Taky v oblasti airbagů je stále co vylepšovat. V nacházejících modelech Hyundaie se tak nově objeví i středový airbag mezi sedadly řidiče a spolujezdce.
Hyundai Motor Group (zahrnuje automobilky Hyundai a Kia) chce dále navýšit úroveň bezpečnosti ve svých vozech, a proto nyní oznamuje, že v jeho nadcházejících modelech se poprvé objeví i nový středový airbag mezi předními sedadly. Cílem je minimalizovat následky střetu řidiče a spolujezdce při bočním nárazu vozu a snížit pravděpodobnost úrazu hlavy.
Středový airbag, který je umístěn v boční straně sedačky řidiče, tedy vyplní prostor mezi sedačkami a izoluje oba cestující. Také v případě, že na místě spolujezdce nikdo nebude, má airbag ochránit řidiče od možných následků bočního nárazu z pravé strany.
Hyundai očekává, že riziko úrazu hlavy způsobené střetem obou cestujících má použitím středového airbagu klesnout až o 80 %. Novinka by měla novým modelům Hyundaie (a nejspíš tedy i Kie) dopomoci k ještě lepšímu hodnocení v nárazových testech Euro NCAP s novými podmínkami od roku 2020.
V případě středového airbagu již využil Hyundai i nových technologií pro zjednodušení konstrukce a snížení hmotnosti celého zařízení. Menší velikost airbagu poté umožňuje větší flexibilitu při návrzích nových sedaček. Tento přístup k vývoji tak v budoucnu použije i pro další typy airbagů.
Ačkoliv by se mohlo zdát, že Hyundai přichází v automobilovém průmyslu s úplnou novinkou, přední středový airbag už v roce 2011 představil koncern General Motors. Do produkce jej pak na americkém trhu zavedl v roce 2013 u svých SUV Chevrolet Traverse, GMC Acadia a Buick Enclave. První středový airbag pro cestující na zadních sedadlech už dříve v roce 2009 představila Toyota.