1. suv kupé nejen že není stylové, ale dokonce je nevkusné2. mercedes by měl zaplatit další miliardy za lži
Obě auta mi dávají smysl a v rámci plug-inů nejsou ceny zase tak přehnané. Než lowcostový Opel Grandland X za 1,25mil Kč, tak to už radši Mercedes GLC za 1,55mil Kč :-)
kupodivu lze mít toto GLC i za 1 474 990,- jako úplné holátko, ale i tak je tam docela slušná výbava ;-)
JJ, přehlédl jsem to a napsal cenu za to "kupé". Tak to už se může jí koncern PSA úplně zahrabat.I když možná vidím háček u toho Mercedesu: Neuvádějí emise CO2 a z prezentované spotřeby není úplně zřejmé, jestli se vejdou do 50 g CO2 na km....
U GLC bohužel ne, u dieselového GLE ano.
Tak to nic moc, přitom to překročení je minimální... Chápu, že výrobci nebudou dělat auta podle rozpoložení pražského magistrátu, ale ta hranice 50 g je relevantní i leckde v Německu a pod. Takže toto moc nechápu...
Techniku zkrátka neoblafneš, no. Ta auta nejsou zrovna malá a lehoučká.
taky mne zajímá spotřeba na 1000km
každodenní tisíci kilometrové cestování je opravdu běžným použitím (jakéhokoliv!) auta... Svatá prostoto! :-D
Dobre se podivujes sam nad sebou.
Kdyby se ta spotřeba měřila až po ujetí 1000km a za celou dobu se nesměla použít zásuvka tak jsou všechny hybridy v háji a ty SUV hybridy ještě dál:-D
Kdyby se všechny elektrospotřebiče testovaly tak, že by se nesměla použít zásuvka, tak jsou všechny elektrospotřebiče v háji, protože by se zjistilo, že jsou nefunkční...... Sakra, kam na tahle moudra chodíte? To je nějaká infekční nemoc, nebo co? :-D
Ty vážně věříš tomu, že dvoutunové SUV má dlouhodobou spotřebu 1,1 L / 100 km? A už ti rodiče prozradili, že dárky nenosí Ježíšek?
Ten, kdo nechápe ani tak zprofanovaný termín jakým je normovaná spotřeba, neví co to je WLTP, diví se, že nesouhlasí udávaná spotřeba s reálnou, prosím ať se vrátí do kroužku smažení dortů nebo jde okopávat kopřivy a nedělá ze sebe hlupáka a nebo má možnost se obrátit na své zvolené zástupce a namítat, co tam nahoře dělají, že tady máme takové paskvily. To platí i pro většinu novinářů, kteří už testovali 10generací golfa ve 30ti fejsech a pořád u každého drmolí o tom, že normovaná spotřeba není tak nějak zcela přesná a že nechápou, jak je to možné, protože jim to žere tolik a tolik..... Majn Got! :-
Ale to já samozřejmě vím, jak se měří "normovaná" spotřeba. Ta nová metoda už je trochu reálnější, u té staré se třeba i odpojoval alternátor a podobná zvěrstva, ale pořád je to ideální laboratorní výsledek. Jenže u aut se spalovacím motorem je rozdíl deklarovaná spotřeba vs. reálné dotankování většinou kolem 1 L, čili výrobce tvrdí 5 L, reál je 6 L. Jenže tohle už je fantasmagorie. Jasně že ten elektromotor pomůže při rozjezdu, ve městě zvládne pojíždět i čistě na elektřinu, z kopce dobíjení přes rekuperaci, takže pak reál bude třeba 5 L, což je na dvoutunové SUV pořád velmi dobrá hodnota, ale tvrzení o 1,1 L / 100 km je špatné scifi.
No a to si vem, že někdo s tím bude jezdit za NULA litrů PHM na 100km. A je to pro něj REÁLNÁ spotřeba.
Sakra ty efans jsou nechapavi. Psal jsem to v prispevku vyse. Kdyz merim spotrebi paliva v nadrzi, tak vim, kolik ubylo. U testu hybridu je jen, e do testu vstupuje s plnou baterii, ale nikde uz neni psano, s kolika procenty test skoncil a spotrebovana energie. Takze vlastne jakoby ta energie v baterii vubec neexistovala, a proto neni potreba a to auto v klidu zajede i tech 1000km za ca 2l/100km bez nabijeni. Primer se spotrebicy dost pokulhava, proroze spousta(lednice, pracky...) ma uvedenou rocni spotrebu pri normovanem pouzivani. U plug-e jsem nic takoveho nenasel.
Pokud jsi u plug-inu nic takového nenašel, tak jsi prosťáček co neumí používat ani google. Přímo na stránkách výrobců máš uvedenou spotřebu pohonných hmot a spotřebu el. energie podle normy WLTP nebo podle NEDC nebo podle obou. A to je spotřeba plug-inů při normovaném používání.
Ne, nikde v propagacnich materialech vyrobcu jsem to nenasel. A google nepouzivam, mam se rad:-).
Možná mutace koronaviru tzv. elektrovirus:-D nebo spíš ůraz el.proudem:-D
A proč by se to tak mělo dělat?
v hybridu zásuvku nemáš, kdežto v hybridním plug-inu ano. Jen cvok si koupí plug-in a nebude ho nabíjet a vůbec vysvětli to měření, hlavně proč?:-(
V Británii si všichni nakoupili plug-in kvůli dotacím a většina z nich ani nevybalila z igelitu dobíjecí kabel. Jak jsou spokojeni, nevím.
Hlavně nezapomeň zdůraznit to "všichni", jinak to nemá správnou váhu.
Článek již nedohledám, ale jednalo se o průzkum mezi majiteli plug-in. Cílem bylo zjistit, jak vozy používají a jaký reálný vliv na přímé emise jejich vozy mají.
Nevěřím průzkumům, které si sám nezfalšuju.
nabíjejí u nákupních centrech a kabel tam je. Nevěř nějakým článkům. Angličani jsou chudý národ v dopravě, tam musí šetřit, jenom před sousedama nešetří.
Mě by hlavně zajímalo o kolik se zvýšila hmotnost a jak je to s objemem zavazadlového prostoru. Zejména GLC, kde u hybridů byl do teď ten odporný schod nahoru... Zda už se jim to podařilo dát do roviny s hranou vstupu??? Ale podle toho, že toto foto chybí, tak asi né... Také mě překvapuje, kolik všeználků tady opět rozumuje :-))
Když jsem viděl jak kluci v mercedesu nedokázali zjistit jestli mám ještě dobrý tlumiče, tak bych tu baterku a věci navbíc snad v autě ani radši nechtěl.
Servisy Mercedesu v CZ jsou až na výjimky ...ehm... problém. Málo muziky za hodně peněz. Ale aspoň nehrají trapnou komedii s baworáckým "přímým příjmem". Ovšem společné mají oba to, že vzít za kliku a vstoupit do dveří servisu je za 15000,- a když vám i odpoví na pozdrav, tak ještě 3000,- navíc.U audi jsou sice o čtvrtinu levnější a bez trapných obezliček, ale slušný servis aby jeden taky pohledal. Jen jich je procentuelně víc, než u té první dvojky.
To je tím, že na mechanika nezbývájí peníze a přitom je jediný, kdo pracuje
V Německu jsou servisy na úplně jiné úrovni a ceny vybraných ND i poloviční. Nevím, zda to je přístupem k práci koncových automechaniků nebo komplet neschopným zastoupením čr.
A není problém jazyková bariéra, přeci jenom to není tlachání jako když si objednáváte wursty v hospodě..., nemají někde v Německu u Mercedesu české techniky?
No to jsou plky o spotrebe. Realita je samo jinde. A tech kurvitek kolem. Jsem na tato auta zvedavy po deseti letech - srotak.
Kurvítka jsou plky felicia-driverů.
Vitej v klubu
To je komedie, takže dají na test spotřeby auto s plně nabitou baterkou a vyjde jim spotřeba jak u mopedu. To je jako bych uběhl kilometr za 2 minuty, tak si to extrapoluju a maraton dám za hodinu a půl v suchým dresu. :-D
To sis dovolil napsat hodne. Kdysi jsem u testu spotreby napsal, ze hybridy chodi na test a plnou baterkou a nikde ve vysledku se tp nezohlednuje, ani jako energie ani spotreba. A hned se do me pustili E-fans, ze ropaci taky chodi na test s plnou nadrzi a proc je tam nedavaj s prazdnou a co to pisu za bludy. Ale absolutne neumi sundat ruzove bryle a nechapali ani kdyz jsem.jeste dopaal, ze snad z te ropy se pak pocita spotreba a co2, kdezto z toho, co se spotrebuje z baterii nikoliv. A ze jsem nevidel mormovany test, kde by ma konci byla ta baterie stejne nabita jako na zacatku, aby to bylo za 0.
Taky isty Bruselsky blud prisudzuje elektromobilom 0 emisie.
No a to představ si, že jsou lidé co jezdí 40-50 km denně a mají s takovým autem spotřebu nula.
co nula, nádrž se sama plynule doplňuje, ne? :-D
Že to má spotřebu nula si vzal kde? To vlastně já mám cenu za kilometr nula, platím totiž kartou a ne penězi.
Tak když se mi pět týdnů nepřipojil benzinový motor a pořád jezdím, tak jakou mám mít spotřebu? “Nenula”?
Jeste jsi zapomnel dodat, ze jezdis s trolejbusem :-D
jj,1,1litru...... a na konci jízdy je tam 9,5l.........
To bych nepovažoval za problém. Převažující jízda po městě EV i PHEV smysl dává a díky vysoké míře rekuperace, dané jízdními podmínkami, lze ušetřit hodně paliva. Budete-li jezdit denně do 70km po městě, bez problémů se dostanete na kapalnou nulu a dáte to jen na elektřinu. Metodika testu je nějak nastavená, plusminus average obvyklého užívání.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.