Hybridní Škody vydávají při jízdě podivný zvuk. Už brzy ho budete slýchávat častěji

JaneK  |  04. 06. 2020 13:22

Snad bude vnitrek vozu dobre odhlucnenej hlavne proti tomuhle zvuku, tohle bych nechtel poslouchat ani 30 kilaku do prace.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  04. 06. 2020 14:05

tak lidem evidentne nevadi poslouchat duneni dieselu na delsich trasach nez nejakych 30km, takze tohle se strati

nedavno jsem mel moznost se vest asi 100km po dalnici v novem Scoutu a pri 150-160km/h jsem mel pocit ze me praskne hlava, jako fakt si nedovedu predstavit ze v tech TDI nekdo jezdi delsi trasy treba jako obchodak, neco podobneho si pamatuju u jednoho bejvaleho auta co melo na vymenu jedno z lozisek, delalo to podobne hutnej zvuk

ja vim asi jsem zmlsanej tim ze jsem si vzdy vybiral benzinaky a atmosfericke, takze jsem zviklej spise na sametovejsich motory V6, ale poslouchat TDI bych fakt ve svem aute nedal ani nahodou prave proto ze mam radsi na palube klid a pohodu

Odpovědět  |   | 
julo19  |  04. 06. 2020 15:20

Tak si netreba kúpiť škodovky a hluk diesel vadiť nebude

Odpovědět  |   | 
Sovík  |  04. 06. 2020 15:23

Meleš nesmysly, ve 160 slyšíš v autě aerodynamický hluk, hluk od podvozku a je jedno jestli Scout je v benzínu nebo v dieselu. Ve 160 má dieselový Scout naměřeno 71dB(A)(AMuS), což je o 2dB(A) méně než s 2.0 TSI (taktēž měření AMuS). Rozdíl není daný motorizacemi, ale obutím.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  05. 06. 2020 08:55

aaa koukam odbornik na zvukove vlny tak si bez ty auta projet a pak nam tu vypravej neco o gumach kdys obe ty auta maj stejne gumy pri stejnem rozmeru kol

ja pro Skodovku delam, porovnat si dve Skodovky pro me opravdu neni zadnej problem a klidne na stejnem useku silnice, neb s nima vzdy budu startovat a koncit v jednom miste v Boleslavi

Odpovědět  |   | 
T-Rex  |  04. 06. 2020 15:41

Aha, takže naftové Škodovky stále duní? Před lety jsem jel ve dvojkové Octavii. Seděl jsem vzadu. Bohužel se jelo až do Brna. Hukot, dunění. V hlavě, jak v čelím úlu. Pochopitelně mě z toho začala bolet palice. Nechápu, jak si může někdo takový traktor pochvalovat. Lidi si připlatí za různé kraviny, které ve voze ani nepoužijí, ale připlatit si 2l spotřeby za klid a příjemno ve voze, to ne.

Odpovědět  |   | 
RV  |  04. 06. 2020 15:46

Po D1? Se nedivím.

Odpovědět  |   | 
Ludva  |  04. 06. 2020 21:18

Jel do BRNA, tím je řečeno asi vše

Odpovědět  |   | 
Driver  |  05. 06. 2020 07:45

Přesně tak. Nechápu, jak si někdo může koupit diesel = traktor, a navíc od škodovky, resp. od koncernu VW.
Jedině benzín, nic jiného! A od jiných značek než VW (Škoda/Seat).

Odpovědět  |   | 
Adra  |  04. 06. 2020 19:54

Toto je typický zvuk škodovky, takže by ji mohla i v tomhle "autě" aplikovat:
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
brk77  |  04. 06. 2020 14:13

Uvítal bych nějakou možnost individualizace. Něco jako z Jáchyme, hoď ho do stroje. https://youtu.be/H9zJX8hSUwg... .

Odpovědět  |   | 
McQ  |  04. 06. 2020 15:16

jezdím hybridem jiné značky a "šumění" jde opravdu při malé rychlosti slyšet, jde vypnout. jako přirovnávat to k tdi, to jako fakt ne, navíc cca od 50 už nebzučí. ještě by někdo mohl přijít, že to poškozuje mozek jako 5G síť

Odpovědět  |   | 
fifo  |  04. 06. 2020 18:33

Barva zvuku moc příjemná není Mohly by být alespoň free ware volně k dispozici a každý by si stáhl z netu zvuk, který se mu líbí. Někdo bublající V8, někdo prskající výfuk, někdo pískající špatně vyvážené turbo, někdo třeba luční ptáky nebo sténající dívku. Tohle je jak počítačová hra na didaktiku z konce osmdesátek

Odpovědět  |   | 
pepé  |  04. 06. 2020 19:30

mně teda ten hluk valivého odporu přijde dostatečný. u moderních aut beztak i přehlušuje v těchto rychlostech dost tichej motor. takovej elektromobil sice motor ani nemá, ale jsou to dost těžký verky a valí se o to hlučněj. ještě se mi nestalo, že bych přeslech třeba teslu

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  04. 06. 2020 19:54

Tam jde hlavně o situace na parkovištích, uličkách a tak, kdy člověk (nemaje nastartovaný motor) nemá jak dát okoličnatým opičanům, že by rád jel. Přece jenom troubení není v Česku v takových situacích zrovna zvykem a působí poněkud agresivně...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  04. 06. 2020 20:43

Elektromobil nemá motor? A čím se tedy pohybuje? Že by řidičovo tlačením? To by se asi pos ral.

Odpovědět  |   | 
Ludva  |  04. 06. 2020 21:19

Má motor, elektromotor, nemá spalovací

Odpovědět  |   | 
McQ  |  04. 06. 2020 21:33

jen pro představu, jak se =startuje= elektromotor?

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  04. 06. 2020 21:39

Jednoduše, pustí se do něj elektrický proud.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  04. 06. 2020 23:06

A nebude to nelegální v Německu a Rakousku vydávat takový randal?!?!? Já bych ty hlučné hybridy zakázal stejně jako motorky! A o víkendu nesmí vůbec vyjet!

Odpovědět  |   | 
marcin  |  04. 06. 2020 23:19

ZA 2 mega si koupit takovou sračku, už se těším, až bude -15°C a pojedete s tím do Alp 400 Km... Celou cestu poslouchat tohle a navíc se víc třást strachem, že vám dojde baterie, než zimou... A to jste si celou cestou ani nezatopili samozřejmě... Pak na mě zamávejte s rampouchy na nosu, já pojedu kolem ve své A6-tce quattro s motorem V6, to bude teprve zvuk jak balzám na duši, až vás budu tahat ze závěje a v autě bude krásných 25°C!!!

Odpovědět  |   | 
lol  |  05. 06. 2020 08:54

Aspoň někdo kdo ještě používá mozek a ne jako ty EU slepice Well done sir.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  05. 06. 2020 10:56

S hybridním autem se nedá ujet 400 km v zimě? Hm, zajímavé... A že to auto má normální spalovací motor, to ti uniklo, že, hlupáčku? No jo, ty vidíš EV a už nedočteš zbytek, to je pak těžké...
Nu, a pak tvou demenci potvrzuje fakt, že ani netušíš, kdy a jak to auto má ten zvuk vydávat a proč. Ale pochval se, že máš A6 s V6, to jsi velký drsňák... fakt největší.

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  05. 06. 2020 18:14

Proč to řešíš, když stejně ty 2 mega nikdy mít nebudeš?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 06. 2020 22:06

Kdyby sis to precetl cely tak vis ze to hluci jen do 20km/h ale jestli jezdis dlouhy trasy dvacitkou tak by ti to fakt asi hucelo celou cestu

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A