Hybridy od Stellantisu jsou obrovský trhák. Elektrifikovaný pohon už brzy najdete snad všude

13 komentářů (13 nových)

Hlinda
15. července • 17:54

Tak oni vlastně nic jiného nenabízí. Co naftový motor do Rafale? Nebo V6?
Nezbývá než koupit hybrid.

Michal Zapletal (MZ251)
10. července • 18:14

Jsem zvědav jakou životnost bude mít tak malý akumulátorek. Ten bude cyklovat jak vzteklý na hranici svých možností... A dotyčný řidič si užije jeho maximální výkon jen několik desítek vteřin..

Jan Taraba
10. července • 21:01

jj, přesně tak to funguje. A pokud to je od Toyoty, tak místní klaun PéťaR má hned mokrý koláč v rozkroku.

Michal220
10. července • 13:45

Jak napsali o 20procent úspornější než auto z automatem ale do 10procent oproti manuálu radši ne.

Adyk
10. července • 10:32

Potřebuji nový zahradní traktůrek, ale počkám si na hybridní. ☺☺☺

Kumuwux
10. července • 9:28

jo až na ten fakt, že Stellantis s tímto druhem pohonu přichází na trh jako jeden z posledních, zatímco jiné automobilky měly tento hybridní pohon v nabídce už před léty.
Další problém je, že Stellantis nenabízí nic pro zákazníky, kterí nemají možnost dobíjet. V nabídce mají buď tento mild-hybrid pohon nebo plugin hybrid 1,6l a nic mezi tím. V tomto ohledu jsou jiné automobilky mnohem lépe přizpůsobeny různým druhům zakazníků než Stellantis.
Kvůli tomu přicházejí o spoustu zákazníků, kteří si pak raději koupí Toyotu nebo Renault

komik2
Před 3 hodinami

Je pravdou, že o řezali nabidku jin na to nejprodávanější, ale jako jedni z mála mají diesel = 1.5 dCi v B i C segmentu. 1.2 mild, 1.6 full a 1.6 plugin. A pak v elektro ten nový levný 112 hp (c3) bude v EU jednim z nejlevnějších, 156 hp je aspoň úsporný a teď nový 272 hp. Mě spíš vadí, že vše jsou predokolky. Tu 1.2 bych si koupil jen elektrifikovánou, protože elektomotor snižuje využití a zátěž na 3-hrnek při rozjezdech a měl by mu zvyšovat životnost.

maincoonsback
10. července • 10:09

Hmm.Jako jo, ale tohle je už takový lepší mildhybrid, neb 21 kW už není málo a co vím, tak v malých rychlostech už se to umí pohybovat samo. Tedy sice to umí o dost míň než hybrid v Toyotě, na druhou stranu, třeba v Yarisu Cross to nemá ani o moc větší výkon a ani o moc větší baterku.A ve výsledku menší baterka, menší váha a menší cena při výměně u ojetiny. Má to taky své výhody, skoro bych řekl, že se tady povedlo najít momentální optimum chtěného tak aby to pomáhalo snižovat spotřebu, ale zároveň to váhově, cenově a provozně neobtěžovalo.Za mne tohle zrovna trefené úplně mimo není.

Dřevo Levně
10. července • 10:47

Sem jedinej kterej ve složitosti vidí (budoucí) problémy?

motorol
10. července • 11:17

Vždy záleží na tom jak to udělají. Pokud při každé akceleraci jde první el. Motor a až co nedá přihodí spalovak, tak mas nizsi spotřebu/emise a malá baterka je lehká a levná.Dobije se při brzdění. Otazka bude jak to pobere vytáčení na neutrál na emisích, jestli pro to bude mít spec mapu, aby to prošlo vždy…

Dřevo Levně
10. července • 12:52

V profi světě platí že jednoúčelovej stroj je dycky lepší než komplikovanej univerzál. Auta nemůžou bejt výjimka.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
maincoonsback
10. července • 16:07

Však to se nijak nevylucuje.
Mimoto snad jediná výhoda elektromotoru je jeho jednoduchost. Takže když se to vymyslí funkčně, tak asi ani nic nebude bránit tomu aby to fungovalo.A výhoda tady je, že ty parametry jsou ok

Jan Taraba
10. července • 21:03

no, ona hlavní výhoda elektromotoru v autě je spíš v tom, že umí nejen elektřinu spotřebovat, ale i vyrobit

Doporučujeme

Články odjinud