Hybridní Subaru Impreza dorazilo do ČR. Malou úsporu benzinu nedá příliš lacino

26 komentářů

Ondras
29. července • 12:32

Jak mám Subaru rad a tři Subarka vlastnil, tak současná evropská nabídka je opravdu tragédie. Jinak dobre jezdící, bezpečná a dobre vybavena auta zabijí zcela impozantní motorizaci... Určitě si za současných podmínek čtvrté Subo neporidim.
Mám pocit, ze za nedlouho bude Subaru v Evropě následovat osud Mitsubishi

Marvin
30. července • 11:37

Myslím, že slovīčko impotentní se v souvislosti s motory Subaru hodí daleko víc než impozantní. Anebo impozantně impotentní, to sedí jak prdka na hrnec.

Ondras
30. července • 13:38

Jojo, překlep.... proste iPhone

29. července • 2:00

Ja chcu manual ,,,, bez asistentu takze mam smulu a ne jen u Subaru.

Allamarein
29. července • 9:45

V bazaru tě to trápit nemusí.

Lord Owl
30. července • 14:45

to platí, zatím. Už se to ale začíná nachylovat. Už teď jsou bazary, kde člověk zakopne výhradně o konzernová auta. To je jen začátek. Za chvíli už budou k mání jen super ojetiny s automatem, tříválcem a ošahaným LCD displejem (zn. doplať si opravu sám).

Michal2
28. července • 21:07

Ten automat v sérii hlavně u 1.6 je blbý vtip co zvedá cenu a horší dynamiku.Nakonec vás veme Dacia 1.0sce70koní a vy budete dělat že nikam nespěcháte..

Martin K.
30. července • 12:01

Vtip, že jo???

Kosanovič
28. července • 23:47

Tak to musí dělat řidiči všech nových Subaru, protože co motor to lemra a navíc ještě přidušená CVT.

Forester XT
29. července • 11:28

Nejhořší jsou ti co si chtěj honit ego na chudákovy Subárkovi a ta jim ufrnkne (Audi, BMW, Ostávia). O přidušené CVT opravdu nevím. Víš ty vůbec, že to auto má tři řežimy bežné jízdy? O horších podmínkách ani nemluvě (sníh, voda, polní cesta, svah). Kup si co chceš a nemudruj, když tomu nerozumíš. To samé řeknu člověku co pomlouvá Dacii. Tam je cena poměr výkon úplně nejlepší.

Kari
29. července • 12:01

Tak to nám vypiš ty auta od Audi a BMW, ve stejných třídách, kterým ten slimejš ujede :-D

ACE
29. července • 19:20

On netvrdí že to bude na suchu a na rovině. :-D

Steiner
28. července • 21:03

V ceně je i pokuta za emise...

Lord Owl
30. července • 14:42

Pokud by to tak bylo, tak by zákaznická komunita měla říci tvrdě, když to platíme, chceme zpět manuál.

šofér
28. července • 16:10

Mám Subaru rád, ale s těmi cenami si dělají srandu...

ACE
29. července • 8:42

Vlastně asi nedělají, když nakoukneš ke konkurenci, najednou je cena docela v pohodě

Rosa
29. července • 8:49

Jenže konkurence ti za tu cenu dodå auto s motorem a s převodovkou, tady máš kýbl bez motoru s milionem asistentů.

Rosa
29. července • 8:49

Jenže konkurence ti za tu cenu dodå auto s motorem a s převodovkou, tady máš kýbl bez motoru s milionem asistentů.

Martin K.
30. července • 12:00

Řídil jste to někdy, když tak mudrujete....?

ACE
29. července • 11:05

Každý preferuje něco jiného, někdo nechce škubavej předohrab, co se neudrží v losím testu v 70km.h na trati, někomu je celkem jedno že nevyhraje na semaforech, rád jezdí ve stabilním autě, co ho podrží za všech podmínek při normální jízdě, se se vyhrabe i do zasněženého kopce a u kterého fungují (jako doopravdy fungují) i ti asistenti.

Lord Owl
30. července • 12:33

No jenomže ti asistenti když je necháte (okreska, kopec, serpentiny), tak vám stejně budou do kopce řadit 5. nebo 6. st., takže musí ruka na pádlo.
To už raději rovnou v ruce šaltpáku a být pánem situace. Takhle to cítí povětšinou odpůrci automatů (neochota zvykat si na novoty), no tak proč jim tu možnost nedát. Ale rovnou všude cpát automat, to je podraz (i když s výmluvou na emise a Evropskou komisi atd.).

Michal2
28. července • 18:13

Co by jsi chtěl.Ve standardu je automat,4x4 a bezpečností asistenty.Dohromady věci za 150tisíc .

Kari
29. července • 7:52

Takže přesně to, co spoustu lidí nechce. Nejhorší možnost automatu, CVT a asistenty, které akorát opravují a kvůli kterým tam je právě ta otravná CVT, protože s manuálem to udělat neumí a jiný automat nemají.

Takurcite
28. července • 19:54

Co treba v zakladu motor? A tim nemyslim neco, co na papire da stovku za 12,5 sekundy.
Aspon ze ten interier uz neni ohyzdnej, stejnak by to 680 (ta zakladni vybava je vzhledem k cene opravdu spatny vtip) koupil leda blazen.

Goran
28. července • 19:07

No zrovna debilní CVT bych nechtěl ani zadarmo a asistenty už vůbec ne.

saska flaska
28. července • 19:35

Ja bych CVT bral, kdyby nebylo debilni a nebo zadara. B-]

Doporučujeme

Články odjinud