Hyundai a Kia sníží udávaný dojezd elektromobilů. Co za to může?

josephko  |  04. 12. 2018 19:30

Kedysi sa spotreba udávala 3 číslami - pri 90 km/h, pri 120 km/h a v meste. To bolo oveľa rozumnejšie a prehľadnejšie. Každý vedel, po akých typoch ciest jazdí a akú spotrebu môže očakávať.

Odpovědět  |   | 
Aleš Vrbný  |  04. 12. 2018 20:25

Korejská velkohubost... v tom má určitě prsty tlustý Kim a jeho slouha Vošický. )

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  04. 12. 2018 20:35

hihhihi, to bude mínusů..

Odpovědět  |   | 
.  |  04. 12. 2018 20:46

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  04. 12. 2018 21:00

Hovnajisté je také uskupení dřístajících kačen, netřeba brát vážně. Na youtube byla reportáž z nějakého velkého zasedání a tam pan vedoucí říkal, cituji: "Kdo si koupí Hovnaje, na dosmrti k*nda je"

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  05. 12. 2018 08:13

No vidíš... a ty jsi kunda, aniž by sis koupil Hyundaie

Odpovědět  |   | 
Pajda  |  04. 12. 2018 21:21

Zbytečné kecy, prostě podváděli, prasklo to, musí to opravit.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 12. 2018 08:23

A ty si ten článek nečet a nepochopil tak se jdi radši zastřelit.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  04. 12. 2018 21:49

Prekvapuje ma tuposť miestnych príspevkov.

Fakticky Hyundai ako jedna z mala automobiliek dokáže uz teraz vyrábať reálne použiteľné hybridy, elektromobily alebo vodíkové auta.

Mozno povedať, ze na tomto poli ma jediných súperov - Toyota v hybridoch a Nissan v ev.

Odpovědět  |   | 
Aleš N.  |  04. 12. 2018 21:54

Bohužel je to jen "cheaper" a vždy bude... i ta Dacia má více charakteru a kouzla než ten odporný Hovnaj.

Odpovědět  |   | 
Ja prvni  |  05. 12. 2018 07:55

I psí hovno je inteligentnější, než ty.

Odpovědět  |   | 
Dave  |  06. 12. 2018 12:10

presně tak, pišou tady nesmysli, ani trollovat neumí, to jsou argumenty, že by se jeden šel vybrečet a co nechápu, že jim za takové komenty škodovka platí

Odpovědět  |   | 
Karma  |  04. 12. 2018 23:13

Jo podvádět se nemá.....

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 12. 2018 08:34

Nejdřív se nauč číst a pak chápat psanej text

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  04. 12. 2018 23:25

Kdy tady bude článek o tom borcovi? Jak si utřel ruce od barvy do papíru a teď se soudí se Škodovkou o "design" boleslavských suvéček.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  05. 12. 2018 09:02

hm no to si ja s mojim pekacom (o1) ako kral s 55l nadrzou.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  05. 12. 2018 09:08

Hyundai teče do bot, tak podvádí.
http://english.chosun.com/site/data/html_dir/2018/1... ...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 12. 2018 15:00

Elektromobilita?
Jsem z malé vesnice, cca 300 domů, 650 obyvatel. Přípojka vn vedení přes les, mnoho kilometrů délka. v obci 5 x transformátor vn/nn. Výkon netuším. Celé je to dimenzované tak akorát....
V obci aktivních (denně v provozu) odhadem 100-150 osobních automobilů. Kdyby 10% z nich byly elektromobily, které bych chtě nabít, tak odhaduji, že spotřeba el. energije naší obce v době večerní a noční (kdy auta moc nejezdí) by byla cca dvojnásobná. Totéž v celé ČR.
Ta distribuční síť, přenosová soustava a výroba na to není stavěna. Soláry a větráky něco vyrobí, ale přes den - OK, v noci co? V krátké době (např 15 let) s těmi sítěmi nikdo nic neudělá.
Zabýval se tím někdo?
Tohle bude průšvih! Cena elektřiny se znásobí.
A ekonomika provozu? Kdyby 20kWh/100 km, cena doma 5Kč/kWh, to jest s nějakou účinností nabíjení min. 22kWh na elektroměru. takže 1,1 Kč/km. Po úpravě energetických sítí ale bude sazba 10Kč/kWh. Ale nejen pro elektroauta. Bohužel:(
Teď už ty baterkáče asi nezastaví nic, že?

Odpovědět  |   | 
kkk  |  05. 12. 2018 15:47

Vážně se domníváte,že by u vás 15 elektromobilů v noci přetížilo síť průměrný nájezd v čr.je cca.50km/den to je cca,10 kWh to máme 1kW za 10hodin nebo 2kW za 5hodin nabíjení, to bude Blackout v celé republice, možná i v eu PS zjistěte si jaký je nadbytek elektřiny v noci a kolik ji vyvážíme

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 12. 2018 16:37

Tak třeba manželky auto 28t km/rok, já 40t km/rok. Nejde o žádné minivozy, střední třída. Ukažte mi nabíječku, která umí jen 1 kW? Jaké parametry má základní nabíječka?
Zkuste tohle přepočítat na celou obec, my máme doma spotřebu elektřiny 6MWh/rok. Kolik by to bylo s jedním elektroautem v rodině s nájezdem 30tis. km? 2x tolik? 3x tolik? Kdyby takových aut bylo v ČR 10%, vše se mělo nabít za 8 hodin, kolik by byl příkon? Kolik je spotřeba ČR v 19h večer? Vyjde Vám to? Bilance výroby a spotřeby umí být na hraně i nyní. Ani omylem. Mrkněte www.ceps.cz

Odpovědět  |   | 
kkk  |  05. 12. 2018 17:48

Při vašich hodně nadpůměrných 40t /365=110km/den=cca25kWh např u Tesly S zatížíte sít 2.5 kW na 10hodin třeba v noci, to vám snad pojistky nevyhodí "Nabíječku" 1kW máte v každé zásuvce to byl jenom příklad odběru.Tady si poslechněte odborníky na danou problematiku https://www.youtube.com/watch... jsou tam i další rozhovory, ale možná tomu vůbec nerozumí Tady mát další odkaz https://www.svetmobilne.cz/elektromobily-kolik-potre... ...

Odpovědět  |   | 
Jirka Sirka  |  05. 12. 2018 16:42

Jen pokud jim tam nenainstalují rychlou nabíječku, třeba tu od BMW-VW-MB, 350kW x řekněme 3 stojany, že?

Odpovědět  |   | 
kkk  |  05. 12. 2018 17:55

V malé vesnici,kde každý bydlí ve svém by tu nabíječku asi nikdo nevyužil pokud tam tedy není sjezd z dálnice nebo hlavní tah

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  05. 12. 2018 18:55

Co pořád máte s tím průměrným nájezde?

Průměr znamená i to, že 7x týdne 50km, ale taky jednou za týden 350 km v mrazu a na hory.

S autem na baterky si jezděte po městě, ale do auta na dálky a tahání věcí mi ty monočlánku kurňa furt nenuťte.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 12. 2018 08:33

Nevynezuj se, nikdo ti nic nenutí. Klidně si jezdi na kole nebo choď pěšky.

Odpovědět  |   | 
Klusi  |  05. 12. 2018 17:19

Ale konec konců dokážou ty el. vyrobit. A to že v nějáký metodice zjistili, že je to o cca 20km míň než je napsáno nic nemění na kvalitě aut. Navíc si myslím, že záleží i na řidiči jak s tím pojedou každej bude mít jinak ten dojezd

Odpovědět  |   | 
Míra Doležal  |  09. 12. 2018 13:02

Souhlasím, sice trošku nesedí údaj o dojezdu, ale i tak je Kona ve finále pořád jeden z nejlepších elektromobilů v poměru pořizovací ceny a dojezdu.Škoda, že tu není vybudovaná pořádná infrastruktura, hned bych do ní šel.

Odpovědět  |   | 
Veselin  |  05. 12. 2018 20:36

Jen těžko se popisuje proč je KIA celkem sympatická značka co vyrábí pěkné a laciné vozy a Hovnaj ač mateřská značka působí přesně opačně ve všech aspektech.

Odpovědět  |   | 
Run Dab  |  06. 12. 2018 10:05

Pokud někomu stačí ke změně názoru z nesympatického na sympatické pouze jiný název, tak to o něm také něco vypovídá.
Kia je jen převlečený Hyundai, nic víc, nic míň.

Odpovědět  |   | 
Omnitrinity  |  06. 12. 2018 12:16

stejně tak jako další značky v dalších koncernech

Odpovědět  |   | 
Vrbovec Jiří  |  06. 12. 2018 12:36

Tak to zdaleka neplatí vždy. Že by se jeden model vyráběl pod ostatními značkami, to je taková korejská specialit. Přesto to ale nemá vliv na vnímání koncernu H/K jako celku.

Odpovědět  |   | 
Flexis  |  26. 12. 2018 17:08

Tak ono v efektu má každej jinej styl jízdy a určitě i venkovní vlivy budou znát na bateriích takže pro mě je tohle úplně nepodstatné. Vzhled a jizní vlastnosti má moc dobré

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně pro sovětskou tajnou službu

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně …

Ruské žigulíky si pamatujeme jako svižnější alternativy k domácím škodovkám, v bývalém Sovětském svazu se však vyráběly pro potřeby ministerstva vnitra i rychlejší speciální verze poháněné motory s krouživým pístem.

21.  1.  2019 | | 22 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.

20.  1.  2019 | | 238 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 26 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A