Lehká a pevná kola můžeme čekat především na sportovních modelech z divize N. Pro Hyundai to bude další velký krok kupředu.
Výrobce lehkých kol Dymag začal kariéru v roce 1974 ještě pod názvem Competition Wheels Limited. Kola tohoto výrobce zdobily monoposty formule 1 i GP500, předchůdce dnešního Moto GP. Již od počátku se zaměřoval převážně na lehká kola. Jako jeden z prvních výrobců začal pracovat s karbonem a v roce 2004 jako první tento produkt zpopularizoval. Dnes jeho kola najdete na SSC Tuatara, BAC Mono F, konceptu Smit Vehicle Engineering Oletha nebo restomodu Radford Lotus Type 62-2.
Karbonová kola pak mají i vozy jako Koenigsegg Agera RS, Ferrari 488 Pista, BMW M4 GTS nebo McLaren Senna v karbonové edici. Již před nedávnem proběhla éterem zpráva, že karbonová kola už nebudou výsadou jen exkluzivních a nestoudně drahých supersportů, ale čeká je značné rozšíření po celém automobilovém průmyslu. Své o tom nyní může říct i Hyundai, který se spojil s Dymagem a specialistou na karbon Hankuk Carbon pro vyrobení kol pro své produkty z divize N Performance.
Prototyp byl již k vidění již na Festivalu rychlosti v Goodwoodu. Navrhla si ho sama automobilka a společnosti Dymag a Hankuk Carbon jej vyrobily. Výhodami tohoto řešení jsou samozřejmě vysoká pevnost a nízká hmotnost, která se bude hodit především elektromobilům. Oficiální představení proběhne v následujících měsících.