I po vypnutém zapalování mi rucicka ukazuje stav benzinu(napr.pul nadrze).Jde o vadu nebo normal.Dekuji.
Je to standartny stav, nie je to porucha. Mali to svojho casu aj Toyoty, nie je novinka Hyundaia.
(1) umístění spínače mlhovek na centrálním panelu je pozůstatek klasického rozvržení hyundaiů - všechny pomocné spínače uprostřed v řadě vedle sebe: mělo to skvělou výhodu, že člověk sahal vždy jen jednou rukou jedním směrem, navíc třeba nemusel lovit odmrazovač zadního okna někde dole u čudlíků od topení, kde navíc ani není vidět, jestli svítí/nesvítí dioda...no, dnes už se holt zaběhlo jiné schéma rozložení ovládacích prvků.
(2) anténa: umístění je legrační, a všimněte si, že speciálně Hyundai ještě úplně nedávno umisťoval antény na prehistorická místa, hlavně na zadní blatník. Asi holt byli zvyklí roztahovat dráty pořád jedním způsobem..nebo tam mají ve vývojárně nějakého umíněného nostalgika
(3) design: jak mám hyundaie rád, tak musím přiznat, že z jejich deignérských nápadů se mi občas ježí chlupy. Dost souhlasím s kolegou, kterému se atos moc nelíbí - není ani programově škaredý jako Suzuki WagonR+ (hlavně ten první!), ani milý jako dámská hračka jako matiz (ten dosavadní), je jen divný. Při sourozenecví s picantem jsem nepochopil, proč má picanto takový švih (viz prodeje 2004) a atos vypadá jako strejda v teplákách (prodeje neznám, ale vpředu v tabulkách není).
"Atos určitě nestojí ve stínu malých vozů jako Kia Picanto, Fiat Panda nebo Daewoo Matiz"Tak já si tedy myslím, že právě naopak, Atos svým vnějším designem stojí DALEKO za Picantem, Pandou i Matizem. Hodně daleko; tak sterilné auto už jsem dlouho neviděl...
Hodnocení designu je hodně subjektivní, mě se náhodou Atos docela líbí.
Mě se za líbí to Porsche 911 Carrera od Techartu .
Hyundai Atos a Techart 911 Carrera je asi jako porovnávat hrušky s jogurtama
Hruškové jogurty znám, ty se normálně dělaj.
Nerikam, ze se nedelaji, je to vlastne rozmixovane ovoce v jogurtu... stejne by asi dopadl rozmixovany Atos, kdyby se potkal s 911
Opravdu si myslíte, že tuhá zadní náprava stabilizovaná panhardskou tyčí je cituji: "víceprvkové zavěšení kol s torzní tyčí" ? Hmmmm...
Ke studiu doporučuji moc hezké stránky:http://www.technolab.org/Hako/Katalog-e/Section4.htmhttp://www.technolab.org/Hako/Katalog-e/Hakorange.html
Čerpám z tech. info Hyundai...
Mal by som pra pripomienok, ak si mozem dovolit. Ako majitel co ma nejake skusenosti. 1) Kufor sa da otvarat nie len klucom zozadu, ale aj z miesta vodica rovnako ako veko palivovej nadrze. 2) Co sa tyka hluku, tak osobne ten aerodynamicky nie je do rychlosti 100-110 pocut, na rozdiel od motora, ten je hlucnejsi. 3) Tvrdite ze prevodovka nie je moc presna. No nic v zlom, ale ako potom nazvete tu z Matizu, pretoze pri vsej ucte ta v Atose ide absolutne bez problemov a v porovnani so spominanym "kostrbatym" Matizom presne vsetko zapada, akurat ma naozaj trochu dlhsie drahy, najme 5 ktora uz nema ziadnu dynamiku a sluzi naozaj len na ekonomicku jazdu. Inak spojka, posilovac riadenia aj prevodovka idu velmi lahko takze to auto je naozaj idealne pre zenu. Ja ked presadnem do skodovky, tak mam pocit akoby som sadol z osobaku do V3S-ky.4) Ak sedi za volantom niekto kto ma 180cm (moj pripad), tak vzadu osoba s rovnakou vyskou sa pohodlne odviezie. Urcite pohodlnejsie ako Picante a to vdaka tomu "kolmemu" posedu. So sirkou je to naozaj horsie, najme vpredu (ako so vsetkymi mini), ale vzadu kedze nie je potreba radit to nie je az tak kriticke . Celkovo nasadanie a vysadanie je z auta vyborne pretoze posed je vysoky, takze starsie osoby si to urcite budu pochvalovat.5) Voci ostatnym mini na trhu je kufor na tom najlepsie. So zakladnym 220 litorovym objemom a svojou variabilitou uz v zakladnej vybave je to auto pouzitelne aj pre mladu rodinu za rozumnu cenu.6) Pri dodrziavani predpisov je ta spotreba naozaj papierova t.j. do 6 litrov, inak pri "razantnejsej" jazde ak sa da tak nazvat jazda s tym motorom malej kubatury je to do tych 7 litrov. Samozrejme bez dialnicnych jazd.7) A aj argument 3 rocnej zaruky bez obmedzenia kilometrov hovori sam za seba. A za cenu 309900,-Sk v akcii na Slovensku, je to auto v plnej vybave (2x airbag, posilovac, predne okna v elektrike, central, klima, tonovane skla, delene zadne sedadla, metaliza a vsetko lakovane vo farbe karoserie, atd). Aj ked podla cennika tam je toho malo, clovek na mieste zisti ze ja tam toho viac (uz v zaklade) ako udavaju niektore znacky v siahodlhom popise vybavy a nakoniec tam maju len o airbag viac ako v Skode 120. Netvrdim ze je to najlepsie auto na trhu, ale pomer cena/vybava+vykon u nas doma vyhralo. Takze ak niekto jazdi 99% kratke trasy a po meste ako my, je to idealne. Kvoli jednej dovolenke za rok vacsie netreba.
Ad1) Modelová situace, nesu nákup, plné ruce, odemknu dálkáčem a hele, do kufru se nedostanu... To zamrzí. Otvírání z místa řidiče není řešení. Stále je to však lepší než u Fabie bez centrálu, kde jinak než z místa řidiče zavazadlový prostor otevřít nelze.
V tomto pripade suhlasim. Nepotesi. Ale ma to aj pozitivnu stranku, a to ze pri stati na krizovatke alebo v zapche zvonka nik neziaduci ten kufor nik neotvori.
Na to je jednuduché riešenie - zamknem sa z vnútra z miesta vodiča. A niektoré inteligentné autá majú toto zamykanie automatické, pri dosiahnutí nejakej rýchlosti. Určite je príjemnejšie, keď kufor otvorím normálne diaľkáčom, ako by som mal liezť dovnútra, otvoriť kufor a zase nazad ku kufru, to je otrava.
To ano; ale stačilo by mít na dálkovém ovládání separé tlačítko pro zavazadlový prostor a je po prolbému.
Při jízdě s Atosem se mi libil vzhled, vnitřní prostor (vzhledem k tomu, že je to auto v kategorii mini), měkké odpružení (ocení to každy, kdo jezdí po městě) a rozumna spotřeba. Je to takový ideální nákupní košík s motorem, druhé auto do rodiny s dětmi, nebo pro novomanžele, co momentálně šetří...
Pro mne, jakožto vyššího chlapa, tam nikde moc mista nebylo, ale při řízení jsem zvladal poměrně v pohodě. Na kratší vzdálenosti je to dobré auto, ale na dovolenou do Chorvatska či Itálie bych ja se svými 191 cm výšky asi už trpěl.
Docela se mi líbí, ideální pro manželku, působí na mne lépe než Matiz.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.