Koronavir nám jasně ukázal, jak auta ničí ovzduší naší planety a zdraví lidí. Benzínovým a naftovým autům pravděpodobně odzvoní dříve, než se očekává. Proto mi nedává racionální smysl je nyní kupovat, ani jako ojetiny. Hybridy ještě ano, ale do města raději elektromobil
Koronavir nám jasně ukázal, jak auta ničí ovzduší naší planety a lidi. Benzínovým a naftovým autům pravděpodobně odzvoní dříve, než se očekává. Proto mi nedává racionální smysl je nyní kupovat, ani jako ojetiny. Hybridy ještě ano, ale do města raději elektromobil.
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/emise-...
"mild"... 3-[ hybrid... generátor...zaručený oblbovák? (štartovanie blbého START&STOP)Zakázal by som používanie označenia HYBRID pri takom automobile, ktoré nevie prejsť pár (10 a viac km) na čisto elektr. pohon. To dokáže v dnešnej dobe viacero značiek: Toyota/Lexus HSD, Mitshubishi PHEV, Kia NIRO a Hjundé IONIQ, Honda CRV HYBRID...
Toyota ani Lexus dnes čistě na elektřinu neujedou 10 km ani zdaleka. baterka je tam kolem 1,5 Kwh, takže ani teoreticky :-) Jedině Prius plug-in. Ale samozřejmě je to lepší než mild hybrid, protože i klasický hybrid umí čistě na elektřinu.
napr. Lexus RX450h 2016 (do30km)
Nedávno jsem četl článek, kde zase tvrdili že výkon spalovacího motoru jde dolů, stejně jako u ostatních vozidel s tímto motorem a akcelerace 0-100 je údajně 9.1, tak jsem tedy zvědav jak je to ve skutečnosti.
Všechny zahraničí články jsou v tom konzistentni...je to stejný motor jako ve Vitare, pro malosériovy Swift Sport se jim ani nic jiného nevyplatí. Akorát tedy s tím zrychlením apod. už moc neutíká ani od fabie 1.0 TSI. Za tu cenu mi to auto už moc smysl nedává.
Zrychlení je dáno tím, že se druhý rychlostní stupeň nedá dotočit do 100 km/h - https://www.youtube.com/watch... Fabie je pouze nahoněná na tohle papírové číslo, jinak jí SSS spolehlivě rozebere na atomy.Cena vzhledem k výbavě a ke kvalitě interiéru je dle mého názoru cena odpovídající. Je to snadno možné si oveřit poskládáním Fabie i SSS v konfigurátoru.Vzhledem k současné kvalitě interiéru by bylo lepší SSS porovnávat s Polem.
Polo 1.0 TSI ma 85KW a Highline je za 420 ... jeste pak maji 1.5TSI s DGS ... a GTIcko. Papirove je na tom to 1.0TSI obdobne, 1.5TSI na urovni stareho SSS.Rozhodne trh, ale na SSS a prodeje bych si tedy nevsadil.
Bohužel je nutné si tam taky docvakat výbavu, kterou má Suzuki v základu (asistenty, LED světla..atd.), pak uvidíte o dost jiné ceny.Trh rozhodne určitě, protože pro Suzuki je EU naprosto nezajímavá a hlavní objemy prodejů realizuje v Japonsku a Indii. Čili na trh EU bude dodán z Japonska pouze omezený počet kusů SS a SSS. Pak na prodeje s velkým překvapením vyhraje koncern VW.
To je fakt, sice asi pořád pojede líp a cena se (po dovybavení Fabie) taky moc neliší, ale jestli údaje sedí a neudělají nějakou krapet výkonnější verzi (na což motor jistě hravě má), tak je to celkem bída.
Vitara s hybridním 1.4 BoosterJet má teď 95 kW a 235 Nm.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.