Hyundai a Kia svolávají milion a půl automobilů. Hrozí selhání motoru

Automobilky Hyundai a Kia musí v USA, Kanadě a Jižní Korei zkontrolovat téměř půl druhého milionu aut. Mohou se jim předčasně opotřebovat ložiska motoru.
Hyundai a Kia svolávají milion a půl automobilů. Hrozí selhání motoru

Celkem je svolávací akcí poznamenáno 1,48 milionu vozidel, přičemž většina z nich se nachází ve Spojených státech a několik desítek tisíc také v Kanadě a Jižní Korei. NHTSA informuje, že problém je u obou automobilek stejný - Hyundai i Kia musí auta svolat kvůli chybě při výrobě. Ta způsobila, že u vybraných modelů může dojít k předčasnému opotřebení ložisek motoru.

Kia na vodík bude do roku 2020. Nejdříve přijde SUV od Hyundai

Kia na vodík bude do roku 2020. Nejdříve přijde SUV od Hyundai

Hyundai musí prověřit modely Sonata a Santa Fe Sport z let 2013 a 2014, zatímco Kia vozy Optima, Sorento a Sportage z let 2011 až 2014. Svolávací akci odstartuje Hyundai 19. května a sesterská automobilka bude následovat o šest dní později. Případná výměna komponent proběhne zcela zdarma.

Žádné oficiální prohlášení zatím neinformuje o tom, kolik bude korejskou společnost celá akce stát. Tamní analytici odhadují, že společnost za opravy vynaloží minimálně 5,5 miliardy českých korun!

Hyundai svolává téměř milion aut. Mají závadné bezpečnostní pásy

Hyundai svolává téměř milion aut. Mají závadné bezpečnostní pásy

Není to tak dávno, co Hyundai oznámil jinou svolávací akci. Ta se týká bezpečnostních pásů modelu Sonata z let 2011 a 2015. Během nehody se totiž pás může uvolnit ze zapnuté polohy a tím zvýšit riziko zranění posádky.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků