Hyundai a Kia prý míří na řidiče. Podle šéfa vývoje to má ukázat nový Ceed

6 komentářů

Brouk
7. listopadu • 11:34

Nesouhlasím s tvrzením, že automobilky Hyundai a Kia byly v devadesátých letech zmatené. Neměly nikdy horší výrobky za stejnou cenu. Byly prostě podstatně levnější, na to se nesmí zapomínat. A taky byly podstatně smysluplnější než mnoho předražených značek...

neodborník
7. listopadu • 12:13

Nojo, stojí to za houby, ale je to levný. To není zmatený, to je jednoduchý.

Peter
7. listopadu • 20:28

Tak se podívej, jaká auta nabízel Hyundai v roce 1991 v Česku - Pony mod. 1990( měl jsem ho za asi 405 000), Lantra, S-Coupe, Sonata. Ty modely byly částečně licenční Mitsubishi i když dost změněné a plně odpovídaly konkurenci. Kupříkladu Golf II,o sousedovi z Boleslavi ani nemluvě, pohodlím a výbavou tenkrát na Pony neměl - rádio s 6 rep. a el.antenou, všechna okna a zrcátka v el., centrál.

Vláďa,bk
9. listopadu • 6:12

Vsimni si,že ta auta dodnes bez problémů jezdí,a třeba vozů Lantra ,i30 se prodalo stejný počet jako VW golf ....A nemají žádné problémy s motory

Brouk
7. listopadu • 12:54

Je to jednoduchý, aplikovat tvou myšlenku na jiná auta. Někdo se může smát nad Mercedesem S 65 AMG, protože má doma Rolls-Royce Phantom. Stojí to za houby, ale je to levný.

Tomáš Fuk
7. listopadu • 12:19

A teď to ještě ke všemu míří na řidiče...:-P

Doporučujeme

Články odjinud