Spekuluji takto: Snad tedy Hyundai tímto naznačuje, jak bude vypadat verze HB nové generace Accentu. S Kiou Riem to skupina HCM provedla podobně - v Paříži 04 představita peprný žlutý sportkoncept (probudil takové emoce, že si dokonce několik odborných komentátorů nevšimlo, že má pět dveří a tvrdili, že je to 3D), ale na trh pak poslala normální spotřebitelskou verzi. Na Accentu SR vidíme masku chladiče a přední světla jasně podle verze Accent SDN představené v new Yorku. Když si odmyslíme velká kola, spojlery na spodku a vzduchové otvory, zůstává jako hlavní motiv tvar C-sloupku, který může někomu připomínat řešení Mazdy3, včetně zaoblených dveří otvoru kufru. Zadní lampy řekl bych úspěšně hledají nový tvar, jasně odlišený od srovnatelné produkce. Celek vypadá opravdu dobře a pokud se hlavní prvky dostanou na spotřebitelskou 5D (a 3D) verzi, bude to velké osvěžení oproti dost unylému SDN. Jestli je délka opravdu 4350, odpovídá např. Ceratu a je o pořádný kus delší než RioII.To by mohlo znamenat, že staré zprávy o Hyundai Talos chystaném jako velký HB, které později bez vysvětlení umlkly, by se teď mohly přecejen stát skutečností. Accent by se tím dostal nad svůj segment a mohl by se snad i přímo utkat s hatchbacky segmentu C. Nová Elantra by pak mohla přijít jen ve verzi SDN a možná LB (což naznačují její nejnovější spy fotogtrafie) a ujasnilo by se postavení a úkoly v rámci modelové řady Hyundaie (Getz - Accent - Elantra). Ale třeba se pletu a bude to jinak - každopádně tenhle SR je krásný kousek.
Teď jsem zjistil, že jiné zdroje uvádějí délku 4035 mm - což by i víc odpovídalo ambicím modelu pro nasazení ve WRC. Potom by ovšem celá moje včerejší spekulace o "velkém hatchbacku nad hranicemi segmentu" byla k ničemu a budeme muset předpokládat, že produkční HB bude prostě jen sourozencem RIa II, s prakticky stejnými dimenzemi.
Špica stroj!!!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.