Hyundai a Kia uvedou airbag mezi předními sedadly. Riziko úrazu hlavy má snížit o 80 %

Karel  |  18. 09. 2019 18:42

Korejci airbagy vylepšují. A u Škodovky jsou rádi, když vůbec aspoň některé fungují.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  18. 09. 2019 21:57

Stačí se podívat na výsledky nárazových testů a je jasné, že Korejci mají stále co dohánět.
https://www.euroncap.com/en/results/kia/cee&...
https://www.euroncap.com/en/results/skoda/scala/37576...

Odpovědět  |   | 
Karel  |  18. 09. 2019 22:30

Jo vidím, při nejzávažnější střetu = čelním nárazu, přijde ve Scale šofér o obě nohy a spolujezdec o jednu. Zatímco v korejci mají řidič i spolujezdec nohy relativně v bezpečí. Tady se projevilo, proč má ta nafouklá Fabie nižší váhu a je na o třídu nižší platformě. Pak si ty body můžeš vylepit na invalidní vozík.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  18. 09. 2019 23:08

Lžeš, všechny nárazové testy má Scala lepší než Ceed
Frontal Offset Deformable Barrier Scala 7,6 z 8, Ceed 6,8 z 8
Frontal Full Width Scala 7,9 z 8, Ceed 7,6 z 8
Lateral Impact Scala 16 z 16, Ceed 14 z 16
Whiplash Rear Impact Scala 1,6 ze 2, Ceed 1,4 ze 2
Scala má všechno v zelené a žluté, Ceed tam má jednu červenou a jednu oranžovou.
Prostě totální převaha Scaly a pět hvězd, Ceed tragické 4 hvězdy, to mají v dnešní době jen nejlevnější šunky od Dacie a podobné křápy.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  18. 09. 2019 23:39

No ty seš úplně vygumovaný. Ty vole neumět poznat barvy a porovnat je na dvou obrázcích, to zvládne čtyřleté dítě.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  19. 09. 2019 00:04

Chápu, že korejskému řiťolezci se fakta nehodí do krámu a můžeš kolem nich tancovat, lhát a vymýšlet jak chceš, prostý fakt, že Scala má lepší všechny nárazové testy než Ceed nezměníš.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  19. 09. 2019 00:10

Kdyby ses uměl aspoň omluvit, že jsi udělal školáckou chybu.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  19. 09. 2019 07:23

Kdyby záleželo na mně , tak všechnu Škodomilskou chamraď nechám pochytat a odvézt do Kobylis.. jsou to ztracené a nevyléčitelné připady -vymyté mozku od PR mastných prstů od Bratwurstů...tady by už ani klecové lůžko nepomohlo.

Odpovědět  |   | 
Otec Vladimíra  |  19. 09. 2019 09:27

Vladimíre naštěstí nezáleží, na tobě už totiž nezáleží vůbec nic, tebe dokonce vyhodili i od té smradlavé korejské značky, kterou vede odsouzený mafián a kriminálník Chung mong-koo, takže už ti zbývá jenom pracák a psaní kravin na net.

Odpovědět  |   | 
k22  |  19. 09. 2019 09:24

Pavlíku, VAG podvádí ve všem, crash testy nejsou vyjímkou....konsturkce jsou "optimalizovány" pro ENCAP, v praxi jsou výsledky fatální. Proto nemají v USA šanci..

Odpovědět  |   | 
Tom  |  19. 09. 2019 14:07

Nejaky odkaz nebo test?

Odpovědět  |   | 
Hřibovec  |  19. 09. 2019 08:31

Škodovky řadím z hlediska bezpečnosti k tomu velmi lepšímu. Problém je, že tyhle testy nejsou zcela vypovídající, stejně jako wltp cyklus.

Většina si vzpomene, jak v usa dělali před pár lety nárazové testy i z druhé strany. Hyundai tam měl ochranu proti nárazu, bmw, toyota a další ne. Ale jo, tady je disciplína jasně daná a korejci v ní nestíhají.

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  19. 09. 2019 12:00

JJ přesně tak, bohužel v reálných podmínkách to může být velká PAST.
Stačí, aby náraz byl trochu z jiného úhlu a veškeré deformační zóny jsou v prdeli. Protože to dělají přímo na ten test.
V USA se právě testují i různé druhy úhlů a jiné přesahy, které více odpovídají realitě - různorodosti nehod-nárazů.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  21. 09. 2019 06:58

Korejci (Hyundai) v ní nestíhají? Kecy v kleci. Právě že jsou absolutně nejlepší:
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ktera-znacka-... ...

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  19. 09. 2019 11:57

No to jsou mi tedy věci obracet fakta, která jsou v tom EURO crash testu jasné hned nahoře v procentech....a to škodovku potažmo VW group nemusím vůbec!
Tady je škodovka lepší tečka. Jak může někdo říkat opak když je to tam napsané, to se chováš jak debil politik!! Který zapře že já tam nebyl, nevzal úplatek a co to video to nejsem já!!
Psychárna jak cip. Diskuze na piíííču.
Raději diskutejte o něcem jiném

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  19. 09. 2019 13:03

Hochu, Korejci (Hyundai) vládnou automobilovému světu, ani Volvo (doposud brané jako nejbezpečnější značka aut) absolutně nestíhá na nejlepší Hyundai.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ktera-znacka-... ...
Samozřejmě Kia je až druhá za Hyundai, ale to je naprosto normální, protože Hyundai ji vlastní a nedovolí, aby byla lepší než originál. Kia je totiž jen hyundaiův klon, stejně tak jako je škodovka wolksvágnův a dacia zas renaultův.
Největší ostudou je Audi, MB, Volvo, BMW.

Odpovědět  |   | 
Hnujdaj je stejne vrak  |  19. 09. 2019 10:28

Slepice svazane dratem preziji pad klece snaz, kdyz date mezi ne hrst travy. No lepsi nez nic, asi jako kousek penovky na volatu starych Defenderu. Ale vybourat v Korejskem aute bych se nechtel ani doma v garazi. Karoserie jak plazovy domecek. Na druhou stranu tento vuz si kupuji stejne vetsinou duchodci, takze pokrytec by asi mohl rict neco ve smyslu, tam uz to je jedno. Hovnaj nebrat.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  19. 09. 2019 11:29

Prilisna generalizace je na skodu. Treba Tucson a Sportage dokazali uz od pocatku small overlap testu v USA ze maji dostatečně dimenzovany karoserie narozdil od ostatnich i premiovych modelu...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Hybridní Fiaty 500 a Panda mají motor z použitých plechovek. Jak s ním jezdí?

Fiat 500 a Fiat Panda Hybrid

Opačný přístup než Peugeot se rozhodl aplikovat Fiat. Prostým označením hybrid označuje své dva modely 500 a Panda s mild hybridním ústrojím.

včera | Svět motorů | 9 příspěvků
TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

20.  2.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 13 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 171 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Bez milionů a za dva dny. Systém pro nákup elektronických známek už funguje

Bez milionů a za dva dny. Systém pro nákup …

Vypadá to, že odvážný krok proti kritizované státní zakázce míří k úspěchu. Nový systém k dálničním známkám vytvořený za dva dny už funguje.

27.  1.  2020 | | 78 N/A