Hyundai buduje nové středisko pro testování automobilů na okruhu Nürburgring

Společnost Hyundai představila své plány na výstavbu nového střediska pro testování nových vozidel na slavné závodní trati Nürburgring v Německu. Nové středisko, jehož výstavba je již ve značně pokročilém stádiu, představuje investici ve výši 5,5 milionu EUR a potvrzuje ambice značky stát se také předním evropským výrobcem automobilů.

Inženýři ze stávajícího výzkumného a vývojového střediska v německém Rüsselsheimu budou v novém středisku testovat v Evropě vyvíjené vozy Hyundai, aby zlepšili jejich kvalitu a jízdní vlastnosti.

V roce 2012 bylo téměř 95 % z 444 000 vozů Hyundai prodaných v Evropě navrženo, zkonstruováno a testováno v Rüsselsheimu, včetně bestsellerů i30, ix35 a i40.

Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu poznamenal: „Nové testovací středisko Hyundai na Nürburgringu je výrazem naší strategie zaměřit se na zlepšování pocitu zákazníků z řízení našich vozidel, na další zdokonalování jejich jízdních vlastností, komfortu odpružení a ovladatelnosti, což jsou důležité aspekty pro evropské řidiče. Nové středisko reprezentuje významnou investici, od níž si slibujeme, že ve značné míře přispěje k vylepšení vnímání značky Hyundai a našich klíčových konkurenčních výhod v Evropě.“

Poloha budovy se zastavěnou plochou 3050 m² umožňuje přímý přístup na slavnou závodní trať přezdívanou vzhledem ke své náročnosti „Zelené peklo“. Stejně jako návrat značky Hyundai do seriálu WRC, umožní i testování na Nürburgringu vylepšovat jízdní dynamiku, spolehlivost a odolnost vozidel Hyundai.
 

Zdroj: Hyundai

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 45 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků