HydroGEM: prvé holandské auto na vodík

8 komentářů

ka-spel
27. března • 11:32

To fakt nechápu, proč téměř každé ekologické vozítko musí vypadat tak prasácky.:-O

LK
23. března • 0:02

Nespornou výhodou vodíkového pohonu je predovšetkým veľmi dobrá ekológia.Dá se někde najít shrnuté, o kolik je ekologičtější vyrábět vodík než dělat a pálit benzín/naftu?

x
10. dubna • 21:25

spalovani vodiku je urcite ekologictejsti nez spalovani benzinu, ale kde myslis ze ten vodik vezmes? jedine reakcí se zinkem za vzniku obrovskeho mnozstvi oxidu uhelnateho. takze nakonec to je este min ekologicke nez benzin...:-/

Lukas
25. března • 15:38

hlavní problém bych viděl v náročnosti a nákladnosti přípravy palivových článků a v energetické náročnosti přípravy vodíku, problémem při jeho skladování(světe div se, difunduje:)).

KArel
24. března • 16:45

Dá, ale najdi si to sám :)
Jde o to, že výroba vodíku má vysokou efektivitu a tak zbývá jen problém, kde sehnat energie. Jakákoliv elektrárna spalující ropné produkty má mnohem vyšší účinnost než malý motor (už proto, že pořád jede v ideálním režimu). Takže asi tudy výpočet vede.

Jester
24. března • 0:37

jedinou vyhodu vydim v te rychlosti pro nas bodovej system jiinak pryc stim

Andrew
22. března • 10:28

Už od pohledu se mi toto auto zdá jako ošklivé.

delph
22. března • 13:59

těžká insiprace v multipě ale dokonce ji i překonali

Doporučujeme

Články odjinud