Hyundai by mohl vyrábět automobily Apple. Společnosti spolu řeší podmínky

85 komentářů

Petr
9. ledna • 23:44

Tady je zase nablito od mistniho curacka, co tady vystupuje pdo nekolika nicky a kyda hnuj na Hyundai, zrejme proto, ze ho nejaky manazer v Hyundai slusne odmitl, kdyz se ho tento buzik snazil sbalit. No jo, urazene city buzerantske devky jsou nejhorsi...

10. ledna • 10:19

Tohle znít jako vlastní zkušenost.
Chudák Petr samotný v noci si leští žárovku a slintá nad komenty

/;\
9. ledna • 11:46

DETROIT (AP) - Hyundai přidává přibližně 471 000 SUV ke září v USA kvůli elektrickému zkratu v počítači, který by mohl způsobit požár. A společnost varuje majitele, aby nechali SUV venku, dokud nebudou opravena.Nejnovější svolávací akce se týká určitých modelových roků 2016 až 2018 a dalších 2020 až 2021 SUV Hyundai Tucson. Vozidla jsou vybavena protiblokovacími brzdovými systémy, které mohou interně fungovat a způsobit elektrický zkrat. To může vést k požáru.

/;\
9. ledna • 11:45

DETROIT (AP) - Hyundai přidává přibližně 471 000 SUV ke září v USA kvůli elektrickému zkratu v počítači, který by mohl způsobit požár. A společnost varuje majitele, aby nechali SUV venku, dokud nebudou opravena.Nejnovější svolávací akce se týká určitých modelových roků 2016 až 2018 a dalších 2020 až 2021 SUV Hyundai Tucson. Vozidla jsou vybavena protiblokovacími brzdovými systémy, které mohou interně fungovat a způsobit elektrický zkrat. To může vést k požáru.

Forum
9. ledna • 9:09

Vypada to, ze je tato diskuze urcena jen pro deti a mentalne postizene jedince...

Jarda
9. ledna • 16:40

Jednoho mentálně postiženého jedince, který tu píše pod řadou přezdívek, nepokrytě lže o Hyundai. V každé diskusi protlačuje Toyotu, která u nás má mizerné prodeje, a pro kterou nejspíš pracuje. Hyundai mu bere práci, proto tak šílí.

/;\
9. ledna • 21:45

Její auta jsou známá po celém světě, najdete je ve všech segmentech. Přestože jde o nadnárodní gigant, pořád je řízena jako rodinná firma a její šéf osobně zkouší každý nový model. Automobilku Toyota založil v roce 1937 Kičiro Tojoda a je to největší výrobce automobilů na světě, vyrábí jak osobní automobily, tak dodávky, nákladní auta, motory, autobusy, roboty. Podle aktuálního žebříčku Interbrand se dokonce jedná o sedmou nejhodnotnější firmu na světě a nejhodnotnější automobilku vůbec.Článek
Většina lidí by na otázku: „Která automobilka je nejhodnotnější automobilovou značkou?“ asi odpověděla, že Ferrari či Porsche. Jiní by zase tvrdili, že je to Tesla, a opírali by se o hodnotu akcií. Jenže podle uznávaného žebříčku Best Global Brands 2020 firmy Interbrand to není pravda. Podle jejich výsledků je to již po sedmnácté japonská Toyota. Letos byla oceněna na 51,6 miliardy dolarů, což jí zajistilo sedmou pozici mezi globálními značkami všech odvětví. Na záda jí pak v pořadí automobilek i celkovém dýchá další gigant, jediná evropská značka v první desítce, Mercedes-Benz.Toyota je již řadu let nejpopulárnější automobilová značka na světě. Letos Toyota Motor Corporation získala rovněž pozici lídra mezi výrobci automobilů

Thomas fuk
10. ledna • 11:11

Ano, Toyota je asi nejznámější automobilkou na světě, protože prodává hlavně užitková auta - dodávky i v těch největších prdelích světa, ale to v žádném případě neznamená, že vyrábí nejlepší auta. Interbrand hodnotí značky jako takové, ne kvalitu jejich produktů.
Interbrand o sobě píše, že žebříček sestavuje na základě tří hodnotových kritérií značky: zohledněny jsou finanční výsledky produktu či služby dané značky, role, kterou značka hraje v ovlivňování nákupního rozhodnutí, a síla, s jakou si značka udržuje loajalitu a zajišťuje zisk.

/™\
10. ledna • 11:52

Pokud tohle ma byt argument zpochybnujici svetovou nadvladu Toyoty po mnoho dekad ,tak jsi velice ,ale opravdu velice .....................
Myslim,ze neni treba dodavat.
Toyota a jeji dominance je nezpochybnitelna .
Ubohost nekterych komentu,zkousejicich zpochybnit nemoralnost a ubohost Hyundai je az fanaticka.
Na druhe strane je stejne smesne,jak se snazi ocernit Toyotu. Je to proste.
Hyundai je levny,spatne postaveny,levne materialy a okopirovana technologie a technika,ktera je funkcni ,nefunkcni. Proste to neznaji,jen to okopirovali.
Toyota ,jakozto lidr svetoveho automotive je draha,ale poskytuje kvalitu .
Pro evropu musi usetrit na interieru a vybave,jinak by na to chuda evropa nemela.
Pro Toyotu je evropa okrajova zalezitost. To si uvedomte.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Williams
10. ledna • 14:26

Kecáš...Porovnání cen +/- stejných aut TOYOTA Corolla vs HYUNDAI Elantra v US:
https://www.thecarconnection.com/car-compare-results/hyund... ...
Toyota Corolla je v US levnější než Hyundai Elantra. Kvalitou je Hyundai lepší:
https://www.jdpower.com/cars/ratings/quality/2019... ...
https://noticias.coches.com/informes/marcas-modelos-m... ...

/™\
10. ledna • 15:08

Nemáš pravdu.
Elantra je konkurenci pro Toyotu Camry a ne pro mini auto Corolla.
Takže opět jsou vaše argumenty jen plácnutím do vody.
Kde se ta blbost ve vás jen bere. To je hrůza.

Williams
10. ledna • 18:15

Jako vždy a všude kecáš pod různými nicky. Elantra i Corolla je segment C jako vyšitý. Jsou totiž přímými konkurenty.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Ni%C5%BE%C5%A1%C3%AD... ...
http://autospec.site/2016/08/09/hyundai-i30-vs... ...

/™\
10. ledna • 18:33

Mensi Corolla stoji stejne jako Elantra,to jest jedine srovnani,ktere muzes mit.
Ale jinak jsi zcela mimo. Elantra je primy konkurent Camry.
Hyundai kupujou mentalne slabsi lide,kteri si radeji koupi lepe vybavenou Hujdu nez Toyotu v zakladu. VRCHOL HUYDY =ZAKLAD TOYOTY
Je to kdo je vetsi pozer, defacto jako ty,jen si honit ego.

Williams
10. ledna • 19:04

D-segment large cars = Large family car = Mid-size = Ford Mondeo, Toyota Camry, Peugeot 508,
Mazda6, Volkswagen Passat

Williams
10. ledna • 19:00

Ty si dement? https://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification...
C-segment medium cars Small family car = Compact = Honda Civic, Hyundai Elantra, Ford Focus,
Toyota Corolla, Volkswagen Golf

/™\
10. ledna • 19:14

Naposledy
Corolla je compakt,male auto
Elantra je stejne jako Camry mid size = stredni trida.
A vice nereaguji.
Jsi zbytecny a prelozit si snad dokazes
A midsize car, also referred to as an intermediate car, is a sedan that offers more space than a compact while still being very fuel efficient. An example of a midsize car rental is a Hyundai Elantra.

Libor K.
10. ledna • 21:46

Hyundai Elantra vítězí v porovnání s Toyotou Corolla. Přímí konkurenti, bez diskuse:
https://www.kbb.com/comparison/2020-hyundai-e... ...

/™\
10. ledna • 22:21

Takze naposled i pro tebe
Elantra je proti Camry
Accent je proti Corolla
A pokud uz ani tohle ti nedojde,tak .....................
Je to zbytecne

Libor K.
10. ledna • 23:17

To snad ani nemůžeš myslet vážně. Každý, kdo rozumí autům ti řekne, že víš úplné hovno. Odjakživa platí, že Elantra/i30 je přímím konkurentem Corolly, Focusu, Astře, Civiku.

/™\
11. ledna • 0:03

Bejvávalo.
Elantra 2021 je úplně jiná a už opravdu dej pokoj
Nemáš úroveň, štěkat jako pes můžeš někde jinde.

Libor K.
12. ledna • 20:19

Lidový ulhaný vypravěči, kde je ta omluva? Čekám!:-)

Libor K.
11. ledna • 22:16
Libor K.
11. ledna • 22:10

Tak se podívej, ty malej hlupáčku:
článek...Může Hyundai Elantra v roce 2021 porazit Civic a Corolla Altis?
" nová Elantra přidat na trh sedanů v SEGMENTU C trochu pikantní konkurence." -
https://translate.google.com/translate... Takže se mi omluv.

/™\
10. ledna • 19:21

Is the hyundai elantra a midsize car?
William B.
April 9, 2020
10 Views 2 Answers
Shirley Y answered on December 8, 2020
Yes, the hyundai elantra is a midsize sedan.
Andrew N. answered on April 9, 2020
Yes, the hyundai elantra is a midsize sedan.
Leave your answer
Je Hyundai Elantra středně velkým vozem?
William B.
9. dubna 2020
10 zhlédnutí 2 odpovědi
Shirley Y odpověděl 8. prosince 2020
Ano, hyundai elantra je sedan střední velikosti.
Andrew N. odpověděl 9. dubna 2020
Ano, hyundai elantra je sedan střední velikosti.
Nechte svou odpověď
Tady mas neco ze sveta ty chytraku a uz dej pokoj,jsi opravdu .................

Libor K.
10. ledna • 21:27

Zabal to, nemáš šanci ubožáku.
Popíráš nepopíratelné...
Pravda bolí, co?Potvrzení z US Hyundai:
https://www.hyundaiusa.com/us/en/compacts... Hyundai Elantra i Toyota Corolla jsou čtyřdveřové kompaktní sedany s pohonem předních kol:
https://translate.google.com/translate...

/™\
10. ledna • 22:18

ACCENT je souper pro Corollu - to je bez jakych koliv pochyb - levny sunt ACCENT je hitem pro socialne slabe . Ti ho budou chvalit az do nebe. Krasne jsi to vyresil
Ty jsi takovy borec,ze vetsiho na svete neni.
Jak muze byt nekdo tak hloupy a jeste se hadat ,do krve hadat.
Jsi vubec normalni,to je uz nemoc,co tady nekteri predvadite.
Nevedomost se da omluvit,ale ta vase blbost .to uz je hrozne.

Driver
10. ledna • 23:53

To chceš za každou cenu ze sebe dělat před všemi debila? To vlastně ani nemusíš, ty jím jsi. Všichni to tu v AR vidí ve tvých příspěvcích pod všemi tvými nicky.;-)

/™\
11. ledna • 1:55

Tvá závist je trapná.
Tvá hloupost je nekonečná.
Tvé vědomosti jsou nulové.
Jak se říká,nejsi dost dobrý ani jako díra do zadku.

/™\
10. ledna • 18:18

Nemas pravdu
Cela amerika porovnava elantru a camry,jen tvuj chory mozek to ma jinak.
Nedelej si ostudu a prestan uz tady exhibovat,nemas nic relevantniho,jen bludy .

Petr
10. ledna • 17:04

Elantra je o třídu menší než Camry, osle.

Libor K.
10. ledna • 18:28

Ty nejsi osel, ale vůl. To, že si srovnáváš na těch stránkách auta podle sebe ještě neznamená, že jsou si rovna.
https://www.newcars.com/reviews/hyundai-elantra-v... ...

/;\
9. ledna • 16:46

Vse podlozeno a dolozeno
Ani pismenko neni lez
Pokud ano,nabidni argument,ze informace,ktere jsem poskutnul nejsou pravdive.
Neprotlacuji Toyotu,jen ji povazuji za etalon.
Vsichni v branzi se pomeruji s Toyotou,proteze je po dlouha desetileti lidrem a automotive.
Je to nejhodnotnejsi znacka a nejvetsi vyrobce automobilu.
Pouze fakta a zadne vymysly.
Dokazte mi opak .

/;\
9. ledna • 21:21

Inženýr Mazdy: měřítkem už není BMW, ale Toyota(?)
20.2.2018 Japan Cars bmw, mazda, toyota
Mazda (a nejen ona) už roky používá jako měřítko schopnosti svých aut vozy značky BMW. Není divu, bavoráky platí za etalon sportovně orientovaných automobilů. A to už teď neplatí, teď má prý hirošimská automobilka nový vzor – Toyotu. Ne, dnes opravdu není 1. dubna… Redaktor webu AutoGuide při prezentaci nového motoru Skyactiv-X v kalifornském Irvine seděl při večeři s nejmenovaným inženýrem a řeč přišla i na to, s kým Mazda svá auta při vývoji poměřuje. Inženýr přiznal, že značek k porovnávání je celá řada, ale dlouhá léta vzhlíželi k BMW coby ztělesnění aut pro řidiče. Jenže v Mazdě (a nejen tam) si všimli, že BMW už není, co bývalo, jeho auta dnes působí poněkud sterilně a “uměle”, propojení řidiče s vozem už není tak bezprostřední, navíc v průběhu času trochu ztloustla. Zkrátka už to není ono.

Dr. D.A.
9. ledna • 19:38

Toyota etalon 🤣https://svolavacky.cz/toyota-svolavaci-akce-2019/...
Toyota propadla v žebříčku spolehlivosti https://www.autoweb.cz/toyota-propadla-v-zebrick... ...
Toyota soudní spory, problémy, atd.....http://www.toyotaproblems.com/...

!!!
17. ledna • 20:22

OK

Mirek
9. ledna • 1:43

Hovnaj si může vyrábět třeba dámské vibrátory, já bych od nich totiž nic nechtěl. :-/

Rokyta ex Acz
9. ledna • 8:42

Ale stará má vibrátory tři....když Mirda nemůže, vibrator mu pomůže.:-DB-]

Prolhaná Hyundai
9. ledna • 1:41

Asi o 30 minut později však společnost Hyundai začala ustupovat, revidovala své prohlášení, aby vynechala jakoukoli zmínku o jiných výrobcích automobilů, a poté několik hodin poté zcela vypustila jméno společnosti Apple a řekla agentuře Bloomberg a dalším, že ji jednoduše kontaktovali „různé společnosti“.
Podvod ,pokus o zvýšení ceny akcií. Jsou asi úplně na dně, když už zkoušejí takové podvody. Ikdyž, u nich už toho bylo a bude. Bezcharakterní firma.

Prolhaná Hyundai
9. ledna • 1:53

Hyundai vyvolal zmatek ohledně možného propojení elektromobilů s Apple.Jihokorejská automobilka původně uvedla, že je v „rané fázi“ rozhovorů s výrobcem iPhonů o možném partnerství elektromobilů.Ale o několik hodin později se vrátila zpět a řekla, že mluví s řadou potenciálních partnerů, aniž by jmenovala Apple.To jsou opravdu ubozí podvodníci. Na blití taková firma

/;\
8. ledna • 21:04

Jen si mazejte,
Pravdu neumlčíte.

Driver
8. ledna • 22:10

Pravdu? 🙄 Jestli něco mažou, tak jen tvé ubohé lži a sprosté útoky.

/;\
8. ledna • 22:28

Hyundai Motor ustoupil od prohlášení, které potvrzuje, že jedná s Apple o vývoji samojízdného vozu, místo toho uvedl, že obdržel žádosti o potenciální spolupráci od řady společností.Společnost Hyundai, která v pátek revidovala své prohlášení podruhé během několika hodin, uvedla, že byla kontaktována potenciálními partnery pro vývoj autonomních elektrických vozidel, čímž odstranila jakýkoli odkaz na Apple.
A bylo i spousty jinych informaci.
Smazali,ale hodne lidi uz stihlo precist.
Ty jsi jen nula,nikdo,nic.
Ja tu pravdu psat budu ,to si muzes byt jisty

Peter(Charouz)
8. ledna • 19:58

Zajímalo by mne, jestli vám všem antihyundaistům někdo od Hyundai, třeba nějaký manažer, prodejce, majitel ojel manželku nebo vás samotné, že jste tak zapšklí? A že tak nebrojíte proti tomu, že Škoda nechává svolávačky na dobrovolnosti majitelů, aféra VW dieselgate atd? A ne, nemám Hyundai. Měl jsem ho mezi prvními v r 1991 a byli jsme naprosto spokojeni. V té době mu Favorit nesahal po ventilky.

/;\
8. ledna • 20:25

Co je agresivní reklama?
Tyto reklamy, které se často označují jako odvážná reklama, většinu času veřejnost děsí. Tyto reklamy používají příliš přitažlivou taktiku, než aby se daly použít. Díky své nepřiměřené charakteristice nutit zákazníky vyzkoušet si svůj produkt a se snaží získat pozornost lidí. Většinu času však nakonec divákům jen znepříjemní.
Hyundai-Kia je prostě lživá, podbízivá,agresivním.
Praktiky společnosti se vymykají slušným mravům.

Driver
8. ledna • 22:18

Provokatére - trolle, ukaž mi nějakou, jak ty píšeš, lživou a agresívní reklamu na Hyundai po odchodu Vošického, tzn. po březnu 2019 do teď.

/;\
8. ledna • 22:38

Revoluce v automobilismu Novy Tucson
Ve predu vietnamska trznice -led pres skoro cely predek ,ale hlavni svetla ubozacky dole v narazniku,ubohost.
Zadek jeste horsi,zarovkove blinkry uplne dole v narazniku jako v roce 1985 .
Stredovy tunel zabira tolik mista,ze normalni clovek si tam nesedne,jako v letech 1990 a podradne materialy z Ciny,to uz je jen takova ta tresnicka .
Podvody NCAP v Brazilii,tam ojebali cele sasi a vzpery a material.
Mam pokracovat o te PREMIOVA auta za nizkou cenu, prd, jenom lzi a podvod na podvod.

/;\
9. ledna • 11:56

DETROIT (AP) - Hyundai přidává přibližně 471 000 SUV ke září v USA kvůli elektrickému zkratu v počítači, který by mohl způsobit požár. A společnost varuje majitele, aby nechali SUV venku, dokud nebudou opravena.Nejnovější svolávací akce se týká určitých modelových roků 2016 až 2018 a dalších 2020 až 2021 SUV Hyundai Tucson. Vozidla jsou vybavena protiblokovacími brzdovými systémy, které mohou interně fungovat a způsobit elektrický zkrat. To může vést k požáru.

Peter(Charouz)
8. ledna • 21:13

A která reklama je opravdu pravdivá? Znám dobře reklamy značky, které jsem už 20 let věrný, přestože vím, že některé její reklamy jsou nadnesené.

/;\
8. ledna • 21:34

Reklama Toyoty ?
Pokud nějakou má,tak určitě né nadnesenou, lživou, podbízivou, agresivní.
Svého času reklamu nepoužívala vůbec.
To je jen příklad,je mnoho firem,kde reklama má pouze informativní charakter o novém produktu.

Peter(Charouz)
8. ledna • 23:02

Že ne? Reklamní slogan na na Proace, Proace city , kde se kromě masky Toyota na vývoji nepodílela, přesto ji vydává za vlastní. Máme novou RAV4 a přesto bych s ní nejel tam, kam s dvojkovou. A co se týče reklam všeobecně, tak vždy je reklama někdy víc a někdy míň nadnesená, podbízivá nebo agresivní.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
/;\
8. ledna • 23:49

Nová Toyota PROACE CITY
Nová řada kompaktních dodávek, která posílí přítomnost společnosti Toyota na evropském trhu lehkých užitkových vozidel
PROACE CITY bude mít světovou premiéru na veletrhu užitkových vozidel 2019 v Birminghamu ve Velké Británii 30. dubna
PROACE CITY představuje Toyota do největšího segmentu na rostoucím evropském trhu lehkých užitkových vozidel
Významné posílení sortimentu lehkých užitkových vozidel Toyota vedle středně těžkého užitkového vozu PROACE a pick-upu Hilux
Vyvinuto prostřednictvím pokračující spolupráce společnosti Toyota s Groupe PSA
Zahájení prodeje začátkem roku 2020Pokud by Toyota nemela vliv na vyvoj a produkci,nedala by 5 let zaruku anebo kilometrovy prubeh.
Uvazuj nejdrive trochu,nez neco placnes. Tim koncim,nebudu s tebou utracet cas.

/;\
8. ledna • 23:24

Jsi mimo,kamarade pomateny. Najdi si data o spolupraci na PROACE.
Tohle jsou argumenty ditete . Nova RAV4 neni stejneho zamereni jako RAV4 2000-06. Ale to ty nepochopis .
No, je zbytecne dale reagovat na tve komenty. Jsi jen mluvka bez znalosti a tu novou Rav nemas,to by jsi jinak hovoril.

Oficiální prohlášení
8. ledna • 17:53

Hyundai Motor ustoupil od prohlášení, které potvrzuje, že jedná s Apple o vývoji samojízdného vozu, místo toho uvedl, že obdržel žádosti o potenciální spolupráci od řady společností.Společnost Hyundai, která v pátek revidovala své prohlášení podruhé během několika hodin, uvedla, že byla kontaktována potenciálními partnery pro vývoj autonomních elektrických vozidel, čímž odstranila jakýkoli odkaz na Apple.

Dr. D.A.
9. ledna • 19:50

Pokud umíte číst mezi řádky, je to jasné potvrzení toho, že se mezi Apple a Hyundai něco děje, protože kdyby to tak nebylo, nechali by cupertinští veškeré zprávy a spekulace vyšumět zcela bez povšimnutí :-)
https://www.mobilmania.cz/clanky/hyundai-potvrzuje-... ...

/;\
9. ledna • 22:42

„Chápeme, že společnost Apple diskutuje s řadou světových výrobců automobilů, včetně společnosti Hyundai Motor," řekl mluvčí společnosti Hyundai pro CNBC. „Vzhledem k tomu, že diskuse je v rané fázi, nebylo nic rozhodnuto."Tím však rozhovor nekončil. CNBC poté uvedla, že Hyundai vydal další prohlášení, čímž zcela odstranil jakoukoli zmínku o Apple:„Obdrželi jsme žádosti o možnou spolupráci od různých společností, pokud jde o vývoj nezávislých elektromobilů, ale nebyla učiněna žádná rozhodnutí, protože diskuse jsou v rané fázi.“

/™\
10. ledna • 17:46

Apple si dokonce vyzadal ,aby nebyl jakkoliv spojovan s Hyundai.
Jeho povestna nekvalita a podvody po celem svete by mu jen uskodily na povesti.
Proto okamzita oprava a omluva ze strany Hyundai.
A tohle je fakt, kdo by sel do spoluprace s takovym podvodnikem,jako je Hyundai. Nikdo

8. ledna • 17:54

A neříkal jsem to !!??!!
Hyundai-Kia je v zadeli !!!!!

Tomáš Fuk
8. ledna • 19:23

Mají mnoho společného, ke koupi obou produktů musíte být trochu fanatik.

.
8. ledna • 16:51

Od Applu se jedná o vznikající očurávku. Něco jako vlastní značky potravin. Cenu bude tlačit na minimum a v případě revolty změní dodavatele.Zároveň se jedná o famózní krok. Pokud bude auto dokonale propojené s ostatními hračkami, to apple zase umí, budou mít konkurenční výhodu.

.;',-
8. ledna • 15:46

Kdopak asi se chlubil novinarum ,no Apple to nebyl
Ktere pak respektovane medium to prineslo na svetlo sveta- zadne
Jen nepodstatny prd. Takovych jednani bylo nespocet,ale nikdo nemel duvod ,krome debilniho hundaj samosebou.
To jen z duvodu odpoutani pozornosti od krachujiciho podniku .
Tak se stane .brzo .

ok
8. ledna • 15:56

Dobrý... tak třeba zkrachne a můžeš jít i se svými 20 nicky už DO PRDELE?!!!

ok may day
8. ledna • 16:14

Ale copak,nerad pravdu a fakta
Vlastne hyundai fans pouze fantasy ,jak je vsecno nejlepsi a v poradku .
Otroci

ok
8. ledna • 16:23

Ne jen, ze tu zasiras kazdy forum stale dokola s par vetama. Nejsem akcionar Hyundai a tvoje informace jsou, i kdyby byly pravdive, naprosto zbytecne a obtezujici svym neustalym opakovanim. Na slusnem foru uz bys dostal ban na ip za spam.

ok may day
8. ledna • 16:43

V tom pripade hyundai kia musi dostat ban '' celosvetove '' za spam.
Agresivni ,podbiziva,lziva, vsudypritomna reklama je proste odporna.
Zdejsi forum je Hnujdaisticke a davam jen okusit vlastni medicinu. Ostatni jsou jen obeti stejne tak,jako jsou obeti mimo tento web a vsudypritomna reklama krachujiciho H - K je obtezuje a urazi.
To by soused z Boleslavi nerekl,ze jsem tak revolucni a nejlepsi na celem svete,co. Jsem Premiovy za nizkou cenu. To jsou protimluvy ,ale co ,pohoda.
Takze asi tak .
Hezky vecer

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Driver
8. ledna • 22:27

Obtěžovat a urážet může jen nepochopitelně ukřivděné chudáčky, jako seš ty.
Normální lidi jakékoli reklamy nezajímají.

/;\
8. ledna • 19:42

Tak co '' ok '' ,
Zase nejsi spokojen,co,jen se vyjadri,ze jsem mel zase pravdu a H-K opet lhal a prekrucoval skutecnost .
Omluva by byla na miste a nejen od tebe

Rokyta ex Acz
8. ledna • 15:36

Já to věděl, "myluju" Apple a "myluju" Hyundai.B-]:-D Dva v jednom, to nebude mít konkurenci.

Tomáš Fuk
8. ledna • 19:21

No, v Apple sice trošku padlí na hlavu jsou, ale tak moc zas ne.

Libor K.
16. ledna • 17:39

Proč by měli být padlí na hlavu, když Hyundai i s jeho Kií jsou největšími "držáky" na světě a nechtějí šlápnout vedle s nějakou jinou značkou:
Nejspolehlivější značkou aut je 1.KIA😉
Zaměření společnosti na spolehlivost by nemělo být žádným překvapením, modely Kia jsou vybaveny pokročilými bezpečnostními systémy, včetně zabránění kolizi, autonomního nouzového brzdění a řízení stability vozidla.2.Hyundai!😊
Proč tak dobré umístění v žebříčku spolehlivosti automobilu? Tedy, Hyundai je jediná automobilová společnost, která vyrábí vlastní ocel s velmi vysokou pevností. Automobilka také vyrábí vůz Genesis, jeden z nejbezpečnějších automobilů na světě.Toyota je až devátá.😂
Šokující je, že bylo poškozeno 33,79% ze všech analyzovaných modelů Toyota.
https://vezpetnemzrcatku.cz/v-carvertical-hledali-nej... ... ...

8. ledna • 15:11

Hyundai-Kia potřebuje práci,jinak lehne popelem.
Jsou v zadeli a to pořádně hluboko.

LOL
8. ledna • 15:19

To jsi vymyslel sám? :-D

camouflage
8. ledna • 17:03

Odpoutavani pozornosti od velkych problemu.
Snazi se predstirat pohodu a klidek
Jsou v neskutecnych problemech - pokuty za spatne motory,
pokuty za neexistujici bezpecnostni systemy ,
Pokuty za klamave informace o spotrebe ,
Pokuty za zdlouhave reseni problemu a neuskutecneni svolavacich akci .
Auta zachvacuji pozary .
Podvody NCAP v Brazilii.
Otrokarske praktiky a setreni skutku potlacovani lidskych prav v Nosovicich .
Propady prodeju - masivni zaostavani za poctem prodanych vozu kazdy rok poslednich 7 let - tim padem nedostatek financi a sizeni kvality ,kazdym rokem vice a vice .
Drahe projekty,ktere se nerentuji - projety N - totalni propadak
Servisni sit resi velke mnozstvi soudnich sporu
Dealerska sit se hrouti
Prodej vozu pres MALL - fiasko

LOL
8. ledna • 20:23

Nedalo mi to, našel jsem si financial statements za roky 2018 a 2019 (za 2020 je venku zatím jen Q3) a podle nich je HMC každý rok o několik bilionů Wonů (tj. řádově stovky milionů Kč) bohatší. Podle toho jak píšeš, budeš asi nějaká zneuznaná solvína z Nošovic, trefil jsem se?

/;\
8. ledna • 21:17

Letošní rok není procházkou růžovým sadem téměř pro žádnou firmu, automobilky nevyjímaje. Hyundai se ale na tom zdálo být ještě dobře, neboť situace okolo koronaviru v domácí Koreji byla vyřešena vcelku rychle a jako značka nabízející dobrou hodnotu za peníze trpí v těžších časech méně než jiné.Za třetí letošní kvartál, kdy omezení ve větší nebo menší míře pominula ve většině světa a byla realizována alespoň část prodejů odložených v první polovině roku, tedy analytici očekávali, že Hyundai vykáže čtvrtletní zisk 1,2 bilionu wonů, asi 24,5 miliardy Kč. To by bylo velmi slušné, jenže nic takového se nestalo, ani zdaleka.Jako studená sprcha přišlo ohlášení kvartální ztráty 336 miliard wonů, tedy bezmála 7 miliard Kč. Důvodem ale není to, že by se firmě přestalo dařit obchodně, dostihly ji problémy s kvalitou jejích motorů, které Hyundai trápí už nějaký ten pátek. Očekávané náklady na svolávací akce a odškodnění za prodej motorů, které ve výsledkům hrozí i riziko požáru, vzrostly o dalších 43 miliard Kč a firmu poslaly do minusu.„Upřímně se omlouváme našim akcionářům a investorům za to, že byli už třikrát od roku 2018 opakovaně konfrontováni s náklady spojenými s kvalitativními nedostatky,” zaznělo ze strany jednoho z manažerů firmy při prezentaci výsledků za poslední čtvrtletí. Celkový účet za dosavadní patálie z dosáhl už 116 miliard Kč

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
9. ledna • 9:30

Ok, ale tohle je řádově v intencích menší kvartální ztráty - kde je ten "úpadek?"
Jak poznamenal Rokyta, takové průšvihy řeší prakticky každá automobilka, a taková malá patálie se podepíše maximálně na výši earnings - akcionáři asi budou brblat, že nedostali očekávané peníze, možná dočasně mírně spadne cena akcií, pár nižších manažerů dostane padáka a pojede se dál.

/;\
9. ledna • 9:51

Ocekavali rocni zisk 24,5 mld kc pri predpokladanem prodeji
Prodeje neplni uz 7let
Misto zisku generujou neustale ztraty
At pocitam jak pocitam tak jsou hluboko v minusu ,bez jakehokoliv zisku po dlouha leta a jen do toho sypou a sypou. . A zadna kasa neni nekonecna.
Ale vy mate jiste jine vysvetleni . Oni jsou super podvodnici,oni si poradi. To vidime,jak dokazou podvadet a lhat a prekrucovat skutecnost.
Co provedli vcera,to zustal rozum stat celemu financnimu svetu a pravnici se tesi na poradne sousto. Jen ten vcerejsek je muze stat majetek . USA se s tim nesere .

/;\
9. ledna • 9:53

oprava - zisk 24,5 za kvartal = okolo 100mld za rok ,takze ta ztrata je neskutecna ,skoro bilion a to je sakra hodne penez

Rokyta ex Acz
9. ledna • 8:40

Můžem probrat dieselgate.... a svolávačky VW. B-]

/;\
9. ledna • 8:53

Sem s tim,pokud mas relevantni info,tak jen davej.
Neposilej link,mazou to .
Pro zacatek tipuju uplacene auto roku ID.3 .To podplati,nic jineho jim nezbyva

LOL
9. ledna • 9:35

No tak třeba za ten Dieselgate zaplatil VW jen v USA přes 16 miliard USD - to je hrubě přes 400 mld. Kč. A to se bavíme jen o USA...

/;\
9. ledna • 10:32

Dieselgate doposud stál VW více než 30 miliard EUR (27 miliard GBP) jako odškodnění, pokuty a náklady na opravu motorů. Bývalý výkonný ředitel Audi Stadler (57) se má v Německu konat koncem tohoto roku. Když byl zatčen v červnu 2018, stál u kormidla Audi 11 let. 8. 2020
Více o zdrojovém textuPro další informace o překladu je potřeba zdrojový text
Odeslat zpětnou vazbu
Postranní panely

Doporučujeme

Články odjinud