdili, ze vetsi ale levne a mene vybavene auto nema v dnesni dobe sanci, by meli vratit penize. Pamatuji se na ty diskuze, nez Logan odstartoval, kde kazdy kdo chtel po Skode vetsi, jednodussi a levne auto byl odpalkovan s tim, ze marketingovi odbornici maji vyzkoumano, ze by to nikdo nechtel. Nekdy lepsi zdravy selsky rozum nez horda marketingovych specialistu.
"Marketingoví odborníci" jsou úplně na h***o, protože už se dávno neřídí zdravým selským rozumem, nýbrž svýmy pseudomarketingovými výzkumy a teoriemi. Většinou navíc značně przní práci vývojových techniků - úmyslně snižují výkony motorů, oddalují nasazení novinek v urč. modelech, nabízejí nejnemožnější kombinace výbav a motorů apod. Logan jim aspoň v jednom tržním segmentu dal pořádně na p***l B-]
Rekl bych, ze kolega Milna chtel rict, ze neni nic novyho pod sluncem koupit mene slavnout znacku (za par drobnych), soupnout svoji starou techniku a za levny peniz to dale prodavat.
nojo stara technika v levnem kabatku:) to prece dela skodofka s novou fabii. technika je puvodni, jenom zmenili kastli:)))
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.