Pokud vám jde čistě o hodnotu koní pod kapotou, nejnovější plug-in hybridní motorizace Peugeotů 508 a 3008 zajišťují vůbec nejvýkonnější varianty těchto modelů. | Peugeot 508 SW Hybrid, 508 Hybrid a 3008 Hybrid4 Zdroj: Peugeot

Pokud vám jde čistě o hodnotu koní pod kapotou, nejnovější plug-in hybridní motorizace Peugeotů 508 a 3008 zajišťují vůbec nejvýkonnější varianty těchto modelů. | Peugeot 508 SW Hybrid, 508 Hybrid a 3008 Hybrid4 | Zdroj: Peugeot

Dle nyní zveřejněných cen je však také očividné, že hybridní verze představují i vůbec nejdražší volbu. Novinky nicméně zapadají do existujících úrovní výbav. | Peugeot 508 Hybrid Zdroj: Peugeot

Dle nyní zveřejněných cen je však také očividné, že hybridní verze představují i vůbec nejdražší volbu. Novinky nicméně zapadají do existujících úrovní výbav. | Peugeot 508 Hybrid | Zdroj: Peugeot

Peugeoty 508 Hybrid a 3008 Hybrid sdílí stejné plug-in hybridní ústrojí, ačkoliv SUV seženete i ve výkonnější variantě s pohonem všech kol Hybrid4. Základem  verze Hybrid  je každopádně známý benzinový motor  1.6 PureTech ...  | Peugeot 508 SW Hybrid  Zdroj: Peugeot

Peugeoty 508 Hybrid a 3008 Hybrid sdílí stejné plug-in hybridní ústrojí, ačkoliv SUV seženete i ve výkonnější variantě s pohonem všech kol Hybrid4. Základem verze Hybrid je každopádně známý benzinový motor 1.6 PureTech...  | Peugeot 508 SW Hybrid  | Zdroj: Peugeot

...který pracuje v spojení s jedním elektromotorem na přední nápravě a osmistupňovou automatickou převodovkou. Systémový výkon ústrojí je  165 kW (225 koní) . | Peugeot 508 Hybrid Zdroj: Peugeot

...který pracuje v spojení s jedním elektromotorem na přední nápravě a osmistupňovou automatickou převodovkou. Systémový výkon ústrojí je 165 kW (225 koní). | Peugeot 508 Hybrid | Zdroj: Peugeot

V případě 508 je součástí  baterie o kapacitě 11,8 kWh , která zajistí dojezd v čistě elektrickém režimu  45 km , u kombíku 508 SW pak 44 km. | Peugeot 508 Hybrid Zdroj: Peugeot

V případě 508 je součástí baterie o kapacitě 11,8 kWh, která zajistí dojezd v čistě elektrickém režimu 45 km, u kombíku 508 SW pak 44 km. | Peugeot 508 Hybrid | Zdroj: Peugeot

SUV 3008 Hybrid nicméně dostalo baterii o kapacitě  13,2 kWh , přičemž jehož udávaná hodnota dojezdu na elektřinu je  40 km . S dobíjením přes 7,4kW Wallbox byste se měli na 100% kapacitu baterií dostat pod dvě hodiny. | Peugeot 3008 Hybrid4   Zdroj: Peugeot

SUV 3008 Hybrid nicméně dostalo baterii o kapacitě 13,2 kWh, přičemž jehož udávaná hodnota dojezdu na elektřinu je 40 km. S dobíjením přes 7,4kW Wallbox byste se měli na 100% kapacitu baterií dostat pod dvě hodiny. | Peugeot 3008 Hybrid4   | Zdroj: Peugeot

Peugeot 508 Hybrid je nabízen ve stejných úrovních výbavy jako standardní 508 s čistě spalovacími motorizacemi. Na výběr jsou tedy tři úrovně Allure, GT Line a GT (viz tabulka níže). | Peugeot 3008 Hybrid4   Zdroj: Peugeot

Peugeot 508 Hybrid je nabízen ve stejných úrovních výbavy jako standardní 508 s čistě spalovacími motorizacemi. Na výběr jsou tedy tři úrovně Allure, GT Line a GT (viz tabulka níže). | Peugeot 3008 Hybrid4   | Zdroj: Peugeot

V  nejnižší Allure  mluvíme o základní cenovce  1.065.000 Kč . Příplatek za kombi SW je 40.000 Kč, u nejvyšší výbavy GT pak 45.000 Kč. | Peugeot 3008 Hybrid4   Zdroj: Peugeot

nejnižší Allure mluvíme o základní cenovce 1.065.000 Kč. Příplatek za kombi SW je 40.000 Kč, u nejvyšší výbavy GT pak 45.000 Kč. | Peugeot 3008 Hybrid4   | Zdroj: Peugeot

Ceny  SUV 3008  se stejnou hybridní motorizací začínají také  ve výbavě Allure  (pro nejnižší Active není hybrid dostupný), a to od ceny  935.000 Kč . | Peugeot 3008 Hybrid4   Zdroj: Peugeot

Ceny SUV 3008 se stejnou hybridní motorizací začínají také ve výbavě Allure (pro nejnižší Active není hybrid dostupný), a to od ceny 935.000 Kč. | Peugeot 3008 Hybrid4   | Zdroj: Peugeot

K mání je poté rovněž u výbavy GT Line a GT. V tomto případě už ale můžete sáhnout po čtyřkolce 3008 Hybrid4, která zaujme i podstatně vyšším výkonem. | Peugeot 3008 Hybrid4   Zdroj: Peugeot

K mání je poté rovněž u výbavy GT Line a GT. V tomto případě už ale můžete sáhnout po čtyřkolce 3008 Hybrid4, která zaujme i podstatně vyšším výkonem. | Peugeot 3008 Hybrid4   | Zdroj: Peugeot

Verzi  3008 Hybrid4  totiž pohání soustava stejného čtyřválce  1,6 PureTech  a  dvojice elektromotorů  – jeden je na přední nápravě spojený s automatickou osmistupňovou převodovkou, druhý zajišťuje pohon kol zadních kol. Více v článku... | Peugeot 3008 Hybrid4   Zdroj: Peugeot

Verzi 3008 Hybrid4 totiž pohání soustava stejného čtyřválce 1,6 PureTech a dvojice elektromotorů – jeden je na přední nápravě spojený s automatickou osmistupňovou převodovkou, druhý zajišťuje pohon kol zadních kol. Více v článku... | Peugeot 3008 Hybrid4   | Zdroj: Peugeot

Dle nyní zveřejněných cen je však také očividné, že hybridní verze představují i vůbec nejdražší volbu. Novinky nicméně zapadají do existujících úrovní výbav. | Peugeot 508 Hybrid Zdroj: Peugeot
Peugeoty 508 Hybrid a 3008 Hybrid sdílí stejné plug-in hybridní ústrojí, ačkoliv SUV seženete i ve výkonnější variantě s pohonem všech kol Hybrid4. Základem  verze Hybrid  je každopádně známý benzinový motor  1.6 PureTech ...  | Peugeot 508 SW Hybrid  Zdroj: Peugeot
...který pracuje v spojení s jedním elektromotorem na přední nápravě a osmistupňovou automatickou převodovkou. Systémový výkon ústrojí je  165 kW (225 koní) . | Peugeot 508 Hybrid Zdroj: Peugeot
V případě 508 je součástí  baterie o kapacitě 11,8 kWh , která zajistí dojezd v čistě elektrickém režimu  45 km , u kombíku 508 SW pak 44 km. | Peugeot 508 Hybrid Zdroj: Peugeot
11
Fotogalerie

Hybridní Peugeoty 508 a 3008 už koupíte i v ČR. SUV má až 300 koní a pohon 4x4

Do prodeje v Česku už zamířily i plug-in hybridní varianty modelů 508 a 3008. Elektrifikované modely jsou vůbec nejsilnějšími v nabídce.

Pokud vám jde čistě o hodnotu koní pod kapotou, nejnovější plug-in hybridní motorizace Peugeotů 508 a 3008 zajišťují vůbec nejvýkonnější varianty těchto modelů. Dle nyní zveřejněných cen je však také očividné, že hybridní verze představují i vůbec nejdražší volbu. Novinky nicméně zapadají do existujících úrovní výbav.

Peugeoty 508 Hybrid a 3008 Hybrid sdílí stejné plug-in hybridní ústrojí, ačkoliv SUV seženete i ve výkonnější variantě s pohonem všech kol Hybrid4. Základem verze Hybrid je každopádně známý benzinový motor 1.6 PureTech, který pracuje v spojení s jedním elektromotorem a osmistupňovou automatickou převodovkou. Systémový výkon ústrojí je 165 kW (225 koní).

V případě 508 je součástí baterie o kapacitě 11,8 kWh, která zajistí dojezd v čistě elektrickém režimu 45 km, u kombíku 508 SW pak 44 km. SUV 3008 Hybrid nicméně dostalo baterii o kapacitě 13,2 kWh, přičemž jehož udávaná hodnota dojezdu na elektřinu je 40 km. S dobíjením přes 7,4kW wallbox byste se měli na 100% kapacitu baterií dostat pod dvě hodiny.  

Peugeot 508 Hybrid je nabízen ve stejných úrovních výbavy jako standardní 508 s čistě spalovacími motorizacemi. Na výběr jsou tedy tři úrovně Allure, GT Line a GT (viz tabulka níže). V nejnižší Allure mluvíme o základní cenovce 1.065.000 Kč. Příplatek za kombi SW je 40.000 Kč, u nejvyšší výbavy GT pak 45.000 Kč.

Ceny SUV 3008 se stejnou hybridní motorizací začínají také ve výbavě Allure (pro nejnižší Active není hybrid dostupný), a to od ceny 935.000 Kč. K mání je poté rovněž u výbavy GT Line a GT. V tomto případě už ale můžete sáhnout po čtyřkolce 3008 Hybrid4, která zaujme i podstatně vyšším výkonem.

Verzi 3008 Hybrid4 totiž pohání soustava stejného čtyřválce 1,6 PureTech a dvojice elektromotorů – jeden je na přední nápravě spojený s automatickou osmistupňovou převodovkou, druhý zajišťuje pohon kol zadních kol. Systémový výkon je zde 220 kW (300 koní) a 13,2kWh baterie zajistí dojezd v čistě elektrickém režimu až 52 km.

Cena nejvýkonnějšího Peugeotu 3008 začíná u výbavy GT Line na 1.115.000 Kč, kdežto vrcholná úroveň GT posunuje základní cenovku na 1.180.000 Kč. Nutno nakonec dodat, že ceny plug-in hybridních verzí 3008 jsou akční a tedy zvýhodněné o 60.000 až 75.000 Kč. Ceník je platný do odvolání.  

Peugeot 508 Hybrid – technická data a české ceny
Motorizace HYBRID 225
Zdvihový objem [cm3] 1598
Válce/ventily 4/4
Největší výkon motoru [kW/min] 133/6000
Točivý moment motoru [N.m/min] 300/3000
Největší výkon elektromotoru [kW] 81
Točivý moment elektromotoru [N.m] 320
Systémový výkon ústrojí [kW] 165
Systémový toč. moment ústrojí [N.m] 360
Akumulátor [typ/kapacita] Li-on/11,8 kWh
Převodovka 8A
Max. rychlost [km/h] 250
Max. rychlost - EV mód [km/h] 135
Dojezd na elektřinu [km] 45
Zrychlení 0-100 km/h [s] 8,3
Spotřeba NEDC [l/100 km] 1,4-1,5
Provozní hmotnost [kg] 1795
Cena Allure [Kč] 1.065.000
Cena GT Line [Kč] 1.155.000
Cena GT [Kč] 1.245.000
Příplatek za kombi SW činí 40.000 Kč (Allure, GT Line), 45.000 Kč (GT).
Peugeot 3008 Hybrid – technická data a české ceny
Motorizace HYBRID 225 HYBRID4 300
Zdvihový objem [cm3] 1598 1598
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší výkon motoru [kW/min] 133/5500 147/6000
Točivý moment motoru [N.m/min] 300/3000 300/3000
Největší výkon elektromotoru [kW] 81 81(vpředu)
83(vzadu)
Točivý moment elektromotoru [N.m] 320 320(vpředu)
166(vzadu)
Kombinovaný výkon [kW] 165 220
Kombinovaný točivý moment [N.m] 360 520
Akumulátor [typ/kapacita] Li-on/13,2 kWh Li-on/13,2 kWh
Převodovka 8A 8A
Max. rychlost [km/h] neupřesněno 240
Max. rychlost - EV mód [km/h] 135 135
Dojezd na elektřinu WLTP [km] 40 52
Zrychlení 0-100 km/h [s] neupřesněno 5,9
Spotřeba NEDC [l/100 km] 2,2 1,5
Provozní hmotnost [kg] neupřesněno 1915
Akční cena Allure [Kč] 935.000 -
Akční cena GT Line [Kč] 995.000 1.115.000
Akční cena GT [Kč] 1.060.000 1.180.000
Akční ceny jsou zvýhodněním 60.000 až 75.000 Kč. Ceník platí do odvolání.

Peugeot

Peugeot je největší francouzská automobilka, od roku 2021 patřící do skupiny Stellantis.

Rodinná firma vznikla už v roce 1810, roku 1858 přijala svůj typický znak. První vozítko, kterému lze říkat automobil, Peugeot vyrobil v roce 1899.

Peugeot 108 • Peugeot 208 • Peugeot 308 • Peugeot 2008 • Peugeot 3008 • Peugeot 5008 • Peugeot 508 SW • Peugeot Rifter • Peugeot Traveller • Peugeot Boxer

Doporučujeme

Články odjinud