Jak mám Subaru rad a tři Subarka vlastnil, tak současná evropská nabídka je opravdu tragédie. Jinak dobre jezdící, bezpečná a dobre vybavena auta zabijí zcela impozantní motorizaci... Určitě si za současných podmínek čtvrté Subo neporidim. Mám pocit, ze za nedlouho bude Subaru v Evropě následovat osud Mitsubishi
Myslím, že slovīčko impotentní se v souvislosti s motory Subaru hodí daleko víc než impozantní. Anebo impozantně impotentní, to sedí jak prdka na hrnec.
Jojo, překlep.... proste iPhone
Ja chcu manual ,,,, bez asistentu takze mam smulu a ne jen u Subaru.
V bazaru tě to trápit nemusí.
to platí, zatím. Už se to ale začíná nachylovat. Už teď jsou bazary, kde člověk zakopne výhradně o konzernová auta. To je jen začátek. Za chvíli už budou k mání jen super ojetiny s automatem, tříválcem a ošahaným LCD displejem (zn. doplať si opravu sám).
Ten automat v sérii hlavně u 1.6 je blbý vtip co zvedá cenu a horší dynamiku.Nakonec vás veme Dacia 1.0sce70koní a vy budete dělat že nikam nespěcháte..
Vtip, že jo???
Tak to musí dělat řidiči všech nových Subaru, protože co motor to lemra a navíc ještě přidušená CVT.
Nejhořší jsou ti co si chtěj honit ego na chudákovy Subárkovi a ta jim ufrnkne (Audi, BMW, Ostávia). O přidušené CVT opravdu nevím. Víš ty vůbec, že to auto má tři řežimy bežné jízdy? O horších podmínkách ani nemluvě (sníh, voda, polní cesta, svah). Kup si co chceš a nemudruj, když tomu nerozumíš. To samé řeknu člověku co pomlouvá Dacii. Tam je cena poměr výkon úplně nejlepší.
Tak to nám vypiš ty auta od Audi a BMW, ve stejných třídách, kterým ten slimejš ujede :-D
On netvrdí že to bude na suchu a na rovině. :-D
V ceně je i pokuta za emise...
Pokud by to tak bylo, tak by zákaznická komunita měla říci tvrdě, když to platíme, chceme zpět manuál.
Mám Subaru rád, ale s těmi cenami si dělají srandu...
Vlastně asi nedělají, když nakoukneš ke konkurenci, najednou je cena docela v pohodě
Jenže konkurence ti za tu cenu dodå auto s motorem a s převodovkou, tady máš kýbl bez motoru s milionem asistentů.
Řídil jste to někdy, když tak mudrujete....?
Každý preferuje něco jiného, někdo nechce škubavej předohrab, co se neudrží v losím testu v 70km.h na trati, někomu je celkem jedno že nevyhraje na semaforech, rád jezdí ve stabilním autě, co ho podrží za všech podmínek při normální jízdě, se se vyhrabe i do zasněženého kopce a u kterého fungují (jako doopravdy fungují) i ti asistenti.
No jenomže ti asistenti když je necháte (okreska, kopec, serpentiny), tak vám stejně budou do kopce řadit 5. nebo 6. st., takže musí ruka na pádlo.To už raději rovnou v ruce šaltpáku a být pánem situace. Takhle to cítí povětšinou odpůrci automatů (neochota zvykat si na novoty), no tak proč jim tu možnost nedát. Ale rovnou všude cpát automat, to je podraz (i když s výmluvou na emise a Evropskou komisi atd.).
Co by jsi chtěl.Ve standardu je automat,4x4 a bezpečností asistenty.Dohromady věci za 150tisíc .
Takže přesně to, co spoustu lidí nechce. Nejhorší možnost automatu, CVT a asistenty, které akorát opravují a kvůli kterým tam je právě ta otravná CVT, protože s manuálem to udělat neumí a jiný automat nemají.
Co treba v zakladu motor? A tim nemyslim neco, co na papire da stovku za 12,5 sekundy.Aspon ze ten interier uz neni ohyzdnej, stejnak by to 680 (ta zakladni vybava je vzhledem k cene opravdu spatny vtip) koupil leda blazen.
No zrovna debilní CVT bych nechtěl ani zadarmo a asistenty už vůbec ne.
Ja bych CVT bral, kdyby nebylo debilni a nebo zadara. B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.