Hybridní Subaru Impreza dorazilo do ČR. Malou úsporu benzinu nedá příliš lacino

šofér  |  28. 07. 2020 16:10

Mám Subaru rád, ale s těmi cenami si dělají srandu...

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  28. 07. 2020 18:13

Co by jsi chtěl.Ve standardu je automat,4x4 a bezpečností asistenty.Dohromady věci za 150tisíc .

Odpovědět  |   | 
Goran  |  28. 07. 2020 19:07

No zrovna debilní CVT bych nechtěl ani zadarmo a asistenty už vůbec ne.

Odpovědět  |   | 
saska flaska  |  28. 07. 2020 19:35

Ja bych CVT bral, kdyby nebylo debilni a nebo zadara.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  28. 07. 2020 19:54

Co treba v zakladu motor? A tim nemyslim neco, co na papire da stovku za 12,5 sekundy.
Aspon ze ten interier uz neni ohyzdnej, stejnak by to 680 (ta zakladni vybava je vzhledem k cene opravdu spatny vtip) koupil leda blazen.

Odpovědět  |   | 
Kari  |  29. 07. 2020 07:52

Takže přesně to, co spoustu lidí nechce. Nejhorší možnost automatu, CVT a asistenty, které akorát opravují a kvůli kterým tam je právě ta otravná CVT, protože s manuálem to udělat neumí a jiný automat nemají.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  29. 07. 2020 08:42

Vlastně asi nedělají, když nakoukneš ke konkurenci, najednou je cena docela v pohodě

Odpovědět  |   | 
Rosa  |  29. 07. 2020 08:49

Jenže konkurence ti za tu cenu dodå auto s motorem a s převodovkou, tady máš kýbl bez motoru s milionem asistentů.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  29. 07. 2020 11:05

Každý preferuje něco jiného, někdo nechce škubavej předohrab, co se neudrží v losím testu v 70km.h na trati, někomu je celkem jedno že nevyhraje na semaforech, rád jezdí ve stabilním autě, co ho podrží za všech podmínek při normální jízdě, se se vyhrabe i do zasněženého kopce a u kterého fungují (jako doopravdy fungují) i ti asistenti.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  30. 07. 2020 12:33

No jenomže ti asistenti když je necháte (okreska, kopec, serpentiny), tak vám stejně budou do kopce řadit 5. nebo 6. st., takže musí ruka na pádlo.
To už raději rovnou v ruce šaltpáku a být pánem situace. Takhle to cítí povětšinou odpůrci automatů (neochota zvykat si na novoty), no tak proč jim tu možnost nedát. Ale rovnou všude cpát automat, to je podraz (i když s výmluvou na emise a Evropskou komisi atd.).

Odpovědět  |   | 
Martin K.  |  30. 07. 2020 12:00

Řídil jste to někdy, když tak mudrujete....?

Odpovědět  |   | 
Rosa  |  29. 07. 2020 08:49

Jenže konkurence ti za tu cenu dodå auto s motorem a s převodovkou, tady máš kýbl bez motoru s milionem asistentů.

Odpovědět  |   | 
Steiner  |  28. 07. 2020 21:03

V ceně je i pokuta za emise...

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  30. 07. 2020 14:42

Pokud by to tak bylo, tak by zákaznická komunita měla říci tvrdě, když to platíme, chceme zpět manuál.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  28. 07. 2020 21:07

Ten automat v sérii hlavně u 1.6 je blbý vtip co zvedá cenu a horší dynamiku.Nakonec vás veme Dacia 1.0sce70koní a vy budete dělat že nikam nespěcháte..

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  28. 07. 2020 23:47

Tak to musí dělat řidiči všech nových Subaru, protože co motor to lemra a navíc ještě přidušená CVT.

Odpovědět  |   | 
Forester XT  |  29. 07. 2020 11:28

Nejhořší jsou ti co si chtěj honit ego na chudákovy Subárkovi a ta jim ufrnkne (Audi, BMW, Ostávia). O přidušené CVT opravdu nevím. Víš ty vůbec, že to auto má tři řežimy bežné jízdy? O horších podmínkách ani nemluvě (sníh, voda, polní cesta, svah). Kup si co chceš a nemudruj, když tomu nerozumíš. To samé řeknu člověku co pomlouvá Dacii. Tam je cena poměr výkon úplně nejlepší.

Odpovědět  |   | 
Kari  |  29. 07. 2020 12:01

Tak to nám vypiš ty auta od Audi a BMW, ve stejných třídách, kterým ten slimejš ujede

Odpovědět  |   | 
ACE  |  29. 07. 2020 19:20

On netvrdí že to bude na suchu a na rovině.

Odpovědět  |   | 
Martin K.  |  30. 07. 2020 12:01

Vtip, že jo???

Odpovědět  |   | 
 |  29. 07. 2020 02:00

Ja chcu manual ,,,, bez asistentu takze mam smulu a ne jen u Subaru.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  29. 07. 2020 09:45

V bazaru tě to trápit nemusí.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  30. 07. 2020 14:45

to platí, zatím. Už se to ale začíná nachylovat. Už teď jsou bazary, kde člověk zakopne výhradně o konzernová auta. To je jen začátek. Za chvíli už budou k mání jen super ojetiny s automatem, tříválcem a ošahaným LCD displejem (zn. doplať si opravu sám).

Odpovědět  |   | 
Ondras  |  29. 07. 2020 12:32

Jak mám Subaru rad a tři Subarka vlastnil, tak současná evropská nabídka je opravdu tragédie. Jinak dobre jezdící, bezpečná a dobre vybavena auta zabijí zcela impozantní motorizaci... Určitě si za současných podmínek čtvrté Subo neporidim.
Mám pocit, ze za nedlouho bude Subaru v Evropě následovat osud Mitsubishi

Odpovědět  |   | 
Marvin  |  30. 07. 2020 11:37

Myslím, že slovīčko impotentní se v souvislosti s motory Subaru hodí daleko víc než impozantní. Anebo impozantně impotentní, to sedí jak prdka na hrnec.

Odpovědět  |   | 
Ondras  |  30. 07. 2020 13:38

Jojo, překlep.... proste iPhone

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 18 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro