Hyundai a Kia uvedou airbag mezi předními sedadly. Riziko úrazu hlavy má snížit o 80 %

18 komentářů

Hnujdaj je stejne vrak
19. září • 10:28

Slepice svazane dratem preziji pad klece snaz, kdyz date mezi ne hrst travy. No lepsi nez nic, asi jako kousek penovky na volatu starych Defenderu. Ale vybourat v Korejskem aute bych se nechtel ani doma v garazi. Karoserie jak plazovy domecek. Na druhou stranu tento vuz si kupuji stejne vetsinou duchodci, takze pokrytec by asi mohl rict neco ve smyslu, tam uz to je jedno. Hovnaj nebrat.

MV.
19. září • 11:29

Prilisna generalizace je na skodu. Treba Tucson a Sportage dokazali uz od pocatku small overlap testu v USA ze maji dostatečně dimenzovany karoserie narozdil od ostatnich i premiovych modelu...

Karel
18. září • 18:42

Korejci airbagy vylepšují. A u Škodovky jsou rádi, když vůbec aspoň některé fungují.

Pavel
18. září • 21:57

Stačí se podívat na výsledky nárazových testů a je jasné, že Korejci mají stále co dohánět.
https://www.euroncap.com/en/results/kia/cee&...
https://www.euroncap.com/en/results/skoda/scala/37576...

Hyundai YES!👍
19. září • 13:03

Hochu, Korejci (Hyundai) vládnou automobilovému světu, ani Volvo (doposud brané jako nejbezpečnější značka aut) absolutně nestíhá na nejlepší Hyundai.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ktera-znacka-... ...
Samozřejmě Kia je až druhá za Hyundai, ale to je naprosto normální, protože Hyundai ji vlastní a nedovolí, aby byla lepší než originál. Kia je totiž jen hyundaiův klon, stejně tak jako je škodovka wolksvágnův a dacia zas renaultův.
Největší ostudou je Audi, MB, Volvo, BMW.

JosVerstapen
19. září • 11:57

No to jsou mi tedy věci obracet fakta, která jsou v tom EURO crash testu jasné hned nahoře v procentech....a to škodovku potažmo VW group nemusím vůbec!
Tady je škodovka lepší tečka. Jak může někdo říkat opak když je to tam napsané, to se chováš jak debil politik!! Který zapře že já tam nebyl, nevzal úplatek a co to video to nejsem já!!
Psychárna jak cip. Diskuze na piíííču.
Raději diskutejte o něcem jiném

Hřibovec
19. září • 8:31

Škodovky řadím z hlediska bezpečnosti k tomu velmi lepšímu. Problém je, že tyhle testy nejsou zcela vypovídající, stejně jako wltp cyklus.Většina si vzpomene, jak v usa dělali před pár lety nárazové testy i z druhé strany. Hyundai tam měl ochranu proti nárazu, bmw, toyota a další ne. Ale jo, tady je disciplína jasně daná a korejci v ní nestíhají.

Hyundai YES!👍
21. září • 6:58

Korejci (Hyundai) v ní nestíhají? Kecy v kleci. Právě že jsou absolutně nejlepší:
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ktera-znacka-... ...

JosVerstapen
19. září • 12:00

JJ přesně tak, bohužel v reálných podmínkách to může být velká PAST.
Stačí, aby náraz byl trochu z jiného úhlu a veškeré deformační zóny jsou v prdeli. Protože to dělají přímo na ten test.
V USA se právě testují i různé druhy úhlů a jiné přesahy, které více odpovídají realitě - různorodosti nehod-nárazů.

Karel
18. září • 22:30

Jo vidím, při nejzávažnější střetu = čelním nárazu, přijde ve Scale šofér o obě nohy a spolujezdec o jednu. Zatímco v korejci mají řidič i spolujezdec nohy relativně v bezpečí. Tady se projevilo, proč má ta nafouklá Fabie nižší váhu a je na o třídu nižší platformě. Pak si ty body můžeš vylepit na invalidní vozík.

Pavel
18. září • 23:08

Lžeš, všechny nárazové testy má Scala lepší než Ceed
Frontal Offset Deformable Barrier Scala 7,6 z 8, Ceed 6,8 z 8
Frontal Full Width Scala 7,9 z 8, Ceed 7,6 z 8
Lateral Impact Scala 16 z 16, Ceed 14 z 16
Whiplash Rear Impact Scala 1,6 ze 2, Ceed 1,4 ze 2
Scala má všechno v zelené a žluté, Ceed tam má jednu červenou a jednu oranžovou.
Prostě totální převaha Scaly a pět hvězd, Ceed tragické 4 hvězdy, to mají v dnešní době jen nejlevnější šunky od Dacie a podobné křápy.

Karel
18. září • 23:39

No ty seš úplně vygumovaný. Ty vole neumět poznat barvy a porovnat je na dvou obrázcích, to zvládne čtyřleté dítě. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pavel
19. září • 0:04

Chápu, že korejskému řiťolezci se fakta nehodí do krámu a můžeš kolem nich tancovat, lhát a vymýšlet jak chceš, prostý fakt, že Scala má lepší všechny nárazové testy než Ceed nezměníš.

k22
19. září • 9:24

Pavlíku, VAG podvádí ve všem, crash testy nejsou vyjímkou....konsturkce jsou "optimalizovány" pro ENCAP, v praxi jsou výsledky fatální. Proto nemají v USA šanci..

Tom
19. září • 14:07

Nejaky odkaz nebo test?

Karel
19. září • 0:10

Kdyby ses uměl aspoň omluvit, že jsi udělal školáckou chybu.

Vóša
19. září • 7:23

Kdyby záleželo na mně , tak všechnu Škodomilskou chamraď nechám pochytat a odvézt do Kobylis.. jsou to ztracené a nevyléčitelné připady -vymyté mozku od PR mastných prstů od Bratwurstů...tady by už ani klecové lůžko nepomohlo.

Otec Vladimíra
19. září • 9:27

Vladimíre naštěstí nezáleží, na tobě už totiž nezáleží vůbec nic, tebe dokonce vyhodili i od té smradlavé korejské značky, kterou vede odsouzený mafián a kriminálník Chung mong-koo, takže už ti zbývá jenom pracák a psaní kravin na net.

Doporučujeme

Články odjinud