Hyundai a Kia sníží udávaný dojezd elektromobilů. Co za to může?

josephko  |  04. 12. 2018 19:30

Kedysi sa spotreba udávala 3 číslami - pri 90 km/h, pri 120 km/h a v meste. To bolo oveľa rozumnejšie a prehľadnejšie. Každý vedel, po akých typoch ciest jazdí a akú spotrebu môže očakávať.

Odpovědět  |   | 
Aleš Vrbný  |  04. 12. 2018 20:25

Korejská velkohubost... v tom má určitě prsty tlustý Kim a jeho slouha Vošický. )

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  04. 12. 2018 20:35

hihhihi, to bude mínusů..

Odpovědět  |   | 
.  |  04. 12. 2018 20:46

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  04. 12. 2018 21:00

Hovnajisté je také uskupení dřístajících kačen, netřeba brát vážně. Na youtube byla reportáž z nějakého velkého zasedání a tam pan vedoucí říkal, cituji: "Kdo si koupí Hovnaje, na dosmrti k*nda je"

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  05. 12. 2018 08:13

No vidíš... a ty jsi kunda, aniž by sis koupil Hyundaie

Odpovědět  |   | 
Pajda  |  04. 12. 2018 21:21

Zbytečné kecy, prostě podváděli, prasklo to, musí to opravit.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 12. 2018 08:23

A ty si ten článek nečet a nepochopil tak se jdi radši zastřelit.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  04. 12. 2018 21:49

Prekvapuje ma tuposť miestnych príspevkov.

Fakticky Hyundai ako jedna z mala automobiliek dokáže uz teraz vyrábať reálne použiteľné hybridy, elektromobily alebo vodíkové auta.

Mozno povedať, ze na tomto poli ma jediných súperov - Toyota v hybridoch a Nissan v ev.

Odpovědět  |   | 
Aleš N.  |  04. 12. 2018 21:54

Bohužel je to jen "cheaper" a vždy bude... i ta Dacia má více charakteru a kouzla než ten odporný Hovnaj.

Odpovědět  |   | 
Ja prvni  |  05. 12. 2018 07:55

I psí hovno je inteligentnější, než ty.

Odpovědět  |   | 
Dave  |  06. 12. 2018 12:10

presně tak, pišou tady nesmysli, ani trollovat neumí, to jsou argumenty, že by se jeden šel vybrečet a co nechápu, že jim za takové komenty škodovka platí

Odpovědět  |   | 
Karma  |  04. 12. 2018 23:13

Jo podvádět se nemá.....

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 12. 2018 08:34

Nejdřív se nauč číst a pak chápat psanej text

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  04. 12. 2018 23:25

Kdy tady bude článek o tom borcovi? Jak si utřel ruce od barvy do papíru a teď se soudí se Škodovkou o "design" boleslavských suvéček.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  05. 12. 2018 09:02

hm no to si ja s mojim pekacom (o1) ako kral s 55l nadrzou.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  05. 12. 2018 09:08

Hyundai teče do bot, tak podvádí.
http://english.chosun.com/site/data/html_dir/2018/1... ...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 12. 2018 15:00

Elektromobilita?
Jsem z malé vesnice, cca 300 domů, 650 obyvatel. Přípojka vn vedení přes les, mnoho kilometrů délka. v obci 5 x transformátor vn/nn. Výkon netuším. Celé je to dimenzované tak akorát....
V obci aktivních (denně v provozu) odhadem 100-150 osobních automobilů. Kdyby 10% z nich byly elektromobily, které bych chtě nabít, tak odhaduji, že spotřeba el. energije naší obce v době večerní a noční (kdy auta moc nejezdí) by byla cca dvojnásobná. Totéž v celé ČR.
Ta distribuční síť, přenosová soustava a výroba na to není stavěna. Soláry a větráky něco vyrobí, ale přes den - OK, v noci co? V krátké době (např 15 let) s těmi sítěmi nikdo nic neudělá.
Zabýval se tím někdo?
Tohle bude průšvih! Cena elektřiny se znásobí.
A ekonomika provozu? Kdyby 20kWh/100 km, cena doma 5Kč/kWh, to jest s nějakou účinností nabíjení min. 22kWh na elektroměru. takže 1,1 Kč/km. Po úpravě energetických sítí ale bude sazba 10Kč/kWh. Ale nejen pro elektroauta. Bohužel:(
Teď už ty baterkáče asi nezastaví nic, že?

Odpovědět  |   | 
kkk  |  05. 12. 2018 15:47

Vážně se domníváte,že by u vás 15 elektromobilů v noci přetížilo síť průměrný nájezd v čr.je cca.50km/den to je cca,10 kWh to máme 1kW za 10hodin nebo 2kW za 5hodin nabíjení, to bude Blackout v celé republice, možná i v eu PS zjistěte si jaký je nadbytek elektřiny v noci a kolik ji vyvážíme

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 12. 2018 16:37

Tak třeba manželky auto 28t km/rok, já 40t km/rok. Nejde o žádné minivozy, střední třída. Ukažte mi nabíječku, která umí jen 1 kW? Jaké parametry má základní nabíječka?
Zkuste tohle přepočítat na celou obec, my máme doma spotřebu elektřiny 6MWh/rok. Kolik by to bylo s jedním elektroautem v rodině s nájezdem 30tis. km? 2x tolik? 3x tolik? Kdyby takových aut bylo v ČR 10%, vše se mělo nabít za 8 hodin, kolik by byl příkon? Kolik je spotřeba ČR v 19h večer? Vyjde Vám to? Bilance výroby a spotřeby umí být na hraně i nyní. Ani omylem. Mrkněte www.ceps.cz

Odpovědět  |   | 
kkk  |  05. 12. 2018 17:48

Při vašich hodně nadpůměrných 40t /365=110km/den=cca25kWh např u Tesly S zatížíte sít 2.5 kW na 10hodin třeba v noci, to vám snad pojistky nevyhodí "Nabíječku" 1kW máte v každé zásuvce to byl jenom příklad odběru.Tady si poslechněte odborníky na danou problematiku https://www.youtube.com/watch... jsou tam i další rozhovory, ale možná tomu vůbec nerozumí Tady mát další odkaz https://www.svetmobilne.cz/elektromobily-kolik-potre... ...

Odpovědět  |   | 
Jirka Sirka  |  05. 12. 2018 16:42

Jen pokud jim tam nenainstalují rychlou nabíječku, třeba tu od BMW-VW-MB, 350kW x řekněme 3 stojany, že?

Odpovědět  |   | 
kkk  |  05. 12. 2018 17:55

V malé vesnici,kde každý bydlí ve svém by tu nabíječku asi nikdo nevyužil pokud tam tedy není sjezd z dálnice nebo hlavní tah

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  05. 12. 2018 18:55

Co pořád máte s tím průměrným nájezde?

Průměr znamená i to, že 7x týdne 50km, ale taky jednou za týden 350 km v mrazu a na hory.

S autem na baterky si jezděte po městě, ale do auta na dálky a tahání věcí mi ty monočlánku kurňa furt nenuťte.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 12. 2018 08:33

Nevynezuj se, nikdo ti nic nenutí. Klidně si jezdi na kole nebo choď pěšky.

Odpovědět  |   | 
Klusi  |  05. 12. 2018 17:19

Ale konec konců dokážou ty el. vyrobit. A to že v nějáký metodice zjistili, že je to o cca 20km míň než je napsáno nic nemění na kvalitě aut. Navíc si myslím, že záleží i na řidiči jak s tím pojedou každej bude mít jinak ten dojezd

Odpovědět  |   | 
Míra Doležal  |  09. 12. 2018 13:02

Souhlasím, sice trošku nesedí údaj o dojezdu, ale i tak je Kona ve finále pořád jeden z nejlepších elektromobilů v poměru pořizovací ceny a dojezdu.Škoda, že tu není vybudovaná pořádná infrastruktura, hned bych do ní šel.

Odpovědět  |   | 
Veselin  |  05. 12. 2018 20:36

Jen těžko se popisuje proč je KIA celkem sympatická značka co vyrábí pěkné a laciné vozy a Hovnaj ač mateřská značka působí přesně opačně ve všech aspektech.

Odpovědět  |   | 
Run Dab  |  06. 12. 2018 10:05

Pokud někomu stačí ke změně názoru z nesympatického na sympatické pouze jiný název, tak to o něm také něco vypovídá.
Kia je jen převlečený Hyundai, nic víc, nic míň.

Odpovědět  |   | 
Omnitrinity  |  06. 12. 2018 12:16

stejně tak jako další značky v dalších koncernech

Odpovědět  |   | 
Vrbovec Jiří  |  06. 12. 2018 12:36

Tak to zdaleka neplatí vždy. Že by se jeden model vyráběl pod ostatními značkami, to je taková korejská specialit. Přesto to ale nemá vliv na vnímání koncernu H/K jako celku.

Odpovědět  |   | 
Flexis  |  26. 12. 2018 17:08

Tak ono v efektu má každej jinej styl jízdy a určitě i venkovní vlivy budou znát na bateriích takže pro mě je tohle úplně nepodstatné. Vzhled a jizní vlastnosti má moc dobré

Odpovědět  |   | 
Keporkaq  |  14. 03. 2019 17:58

nez se poladi kapacity baterek k nasi spokojenosti volil bych lugin hybrid, cim dal vic nad nim uvazuji

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

včera | Vladimír Kadera | 5 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 72 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 100 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 12 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A