Hyundai buduje nové středisko pro testování automobilů na okruhu Nürburgring

Společnost Hyundai představila své plány na výstavbu nového střediska pro testování nových vozidel na slavné závodní trati Nürburgring v Německu. Nové středisko, jehož výstavba je již ve značně pokročilém stádiu, představuje investici ve výši 5,5 milionu EUR a potvrzuje ambice značky stát se také předním evropským výrobcem automobilů.

Inženýři ze stávajícího výzkumného a vývojového střediska v německém Rüsselsheimu budou v novém středisku testovat v Evropě vyvíjené vozy Hyundai, aby zlepšili jejich kvalitu a jízdní vlastnosti.

V roce 2012 bylo téměř 95 % z 444 000 vozů Hyundai prodaných v Evropě navrženo, zkonstruováno a testováno v Rüsselsheimu, včetně bestsellerů i30, ix35 a i40.

Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu poznamenal: „Nové testovací středisko Hyundai na Nürburgringu je výrazem naší strategie zaměřit se na zlepšování pocitu zákazníků z řízení našich vozidel, na další zdokonalování jejich jízdních vlastností, komfortu odpružení a ovladatelnosti, což jsou důležité aspekty pro evropské řidiče. Nové středisko reprezentuje významnou investici, od níž si slibujeme, že ve značné míře přispěje k vylepšení vnímání značky Hyundai a našich klíčových konkurenčních výhod v Evropě.“

Poloha budovy se zastavěnou plochou 3050 m² umožňuje přímý přístup na slavnou závodní trať přezdívanou vzhledem ke své náročnosti „Zelené peklo“. Stejně jako návrat značky Hyundai do seriálu WRC, umožní i testování na Nürburgringu vylepšovat jízdní dynamiku, spolehlivost a odolnost vozidel Hyundai.
 

Zdroj: Hyundai

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků