Hybridní Suzuki Swift Sport na prvních fotkách. Pár kilo navíc mu reputaci nezkazí

ACE  |  23. 03. 2020 13:17

Nedávno jsem četl článek, kde zase tvrdili že výkon spalovacího motoru jde dolů, stejně jako u ostatních vozidel s tímto motorem a akcelerace 0-100 je údajně 9.1, tak jsem tedy zvědav jak je to ve skutečnosti.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  23. 03. 2020 13:35

Všechny zahraničí články jsou v tom konzistentni...je to stejný motor jako ve Vitare, pro malosériovy Swift Sport se jim ani nic jiného nevyplatí. Akorát tedy s tím zrychlením apod. už moc neutíká ani od fabie 1.0 TSI. Za tu cenu mi to auto už moc smysl nedává.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  23. 03. 2020 14:13

To je fakt, sice asi pořád pojede líp a cena se (po dovybavení Fabie) taky moc neliší, ale jestli údaje sedí a neudělají nějakou krapet výkonnější verzi (na což motor jistě hravě má), tak je to celkem bída.

Odpovědět  |   | 
D  |  23. 03. 2020 15:27

Vitara s hybridním 1.4 BoosterJet má teď 95 kW a 235 Nm.

Odpovědět  |   | 
666  |  23. 03. 2020 15:28

Zrychlení je dáno tím, že se druhý rychlostní stupeň nedá dotočit do 100 km/h - https://www.youtube.com/watch...
Fabie je pouze nahoněná na tohle papírové číslo, jinak jí SSS spolehlivě rozebere na atomy.

Cena vzhledem k výbavě a ke kvalitě interiéru je dle mého názoru cena odpovídající. Je to snadno možné si oveřit poskládáním Fabie i SSS v konfigurátoru.

Vzhledem k současné kvalitě interiéru by bylo lepší SSS porovnávat s Polem.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  23. 03. 2020 22:04

Polo 1.0 TSI ma 85KW a Highline je za 420 ... jeste pak maji 1.5TSI s DGS ... a GTIcko. Papirove je na tom to 1.0TSI obdobne, 1.5TSI na urovni stareho SSS.

Rozhodne trh, ale na SSS a prodeje bych si tedy nevsadil.

Odpovědět  |   | 
666  |  24. 03. 2020 05:43

Bohužel je nutné si tam taky docvakat výbavu, kterou má Suzuki v základu (asistenty, LED světla..atd.), pak uvidíte o dost jiné ceny.

Trh rozhodne určitě, protože pro Suzuki je EU naprosto nezajímavá a hlavní objemy prodejů realizuje v Japonsku a Indii. Čili na trh EU bude dodán z Japonska pouze omezený počet kusů SS a SSS. Pak na prodeje s velkým překvapením vyhraje koncern VW.

Odpovědět  |   | 
J.  |  24. 03. 2020 12:47

"mild"... hybrid... generátor...zaručený oblbovák? (štartovanie blbého START&STOP)
Zakázal by som používanie označenia HYBRID pri takom automobile, ktoré nevie prejsť pár (10 a viac km) na čisto elektr. pohon. To dokáže v dnešnej dobe viacero značiek: Toyota/Lexus HSD, Mitshubishi PHEV, Kia NIRO a Hjundé IONIQ, Honda CRV HYBRID...

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  24. 03. 2020 13:00

Toyota ani Lexus dnes čistě na elektřinu neujedou 10 km ani zdaleka. baterka je tam kolem 1,5 Kwh, takže ani teoreticky Jedině Prius plug-in. Ale samozřejmě je to lepší než mild hybrid, protože i klasický hybrid umí čistě na elektřinu.

Odpovědět  |   | 
J.  |  24. 03. 2020 17:24

napr. Lexus RX450h 2016 (do30km)

Odpovědět  |   | 
Mercedes  |  28. 03. 2020 18:02

Koronavir nám jasně ukázal, jak auta ničí ovzduší naší planety a lidi. Benzínovým a naftovým autům pravděpodobně odzvoní dříve, než se očekává. Proto mi nedává racionální smysl je nyní kupovat, ani jako ojetiny. Hybridy ještě ano, ale do města raději elektromobil.

Odpovědět  |   | 
Mercedes  |  28. 03. 2020 19:39

Koronavir nám jasně ukázal, jak auta ničí ovzduší naší planety a zdraví lidí. Benzínovým a naftovým autům pravděpodobně odzvoní dříve, než se očekává. Proto mi nedává racionální smysl je nyní kupovat, ani jako ojetiny. Hybridy ještě ano, ale do města raději elektromobil

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

včera | Jan Mička | 7 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro