Hybridní Škody vydávají při jízdě podivný zvuk. Už brzy ho budete slýchávat častěji

25 komentářů

marcin
4. června • 23:19

:-D :-D :-D ZA 2 mega si koupit takovou sračku, už se těším, až bude -15°C a pojedete s tím do Alp 400 Km... :-D Celou cestu poslouchat tohle a navíc se víc třást strachem, že vám dojde baterie, než zimou... :-D :-D :-D A to jste si celou cestou ani nezatopili samozřejmě... Pak na mě zamávejte s rampouchy na nosu, já pojedu kolem ve své A6-tce quattro s motorem V6, to bude teprve zvuk jak balzám na duši, až vás budu tahat ze závěje a v autě bude krásných 25°C!!! :-D :-D :-D

Petr
7. června • 22:06

Kdyby sis to precetl cely tak vis ze to hluci jen do 20km/h ale jestli jezdis dlouhy trasy dvacitkou tak by ti to fakt asi hucelo celou cestu

Charouz
5. června • 18:14

Proč to řešíš, když stejně ty 2 mega nikdy mít nebudeš?

Allamarein
5. června • 10:56

S hybridním autem se nedá ujet 400 km v zimě? Hm, zajímavé... A že to auto má normální spalovací motor, to ti uniklo, že, hlupáčku? No jo, ty vidíš EV a už nedočteš zbytek, to je pak těžké...
Nu, a pak tvou demenci potvrzuje fakt, že ani netušíš, kdy a jak to auto má ten zvuk vydávat a proč. Ale pochval se, že máš A6 s V6, to jsi velký drsňák... fakt největší.

lol
5. června • 8:54

Aspoň někdo kdo ještě používá mozek a ne jako ty EU slepice B-] Well done sir.

Karel
4. června • 23:06

A nebude to nelegální v Německu a Rakousku vydávat takový randal?!?!? Já bych ty hlučné hybridy zakázal stejně jako motorky! A o víkendu nesmí vůbec vyjet!

pepé
4. června • 19:30

mně teda ten hluk valivého odporu přijde dostatečný. u moderních aut beztak i přehlušuje v těchto rychlostech dost tichej motor. takovej elektromobil sice motor ani nemá, ale jsou to dost těžký verky a valí se o to hlučněj. ještě se mi nestalo, že bych přeslech třeba teslu

kuk
4. června • 20:43

Elektromobil nemá motor? A čím se tedy pohybuje? Že by řidičovo tlačením? To by se asi pos ral.

McQ
4. června • 21:33

jen pro představu, jak se =startuje= elektromotor?

Jarda
4. června • 21:39

Jednoduše, pustí se do něj elektrický proud.

Ludva
4. června • 21:19

Má motor, elektromotor, nemá spalovací ;-)

EL2020
4. června • 19:54

Tam jde hlavně o situace na parkovištích, uličkách a tak, kdy člověk (nemaje nastartovaný motor) nemá jak dát okoličnatým opičanům, že by rád jel. Přece jenom troubení není v Česku v takových situacích zrovna zvykem a působí poněkud agresivně...

fifo
4. června • 18:33

Barva zvuku moc příjemná není :-/ Mohly by být alespoň free ware volně k dispozici a každý by si stáhl z netu zvuk, který se mu líbí. Někdo bublající V8, někdo prskající výfuk, někdo pískající špatně vyvážené turbo, někdo třeba luční ptáky nebo sténající dívku. Tohle je jak počítačová hra na didaktiku z konce osmdesátek ;-)

McQ
4. června • 15:16

jezdím hybridem jiné značky a "šumění" jde opravdu při malé rychlosti slyšet, jde vypnout. jako přirovnávat to k tdi, to jako fakt ne, navíc cca od 50 už nebzučí. ještě by někdo mohl přijít, že to poškozuje mozek jako 5G síť:-D

brk77
4. června • 14:13

Uvítal bych nějakou možnost individualizace. Něco jako z Jáchyme, hoď ho do stroje. https://youtu.be/H9zJX8hSUwg... .

JaneK
4. června • 13:22

Snad bude vnitrek vozu dobre odhlucnenej hlavne proti tomuhle zvuku, tohle bych nechtel poslouchat ani 30 kilaku do prace.

Adra
4. června • 19:54

Toto je typický zvuk škodovky, takže by ji mohla i v tomhle "autě" aplikovat:
https://www.youtube.com/watch...

iPace
4. června • 14:05

tak lidem evidentne nevadi poslouchat duneni dieselu na delsich trasach nez nejakych 30km, takze tohle se stratinedavno jsem mel moznost se vest asi 100km po dalnici v novem Scoutu a pri 150-160km/h jsem mel pocit ze me praskne hlava, jako fakt si nedovedu predstavit ze v tech TDI nekdo jezdi delsi trasy treba jako obchodak, neco podobneho si pamatuju u jednoho bejvaleho auta co melo na vymenu jedno z lozisek, delalo to podobne hutnej zvuk :-Dja vim asi jsem zmlsanej tim ze jsem si vzdy vybiral benzinaky a atmosfericke, takze jsem zviklej spise na sametovejsich motory V6, ale poslouchat TDI bych fakt ve svem aute nedal ani nahodou prave proto ze mam radsi na palube klid a pohodu :-P

T-Rex
4. června • 15:41

Aha, takže naftové Škodovky stále duní? Před lety jsem jel ve dvojkové Octavii. Seděl jsem vzadu. Bohužel se jelo až do Brna. Hukot, dunění. V hlavě, jak v čelím úlu. Pochopitelně mě z toho začala bolet palice. Nechápu, jak si může někdo takový traktor pochvalovat. Lidi si připlatí za různé kraviny, které ve voze ani nepoužijí, ale připlatit si 2l spotřeby za klid a příjemno ve voze, to ne.

Driver
5. června • 7:45

Přesně tak. Nechápu, jak si někdo může koupit diesel = traktor, a navíc od škodovky, resp. od koncernu VW.
Jedině benzín, nic jiného! A od jiných značek než VW (Škoda/Seat).

RV
4. června • 15:46

Po D1? Se nedivím. :-/

Ludva
4. června • 21:18

Jel do BRNA, tím je řečeno asi vše :-D

Sovík
4. června • 15:23

Meleš nesmysly, ve 160 slyšíš v autě aerodynamický hluk, hluk od podvozku a je jedno jestli Scout je v benzínu nebo v dieselu. Ve 160 má dieselový Scout naměřeno 71dB(A)(AMuS), což je o 2dB(A) méně než s 2.0 TSI (taktēž měření AMuS). Rozdíl není daný motorizacemi, ale obutím.

iPace
5. června • 8:55

aaa koukam odbornik na zvukove vlny :-D tak si bez ty auta projet a pak nam tu vypravej neco o gumach kdys obe ty auta maj stejne gumy pri stejnem rozmeru kolja pro Skodovku delam, porovnat si dve Skodovky pro me opravdu neni zadnej problem a klidne na stejnem useku silnice, neb s nima vzdy budu startovat a koncit v jednom miste v Boleslavi :-)

julo19
4. června • 15:20

Tak si netreba kúpiť škodovky a hluk diesel vadiť nebude

Doporučujeme

Články odjinud