Hybridní Peugeoty 508 a 3008 už koupíte i v ČR. SUV má až 300 koní a pohon 4x4

28 komentářů

OTTO
16. ledna • 13:39

Zajímavé je, že ten přece jen více cool Peugeot 3008 PHEV je levnější než technicky stejný, ale pro důchodce usedleji koncipovaný, Opel Grandland X PHEV.

mpolan
16. ledna • 14:04

Jak jsou na tom co do porovnání výbavy? To může udělat nějaký rozdíl.

OTTO
16. ledna • 18:11

Není stejná, ale je obdobná, něco má ten, něco onen a Peugeot je každopádně atraktivnější. Opel vypadá jako auto za 400tis (za což se v základu mimochodem prodává), navíc designem tak 10 let staré a ne jako auto za 1,25 milionu.

Ne321
16. ledna • 12:00

To jsem zvedav jak jim ta hybridni technika bude fungovat. Mel jsem moznost otestovat prvni jejich pokus o hybrid v predchozi generaci Peugeotu 508 a to byla naprosta tragedie.

PePe
16. ledna • 10:22

No proti Superbu iV za 870k to bude mít Peugeot hodně těžký.

iPace
16. ledna • 11:39

v CR urcite, ve Francii to ale bude presne naopak, z hlediska svetovych prodeju to muze bejt klidne i vyrovnane a to i presto ze Pezo se prodava na mnohem mene trzich nez Skodovka

.
16. ledna • 21:31

No 508 se prodává hlavně v Evropě a tam dostává od Supa těžce na prdku. Takže když vezmu prodeje Supa v Číně, v Rusku a na pár dalších trzích, tak celosvětové prodeje nemohou být vyrovnané ani zázrakem.

jupi dupi
16. ledna • 10:39

Peugeot 508 jsem zkousel. Jezdi se s nim dobre, ovsem konkurence nabizi za podstatne mene penez vice vnitrniho prostoru. Chapu, ze sportovneji strizene rodinne priblizovadlo nemusi byt zrovna velike jako stehovak. Ale v tomto pripade je to podle mne uz za hranici prijatelnosti. Velka skoda, protoze vyjma cenu a vnitrni prostor je to vazne moc povedene auto. :-/

Petr
16. ledna • 19:39

Nac hybridni linou 508, kdyz Superb nabizi 200kW a podstatne lepsi dynamiku za vsech okolnosti. A navic si vzadu sedne i dospelak.

mpolan
16. ledna • 14:03

S tím, jak se P 508 prodává bych řekl, že ten prostor zase tolik nevadí. Optika "co nejvíce objemu za co nejméně peněz" je taková východní...

OTTO
16. ledna • 18:08

Tak to souhlas. Ne každý potřebuje auto s parametry TAXI a zase i dva lidi převážející na zadních sedadlech akorát vzduch (dítě, babičku 150 cm apod.) by měli mít možnost pořízení auta střední třídy nepřerostlého k 5ti metrům délky...

šofér
16. ledna • 8:38

Ty ceny aut všeobecně rostou jako venkovní teplota.... :-/

iPace
16. ledna • 11:36

a ted si to porovnej s inflaci a tim jak roste prumerna mzda, to jak automobilky "zdrazujou" je celkem pomale tempoasi nejvetsi prodejni sila kupujicich se nachazi v nizsi stredni tride, a tam cena novych aut minimalne v Evrope stagnuje jiz vice nez 10 let, za sumu za jakou slo poridit zakladni modely nizsi stredni tridy jde poridit i dnesni nove zastupce nizsi stredni tridy, takze zas tak cerne to asi nebude

mpolan
16. ledna • 14:02

Já ti nevím, ale právě nižší střední třída zdražila nejvíce. Když jsem před sedmi lety kupoval auto, stál základní Mégane 299 tisíc, verze Generation dokonce jen 260 tisíc. A to byl model v polovině životního cyklu. Základní krátké Clio bylo pod dvěstě tisíc. Dnes Mégane minimálně 365 tisíc (nezahrnuju výkup, tehdy taky nebyl), Clio 260 tisíc. To je cenově dost velký skok. Novinky v segmentu jsou ještě mnohem výše - Corolla, Mazda 3, Golf, Octavia - vše kolem půl miliónu a dále za základní verzi.

Marek71
17. ledna • 9:43

Já třeba kupoval v 2003 Nissan Almera, v podstatě základ s man. klímou, dálkáčem a okna na el., pár airbagů, nic moc. A cena byla za diesel 1.5 dci 420 000 KČ. Jo, dnes ta auta jsou o něco dražší, ale taky mají výbavu, co tehdy nebyla ani v plné výbavě. A průměrný plat byl tehdy poloviční.Takže bych řekl, že auta relativně zlevňují, vzhledem k platům i vábavě, kterou obsahují. Skok je (nebo i bude) s prodejem elektroaut.

JaneK
17. ledna • 10:19

Prumernej plat vubec nemuzete brat v uvahu, to je jen nic nerikajici cislo o tom, jak si pridali na manazerskejch postech a ve vlade. Ale souhlasim ze je v zakladnich variantach vozu lepsi vybava, otazka kolik lidi o ni stoji a jestli by radsi nekdo neuprednostnil holejsi auto za min penez.

iPace
16. ledna • 20:07

no ja v te dobe kupoval Focuse, rok 2008 a stal v zakladu 360 tisic po nejake slevicce, fakt jiz nevim kolik stal presne podle ceniku, ale bylo to lehounce pod 400 tisici, momentalni cena Focuse je koukam v zakladu 389900,- v nejake akci a bez akce 413 tisic12 let rozdil, cena stoupla velice malo dle meho, zato platy sli nahoru za tech 12 let celkem solidne

mpolan
17. ledna • 9:43

Aha... a to je právě ono, ty ignoruješ propad cen, který přišel po roce 2008, po krizi. Auta šla cenově hodně dolů. Minimum bylo právě v letech 2012-2014, pak už se zase začínalo hezky pomaloučku zdražovat, až jsme se dostali na půlmilión u nových aut.
Ten růst platů... no, řekněme, že je velmi statistický. Kdybych porovnal pracovní pozici, kterou jsem zastával v roce 2012 s tím, co na ní člověk dostane dnes, rozdíl je asi plus tři tisíce. Nic moc. Některá odvětví rostou, jiná ne. Průměry a mediány jsou k ničemu.

JaneK
17. ledna • 6:36

Jenze taky bylo pomalu vsechno o poznani levnejsi. Platy se zvysily, to jo, ale ceny taky a zvysovani platu ma navysovani cen alespon dorovnavat. Co se zvysilo je nominalni mzda, realna uz neni takova slava.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
17. ledna • 9:36

Inflace je teď kolem 3%, předtím dlouhé roky nebyla ani 2. A platy rostou podstatně rychlejším tempem.

bzzz
18. ledna • 22:49

Platy rostou jak kde a jak komu a stale plati, ze velka vetsina lidi nedosahne ani na tzv. prumernou mzdu.

JaneK
17. ledna • 10:15

Platy vetsiny beznejch zamestnancu tolik nerostou. Platy manazeru a podobnejch jo a to nam pak dela ty pekny prumery, o kterejch mluvi ve zpravach a tvrdi, ze se vlastne mame jak prasata v zite. V roce 2012 jsme kupovali novy auto za 300 tisic s nejakou tou vybavou a silnejsi variantou motoru, ted neni za 300 ani zaklad.

iPace
20. ledna • 9:51

muzu porovnavat platy ve 2 profesnich sferach, v moji ktera je okolo marketingu, a pak platy ridicu, techniku a operatoru ve firme kde mam jistej podil, a muzu smele rict ze nejvetsi rust platu maji ridici nakladnich aut, u ridicu jiz neni problem se dostat na hodinovou 400+ kde pred 10 lety nekteri ridici sotva pokukovali po 150 korunach za hodinu, technici a servisaci se z nejakych 100+ dostavaji dnes k cca 300+ korunam, operatori to maj slozitejsi, tam se jede i na obrat jaky zvladaj, ale vesmes neni problem aby byli okolo 300+ z minulich cca 150, a pak moje domovska profese kde je to spise podle toho co clovek umi, ja osobne se pred 10 lety pohyboval na cene cca 250 a dnes je to k 500+

kari
16. ledna • 10:21

Protože auta jsou přetechnizovaná. Lidi se chtějí vozit, ne řídit. Čím dál více lidí se spoléhá na asistenty, protože bez nich by byli ztraceni. Tím pádem jsou čím dál tím častěji povinné a zvedá se cena auta. Přitom dost často asistenty otravné a k ničemu.

JaneK
16. ledna • 10:13

Za chvili budem radi kdyz si budeme moct dovolit holou fabii s 1.0 moturkem, jeste par let a bude startovat na pul milionu, octavka bude uz luxus...teda cenou

OTTO
16. ledna • 13:40

To je možné, ale měsíční plat už v té době bude 100tis ;-)

Čuráček
17. ledna • 10:07

Tak určitě

JaneK
16. ledna • 10:12

Za chvili budem radi kdyz si budeme moct dovolit holou fabii s 1.0 moturkem, jeste par let a bude startovat na pul milionu

Doporučujeme

Články odjinud