Hypersport Aspark Owl v produkční verzi: 2012 koní a zrychlení na stovku za 1,7 s

7 komentářů

Dagmarrr
17. listopadu • 13:08

To je slepá cesta, za chvíli bude všude maximálně stovka (v Japonsku běžně i jen osmdesátka...) a tak nyní euforie bude trvat jen ty necelé dvě vteřiny, pak nastanou obavy ze stále větších represí. Nakonec se bude soutěžit né o výkony, ale o praktičnost a užitnou hodnotu, což je asi do budoucna přínosnější.

pirate
18. listopadu • 9:15

Slepá cesta? Jako že se vyrobí 50 hypersportů, které se prodají za cenu jakou si tady v diskuzi neumíme představit, a noví majitelé z řad miliardářů už nebudou mít na to aby si zaplatili projížďku na okruhu, kde si výkon auta užijí v maximální míře? To si myslíš, že s tím někdo bude pravidelně jezdit v běžném provozu? :-D

Dagmarrr
18. listopadu • 13:04

Nevím, ale mám pocit, že majitelé těchto aut nejezdí většinou po okruhu, leda tak v Monacu a to za běžného provozu.... Tyto vozy případně končí někde ve sbírce a téměř nikdy se na okruh nepodívají. Ale jde o to, že souboj o výkony teď díky eektromotorům se dostává do jiného levelu a že pro běžné, ale tím myslím i bohaté klienty, bude zajímat jiná užitná hodnota, než zrychlení...

jarda
20. listopadu • 13:03

nechápu výrobce těchto autíček ,když si s těmito vozítky nikde nesjedete proč je vůbec vyrábějí,vždyť to není k ničemu???

EL2020
16. listopadu • 21:27

Bude zajímavé, kde toto skončí - 1000 HP, 1500 HP, teď už 2000 HP. Přitom baterčičky, že to ujede velké prd, takže vlastně jen taková atrakce bez užitku. Nakonec to Greta označí za buržoazní dekadenci a budou mít po ptákách :-P

El Chapo
16. listopadu • 15:10

Elektrická formule měla před X lety při testech zrychlení 1 až 1,1 tak to je celkem louda

kolkyno
16. listopadu • 19:44

Ale inu hmotnost a koeficiet odporu vzduchu.

Doporučujeme

Články odjinud