Hybridní Suzuki Swift Sport na prvních fotkách. Pár kilo navíc mu reputaci nezkazí

13 komentářů

Mercedes
28. března • 19:39

Koronavir nám jasně ukázal, jak auta ničí ovzduší naší planety a zdraví lidí. Benzínovým a naftovým autům pravděpodobně odzvoní dříve, než se očekává. Proto mi nedává racionální smysl je nyní kupovat, ani jako ojetiny. Hybridy ještě ano, ale do města raději elektromobil

Mercedes
28. března • 18:02

Koronavir nám jasně ukázal, jak auta ničí ovzduší naší planety a lidi. Benzínovým a naftovým autům pravděpodobně odzvoní dříve, než se očekává. Proto mi nedává racionální smysl je nyní kupovat, ani jako ojetiny. Hybridy ještě ano, ale do města raději elektromobil.

J.
24. března • 12:47

"mild"... 3-[ hybrid... generátor...zaručený oblbovák? (štartovanie blbého START&STOP)
Zakázal by som používanie označenia HYBRID pri takom automobile, ktoré nevie prejsť pár (10 a viac km) na čisto elektr. pohon. To dokáže v dnešnej dobe viacero značiek: Toyota/Lexus HSD, Mitshubishi PHEV, Kia NIRO a Hjundé IONIQ, Honda CRV HYBRID...

Marek71
24. března • 13:00

Toyota ani Lexus dnes čistě na elektřinu neujedou 10 km ani zdaleka. baterka je tam kolem 1,5 Kwh, takže ani teoreticky :-) Jedině Prius plug-in. Ale samozřejmě je to lepší než mild hybrid, protože i klasický hybrid umí čistě na elektřinu.

J.
24. března • 17:24

napr. Lexus RX450h 2016 (do30km)

ACE
23. března • 13:17

Nedávno jsem četl článek, kde zase tvrdili že výkon spalovacího motoru jde dolů, stejně jako u ostatních vozidel s tímto motorem a akcelerace 0-100 je údajně 9.1, tak jsem tedy zvědav jak je to ve skutečnosti.

Nornik
23. března • 13:35

Všechny zahraničí články jsou v tom konzistentni...je to stejný motor jako ve Vitare, pro malosériovy Swift Sport se jim ani nic jiného nevyplatí. Akorát tedy s tím zrychlením apod. už moc neutíká ani od fabie 1.0 TSI. Za tu cenu mi to auto už moc smysl nedává.

666
23. března • 15:28

Zrychlení je dáno tím, že se druhý rychlostní stupeň nedá dotočit do 100 km/h - https://www.youtube.com/watch...
Fabie je pouze nahoněná na tohle papírové číslo, jinak jí SSS spolehlivě rozebere na atomy.Cena vzhledem k výbavě a ke kvalitě interiéru je dle mého názoru cena odpovídající. Je to snadno možné si oveřit poskládáním Fabie i SSS v konfigurátoru.Vzhledem k současné kvalitě interiéru by bylo lepší SSS porovnávat s Polem.

Nornik
23. března • 22:04

Polo 1.0 TSI ma 85KW a Highline je za 420 ... jeste pak maji 1.5TSI s DGS ... a GTIcko. Papirove je na tom to 1.0TSI obdobne, 1.5TSI na urovni stareho SSS.Rozhodne trh, ale na SSS a prodeje bych si tedy nevsadil.

666
24. března • 5:43

Bohužel je nutné si tam taky docvakat výbavu, kterou má Suzuki v základu (asistenty, LED světla..atd.), pak uvidíte o dost jiné ceny.Trh rozhodne určitě, protože pro Suzuki je EU naprosto nezajímavá a hlavní objemy prodejů realizuje v Japonsku a Indii. Čili na trh EU bude dodán z Japonska pouze omezený počet kusů SS a SSS. Pak na prodeje s velkým překvapením vyhraje koncern VW.

ACE
23. března • 14:13

To je fakt, sice asi pořád pojede líp a cena se (po dovybavení Fabie) taky moc neliší, ale jestli údaje sedí a neudělají nějakou krapet výkonnější verzi (na což motor jistě hravě má), tak je to celkem bída.

D
23. března • 15:27

Vitara s hybridním 1.4 BoosterJet má teď 95 kW a 235 Nm.

Doporučujeme

Články odjinud