Hyundai Accent již spaluje naftu

Počínaje prvním květnem byla nabídka motorů nejmenší modelové řady Accent automobilky Hyundai rošířena dieselovým motorem typu Common Rail o výkonu 82 koní.
Hyundai Accent již spaluje naftu
Nový vznětový motor je řadovým čtyřválcem se vstřikováním Common Rail a o obsahu 1.5 litru. Za maximální výkon výkon 82 koní (60 kW) při 4 000 ot./min. se nový motor na trhu nemusí vůbec stydět, stejně jako za maximální kroutící moment 184 Nm v rozmezí od 1 900-2.600 ot./min. Accent vybavený naftovým motrem si řekne v průměru o 4,5 litru nafty na každých sto ujetých kilometrů.

Naftový motor je k dispozi pro čtyř a pětidveřové automobily a v základní výbavě najdeme airbag řidiče i spolujezdce, ABS se systémem elektronického rozdělení brzdné síly EBD, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, elektricky ovládaná přední i zadní okna, centrální zamykání nebo posilovač řízení.

Základní cena je stanovena na Kč 339 900,- vč. DPH za pětidveřový model (čtyřdveřový sedan s naftovým mtorem stojí Kč 349 900,-), což je o čtyřicet tisíc víc než za model poháněný benzínovou 1.3. Skutečný cenový rozdíl je však jen Kč 15 000,-, protože naftové modely mají v sériové výbavě již zmíněné ABS s EBD, zatímco u benzínových je nutné doplatit Kč 25 000,-.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků