Hyundai a Kia uvedou airbag mezi předními sedadly. Riziko úrazu hlavy má snížit o 80 %

Karel  |  18. 09. 2019 18:42

Korejci airbagy vylepšují. A u Škodovky jsou rádi, když vůbec aspoň některé fungují.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  18. 09. 2019 21:57

Stačí se podívat na výsledky nárazových testů a je jasné, že Korejci mají stále co dohánět.
https://www.euroncap.com/en/results/kia/cee&...
https://www.euroncap.com/en/results/skoda/scala/37576...

Odpovědět  |   | 
Karel  |  18. 09. 2019 22:30

Jo vidím, při nejzávažnější střetu = čelním nárazu, přijde ve Scale šofér o obě nohy a spolujezdec o jednu. Zatímco v korejci mají řidič i spolujezdec nohy relativně v bezpečí. Tady se projevilo, proč má ta nafouklá Fabie nižší váhu a je na o třídu nižší platformě. Pak si ty body můžeš vylepit na invalidní vozík.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  18. 09. 2019 23:08

Lžeš, všechny nárazové testy má Scala lepší než Ceed
Frontal Offset Deformable Barrier Scala 7,6 z 8, Ceed 6,8 z 8
Frontal Full Width Scala 7,9 z 8, Ceed 7,6 z 8
Lateral Impact Scala 16 z 16, Ceed 14 z 16
Whiplash Rear Impact Scala 1,6 ze 2, Ceed 1,4 ze 2
Scala má všechno v zelené a žluté, Ceed tam má jednu červenou a jednu oranžovou.
Prostě totální převaha Scaly a pět hvězd, Ceed tragické 4 hvězdy, to mají v dnešní době jen nejlevnější šunky od Dacie a podobné křápy.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  18. 09. 2019 23:39

No ty seš úplně vygumovaný. Ty vole neumět poznat barvy a porovnat je na dvou obrázcích, to zvládne čtyřleté dítě.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  19. 09. 2019 00:04

Chápu, že korejskému řiťolezci se fakta nehodí do krámu a můžeš kolem nich tancovat, lhát a vymýšlet jak chceš, prostý fakt, že Scala má lepší všechny nárazové testy než Ceed nezměníš.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  19. 09. 2019 00:10

Kdyby ses uměl aspoň omluvit, že jsi udělal školáckou chybu.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  19. 09. 2019 07:23

Kdyby záleželo na mně , tak všechnu Škodomilskou chamraď nechám pochytat a odvézt do Kobylis.. jsou to ztracené a nevyléčitelné připady -vymyté mozku od PR mastných prstů od Bratwurstů...tady by už ani klecové lůžko nepomohlo.

Odpovědět  |   | 
Otec Vladimíra  |  19. 09. 2019 09:27

Vladimíre naštěstí nezáleží, na tobě už totiž nezáleží vůbec nic, tebe dokonce vyhodili i od té smradlavé korejské značky, kterou vede odsouzený mafián a kriminálník Chung mong-koo, takže už ti zbývá jenom pracák a psaní kravin na net.

Odpovědět  |   | 
k22  |  19. 09. 2019 09:24

Pavlíku, VAG podvádí ve všem, crash testy nejsou vyjímkou....konsturkce jsou "optimalizovány" pro ENCAP, v praxi jsou výsledky fatální. Proto nemají v USA šanci..

Odpovědět  |   | 
Tom  |  19. 09. 2019 14:07

Nejaky odkaz nebo test?

Odpovědět  |   | 
Hřibovec  |  19. 09. 2019 08:31

Škodovky řadím z hlediska bezpečnosti k tomu velmi lepšímu. Problém je, že tyhle testy nejsou zcela vypovídající, stejně jako wltp cyklus.

Většina si vzpomene, jak v usa dělali před pár lety nárazové testy i z druhé strany. Hyundai tam měl ochranu proti nárazu, bmw, toyota a další ne. Ale jo, tady je disciplína jasně daná a korejci v ní nestíhají.

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  19. 09. 2019 12:00

JJ přesně tak, bohužel v reálných podmínkách to může být velká PAST.
Stačí, aby náraz byl trochu z jiného úhlu a veškeré deformační zóny jsou v prdeli. Protože to dělají přímo na ten test.
V USA se právě testují i různé druhy úhlů a jiné přesahy, které více odpovídají realitě - různorodosti nehod-nárazů.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  21. 09. 2019 06:58

Korejci (Hyundai) v ní nestíhají? Kecy v kleci. Právě že jsou absolutně nejlepší:
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ktera-znacka-... ...

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  19. 09. 2019 11:57

No to jsou mi tedy věci obracet fakta, která jsou v tom EURO crash testu jasné hned nahoře v procentech....a to škodovku potažmo VW group nemusím vůbec!
Tady je škodovka lepší tečka. Jak může někdo říkat opak když je to tam napsané, to se chováš jak debil politik!! Který zapře že já tam nebyl, nevzal úplatek a co to video to nejsem já!!
Psychárna jak cip. Diskuze na piíííču.
Raději diskutejte o něcem jiném

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  19. 09. 2019 13:03

Hochu, Korejci (Hyundai) vládnou automobilovému světu, ani Volvo (doposud brané jako nejbezpečnější značka aut) absolutně nestíhá na nejlepší Hyundai.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ktera-znacka-... ...
Samozřejmě Kia je až druhá za Hyundai, ale to je naprosto normální, protože Hyundai ji vlastní a nedovolí, aby byla lepší než originál. Kia je totiž jen hyundaiův klon, stejně tak jako je škodovka wolksvágnův a dacia zas renaultův.
Největší ostudou je Audi, MB, Volvo, BMW.

Odpovědět  |   | 
Hnujdaj je stejne vrak  |  19. 09. 2019 10:28

Slepice svazane dratem preziji pad klece snaz, kdyz date mezi ne hrst travy. No lepsi nez nic, asi jako kousek penovky na volatu starych Defenderu. Ale vybourat v Korejskem aute bych se nechtel ani doma v garazi. Karoserie jak plazovy domecek. Na druhou stranu tento vuz si kupuji stejne vetsinou duchodci, takze pokrytec by asi mohl rict neco ve smyslu, tam uz to je jedno. Hovnaj nebrat.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  19. 09. 2019 11:29

Prilisna generalizace je na skodu. Treba Tucson a Sportage dokazali uz od pocatku small overlap testu v USA ze maji dostatečně dimenzovany karoserie narozdil od ostatnich i premiovych modelu...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 21 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A