To je slepá cesta, za chvíli bude všude maximálně stovka (v Japonsku běžně i jen osmdesátka...) a tak nyní euforie bude trvat jen ty necelé dvě vteřiny, pak nastanou obavy ze stále větších represí. Nakonec se bude soutěžit né o výkony, ale o praktičnost a užitnou hodnotu, což je asi do budoucna přínosnější.
Slepá cesta? Jako že se vyrobí 50 hypersportů, které se prodají za cenu jakou si tady v diskuzi neumíme představit, a noví majitelé z řad miliardářů už nebudou mít na to aby si zaplatili projížďku na okruhu, kde si výkon auta užijí v maximální míře? To si myslíš, že s tím někdo bude pravidelně jezdit v běžném provozu? :-D
Nevím, ale mám pocit, že majitelé těchto aut nejezdí většinou po okruhu, leda tak v Monacu a to za běžného provozu.... Tyto vozy případně končí někde ve sbírce a téměř nikdy se na okruh nepodívají. Ale jde o to, že souboj o výkony teď díky eektromotorům se dostává do jiného levelu a že pro běžné, ale tím myslím i bohaté klienty, bude zajímat jiná užitná hodnota, než zrychlení...
nechápu výrobce těchto autíček ,když si s těmito vozítky nikde nesjedete proč je vůbec vyrábějí,vždyť to není k ničemu???
Bude zajímavé, kde toto skončí - 1000 HP, 1500 HP, teď už 2000 HP. Přitom baterčičky, že to ujede velké prd, takže vlastně jen taková atrakce bez užitku. Nakonec to Greta označí za buržoazní dekadenci a budou mít po ptákách :-P
Elektrická formule měla před X lety při testech zrychlení 1 až 1,1 tak to je celkem louda
Ale inu hmotnost a koeficiet odporu vzduchu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.