Hyundai chce navázat na fenomén Dacie Logan

I když vozy automobilky Hyundai patří na trhu k těm levným, neznamená to, že by nemohly být ještě levnější. Dacia Logan se stal doslova revolučním vozem, protože ukázala světu, že jednoduchost a nízká cena mohou znamenat ohromný úspěch a to i ve 21. století.

Toyota, Nissan, Volkswagen a další automobilky již oznámily, že chtějí mít také podobný vůz. Tedy auto s rozumnými rozměry za velmi nízkou cenou. Korejská automobilka Hyundai nechce zůstat pozadu a oznámila, že chystá opravdu levný model s cenovkou do 10 000 dolarů, tedy přibližně 220 000 Kč.

Za tyto peníze má zákazník na vybraných trzích v budoucnu získat vůz, který bude rozměry zapadat do nižší střední třídy. Navíc i přes nízkou cenu má nabídnout vcelku solidní výbavu a motory.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků