Hypersport Alfa Romeo podle návrhu italského designéra vypadá skvěle

O hypersportech se mluví čím dál víc. Automobilky se předhánějí s návrhy těchto bojovníků s větrem. Teď je tady také návrh Alfy Romeo.

Zřejmě každá automobilka by si přála mít v nabídce vlastní hypersport. Automobilový designér Matteo Gentile nyní připravil návrh také pro tradičního italského výrobce vozů. Svůj výtvor nazval Alfa Romeo GTL Series Evo.

Premiéry | Sport | Mercedes-Benz

Už víme, kdy poprvé uvidíme hypersport Mercedes. V září

Vypadá skutečně zajímavě. Návrh působí hodně futuristicky a je vidět, že Ital si dal hodně záležet na aerodynamice vozu. Nezapomněl ale ani na tradiční vzhled masky vozů Alfa Romeo ve tvaru trojúhelníku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků