Hyundai buduje nové středisko pro testování automobilů na okruhu Nürburgring

Společnost Hyundai představila své plány na výstavbu nového střediska pro testování nových vozidel na slavné závodní trati Nürburgring v Německu. Nové středisko, jehož výstavba je již ve značně pokročilém stádiu, představuje investici ve výši 5,5 milionu EUR a potvrzuje ambice značky stát se také předním evropským výrobcem automobilů.

Inženýři ze stávajícího výzkumného a vývojového střediska v německém Rüsselsheimu budou v novém středisku testovat v Evropě vyvíjené vozy Hyundai, aby zlepšili jejich kvalitu a jízdní vlastnosti.

V roce 2012 bylo téměř 95 % z 444 000 vozů Hyundai prodaných v Evropě navrženo, zkonstruováno a testováno v Rüsselsheimu, včetně bestsellerů i30, ix35 a i40.

Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu poznamenal: „Nové testovací středisko Hyundai na Nürburgringu je výrazem naší strategie zaměřit se na zlepšování pocitu zákazníků z řízení našich vozidel, na další zdokonalování jejich jízdních vlastností, komfortu odpružení a ovladatelnosti, což jsou důležité aspekty pro evropské řidiče. Nové středisko reprezentuje významnou investici, od níž si slibujeme, že ve značné míře přispěje k vylepšení vnímání značky Hyundai a našich klíčových konkurenčních výhod v Evropě.“

Poloha budovy se zastavěnou plochou 3050 m² umožňuje přímý přístup na slavnou závodní trať přezdívanou vzhledem ke své náročnosti „Zelené peklo“. Stejně jako návrat značky Hyundai do seriálu WRC, umožní i testování na Nürburgringu vylepšovat jízdní dynamiku, spolehlivost a odolnost vozidel Hyundai.
 

Zdroj: Hyundai

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků