Hyundai - nárůst registrací o 40,1%

Společnost Hyundai Motor CZ, výhradní dovozce automobilů značky Hyundai na český trh se v listopadu letošního roku umístila s počtem 579 registrovaných osobních a lehkých užitkových vozů na 6. místě mezi ostatními značkami.

Prodejní výsledky

Za období leden – listopad 2005 bylo v ČR registrováno  5.899 osobních vozů Hyundai, což představuje podíl na trhu 5%. V kategorii LUV se jedná o 974 nově registrovaných vozidel a podíl 2,9%. Celkem OA +LUV činí 6.873 vozů a podíl na trhu 4,5%. V porovnání se stejným obdobím roku 2004 se jedná o nárůst 40,1%.

V listopadu letošního roku bylo v kategorii osobních automobilů registrováno 440 vozidel Hyundai a podíl na trhu dosáhl 4,3%. Tento počet zajistil značce Hyundai 5. místo na žebříčku mezi dováženými vozy ve stejné kategorii. V kategorii LUV bylo registrováno za stejné období 139 vozů s podílem na trhu 3,4%. Celkem bylo tedy  registrováno 579 OA + LUV  s podílem na trhu 4,0%. Za listopad tak obsadila značka Hyundai (OA+LUV)na domácím trhu 5. místo mezi dováženými značkami.

V jednotlivých segmentech se značce v listopadu rovněž dařilo. Zejména v kategorii SUV, kde se vůz Tucson umístil na vynikajícím prvním místě (71 vozů kategorie M1a N1), Santa Fe na třetím místě (62 vozů M1 + N1). Spolu s Terracanem (19 vozů M1 + N1) tak tvoří vozy Hyundai v tomto segmentu celkem 21,2%

Hyundai Getz je za listopad  2. nejprodávanějším dováženým vozem v segmentu B.

Podrobné ceníky a technické údaje jsou k dispozici na www.hyudnaimotor.cz

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků