Hyundai Accent již spaluje naftu

Počínaje prvním květnem byla nabídka motorů nejmenší modelové řady Accent automobilky Hyundai rošířena dieselovým motorem typu Common Rail o výkonu 82 koní.
Hyundai Accent již spaluje naftu
Nový vznětový motor je řadovým čtyřválcem se vstřikováním Common Rail a o obsahu 1.5 litru. Za maximální výkon výkon 82 koní (60 kW) při 4 000 ot./min. se nový motor na trhu nemusí vůbec stydět, stejně jako za maximální kroutící moment 184 Nm v rozmezí od 1 900-2.600 ot./min. Accent vybavený naftovým motrem si řekne v průměru o 4,5 litru nafty na každých sto ujetých kilometrů.

Naftový motor je k dispozi pro čtyř a pětidveřové automobily a v základní výbavě najdeme airbag řidiče i spolujezdce, ABS se systémem elektronického rozdělení brzdné síly EBD, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, elektricky ovládaná přední i zadní okna, centrální zamykání nebo posilovač řízení.

Základní cena je stanovena na Kč 339 900,- vč. DPH za pětidveřový model (čtyřdveřový sedan s naftovým mtorem stojí Kč 349 900,-), což je o čtyřicet tisíc víc než za model poháněný benzínovou 1.3. Skutečný cenový rozdíl je však jen Kč 15 000,-, protože naftové modely mají v sériové výbavě již zmíněné ABS s EBD, zatímco u benzínových je nutné doplatit Kč 25 000,-.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků