nez se poladi kapacity baterek k nasi spokojenosti volil bych lugin hybrid, cim dal vic nad nim uvazuji
Tak ono v efektu má každej jinej styl jízdy a určitě i venkovní vlivy budou znát na bateriích takže pro mě je tohle úplně nepodstatné. Vzhled a jizní vlastnosti má moc dobré
Jen těžko se popisuje proč je KIA celkem sympatická značka co vyrábí pěkné a laciné vozy a Hovnaj ač mateřská značka působí přesně opačně ve všech aspektech.
Pokud někomu stačí ke změně názoru z nesympatického na sympatické pouze jiný název, tak to o něm také něco vypovídá.Kia je jen převlečený Hyundai, nic víc, nic míň.
stejně tak jako další značky v dalších koncernech
Tak to zdaleka neplatí vždy. Že by se jeden model vyráběl pod ostatními značkami, to je taková korejská specialit. Přesto to ale nemá vliv na vnímání koncernu H/K jako celku.
Ale konec konců dokážou ty el. vyrobit. A to že v nějáký metodice zjistili, že je to o cca 20km míň než je napsáno nic nemění na kvalitě aut. Navíc si myslím, že záleží i na řidiči jak s tím pojedou každej bude mít jinak ten dojezd
Souhlasím, sice trošku nesedí údaj o dojezdu, ale i tak je Kona ve finále pořád jeden z nejlepších elektromobilů v poměru pořizovací ceny a dojezdu.Škoda, že tu není vybudovaná pořádná infrastruktura, hned bych do ní šel.
Elektromobilita?Jsem z malé vesnice, cca 300 domů, 650 obyvatel. Přípojka vn vedení přes les, mnoho kilometrů délka. v obci 5 x transformátor vn/nn. Výkon netuším. Celé je to dimenzované tak akorát....V obci aktivních (denně v provozu) odhadem 100-150 osobních automobilů. Kdyby 10% z nich byly elektromobily, které bych chtě nabít, tak odhaduji, že spotřeba el. energije naší obce v době večerní a noční (kdy auta moc nejezdí) by byla cca dvojnásobná. Totéž v celé ČR. Ta distribuční síť, přenosová soustava a výroba na to není stavěna. Soláry a větráky něco vyrobí, ale přes den - OK, v noci co? V krátké době (např 15 let) s těmi sítěmi nikdo nic neudělá. Zabýval se tím někdo? Tohle bude průšvih! Cena elektřiny se znásobí. A ekonomika provozu? Kdyby 20kWh/100 km, cena doma 5Kč/kWh, to jest s nějakou účinností nabíjení min. 22kWh na elektroměru. takže 1,1 Kč/km. Po úpravě energetických sítí ale bude sazba 10Kč/kWh. Ale nejen pro elektroauta. Bohužel:(Teď už ty baterkáče asi nezastaví nic, že?
Vážně se domníváte,že by u vás 15 elektromobilů v noci přetížilo síť:-D průměrný nájezd v čr.je cca.50km/den to je cca,10 kWh to máme 1kW za 10hodin nebo 2kW za 5hodin nabíjení, to bude Blackout v celé republice, možná i v eu:-D PS zjistěte si jaký je nadbytek elektřiny v noci a kolik ji vyvážíme
Co pořád máte s tím průměrným nájezde?Průměr znamená i to, že 7x týdne 50km, ale taky jednou za týden 350 km v mrazu a na hory.S autem na baterky si jezděte po městě, ale do auta na dálky a tahání věcí mi ty monočlánku kurňa furt nenuťte.
Nevynezuj se, nikdo ti nic nenutí. Klidně si jezdi na kole nebo choď pěšky.
Jen pokud jim tam nenainstalují rychlou nabíječku, třeba tu od BMW-VW-MB, 350kW x řekněme 3 stojany, že?
V malé vesnici,kde každý bydlí ve svém by tu nabíječku asi nikdo nevyužil:-D pokud tam tedy není sjezd z dálnice nebo hlavní tahB-]
Tak třeba manželky auto 28t km/rok, já 40t km/rok. Nejde o žádné minivozy, střední třída. Ukažte mi nabíječku, která umí jen 1 kW? Jaké parametry má základní nabíječka? Zkuste tohle přepočítat na celou obec, my máme doma spotřebu elektřiny 6MWh/rok. Kolik by to bylo s jedním elektroautem v rodině s nájezdem 30tis. km? 2x tolik? 3x tolik? Kdyby takových aut bylo v ČR 10%, vše se mělo nabít za 8 hodin, kolik by byl příkon? Kolik je spotřeba ČR v 19h večer? Vyjde Vám to? Bilance výroby a spotřeby umí být na hraně i nyní. Ani omylem. Mrkněte www.ceps.cz
Při vašich hodně nadpůměrných 40t /365=110km/den=cca25kWh např u Tesly S zatížíte sít 2.5 kW na 10hodin třeba v noci, to vám snad pojistky nevyhodí:-D "Nabíječku" 1kW máte v každé zásuvce to byl jenom příklad odběru.Tady si poslechněte odborníky na danou problematiku https://www.youtube.com/watch... jsou tam i další rozhovory, ale možná tomu vůbec nerozumí:-D Tady mát další odkaz https://www.svetmobilne.cz/elektromobily-kolik-potre... ...
Hyundai teče do bot, tak podvádí.http://english.chosun.com/site/data/html_dir/2018/1... ...
hm no to si ja s mojim pekacom (o1) ako kral s 55l nadrzou.
Kdy tady bude článek o tom borcovi? Jak si utřel ruce od barvy do papíru a teď se soudí se Škodovkou o "design" boleslavských suvéček. :-D
Jo podvádět se nemá.....
Nejdřív se nauč číst a pak chápat psanej text B-]
Prekvapuje ma tuposť miestnych príspevkov.Fakticky Hyundai ako jedna z mala automobiliek dokáže uz teraz vyrábať reálne použiteľné hybridy, elektromobily alebo vodíkové auta.Mozno povedať, ze na tomto poli ma jediných súperov - Toyota v hybridoch a Nissan v ev.
presně tak, pišou tady nesmysli, ani trollovat neumí, to jsou argumenty, že by se jeden šel vybrečet a co nechápu, že jim za takové komenty škodovka platí
Bohužel je to jen "cheaper" a vždy bude... i ta Dacia má více charakteru a kouzla než ten odporný Hovnaj.
I psí hovno je inteligentnější, než ty.
Zbytečné kecy, prostě podváděli, prasklo to, musí to opravit.
A ty si ten článek nečet a nepochopil tak se jdi radši zastřelit.
Korejská velkohubost... v tom má určitě prsty tlustý Kim a jeho slouha Vošický. :-)))
Hovnajisté je také uskupení dřístajících kačen, netřeba brát vážně. Na youtube byla reportáž z nějakého velkého zasedání a tam pan vedoucí říkal, cituji: "Kdo si koupí Hovnaje, na dosmrti k*nda je" ;-)
No vidíš... a ty jsi kunda, aniž by sis koupil Hyundaie :-D
hihhihi, to bude mínusů..:-D:-D:-D:-D
:-D
Kedysi sa spotreba udávala 3 číslami - pri 90 km/h, pri 120 km/h a v meste. To bolo oveľa rozumnejšie a prehľadnejšie. Každý vedel, po akých typoch ciest jazdí a akú spotrebu môže očakávať.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.