Hybridní Mercedesy GLC a GLE mají české ceny. Větší se chlubí spotřebou 1,1 l/100 km

XYZ  |  30. 01. 2020 11:49

To je komedie, takže dají na test spotřeby auto s plně nabitou baterkou a vyjde jim spotřeba jak u mopedu. To je jako bych uběhl kilometr za 2 minuty, tak si to extrapoluju a maraton dám za hodinu a půl v suchým dresu.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  30. 01. 2020 11:58

jj,1,1litru...... a na konci jízdy je tam 9,5l.........

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  30. 01. 2020 15:10

To bych nepovažoval za problém. Převažující jízda po městě EV i PHEV smysl dává a díky vysoké míře rekuperace, dané jízdními podmínkami, lze ušetřit hodně paliva. Budete-li jezdit denně do 70km po městě, bez problémů se dostanete na kapalnou nulu a dáte to jen na elektřinu. Metodika testu je nějak nastavená, plusminus average obvyklého užívání.

Odpovědět  |   | 
Kwak  |  30. 01. 2020 12:15

No a to představ si, že jsou lidé co jezdí 40-50 km denně a mají s takovým autem spotřebu nula.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  30. 01. 2020 13:05

Že to má spotřebu nula si vzal kde? To vlastně já mám cenu za kilometr nula, platím totiž kartou a ne penězi.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  30. 01. 2020 20:18

Tak když se mi pět týdnů nepřipojil benzinový motor a pořád jezdím, tak jakou mám mít spotřebu? “Nenula”?

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  30. 01. 2020 22:16

Jeste jsi zapomnel dodat, ze jezdis s trolejbusem

Odpovědět  |   | 
šofér  |  30. 01. 2020 13:21

co nula, nádrž se sama plynule doplňuje, ne?

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  30. 01. 2020 12:38

Taky isty Bruselsky blud prisudzuje elektromobilom 0 emisie.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  30. 01. 2020 15:15

To sis dovolil napsat hodne. Kdysi jsem u testu spotreby napsal, ze hybridy chodi na test a plnou baterkou a nikde ve vysledku se tp nezohlednuje, ani jako energie ani spotreba. A hned se do me pustili E-fans, ze ropaci taky chodi na test s plnou nadrzi a proc je tam nedavaj s prazdnou a co to pisu za bludy. Ale absolutne neumi sundat ruzove bryle a nechapali ani kdyz jsem.jeste dopaal, ze snad z te ropy se pak pocita spotreba a co2, kdezto z toho, co se spotrebuje z baterii nikoliv. A ze jsem nevidel mormovany test, kde by ma konci byla ta baterie stejne nabita jako na zacatku, aby to bylo za 0.

Odpovědět  |   | 
 |  30. 01. 2020 13:00

No to jsou plky o spotrebe. Realita je samo jinde. A tech kurvitek kolem. Jsem na tato auta zvedavy po deseti letech - srotak.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  30. 01. 2020 15:00

Kurvítka jsou plky felicia-driverů.

Odpovědět  |   | 
Joz  |  30. 01. 2020 16:20

Vitej v klubu

Odpovědět  |   | 
MM  |  30. 01. 2020 13:26

Když jsem viděl jak kluci v mercedesu nedokázali zjistit jestli mám ještě dobrý tlumiče, tak bych tu baterku a věci navbíc snad v autě ani radši nechtěl.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  30. 01. 2020 15:05

Servisy Mercedesu v CZ jsou až na výjimky ...ehm... problém. Málo muziky za hodně peněz. Ale aspoň nehrají trapnou komedii s baworáckým "přímým příjmem". Ovšem společné mají oba to, že vzít za kliku a vstoupit do dveří servisu je za 15000,- a když vám i odpoví na pozdrav, tak ještě 3000,- navíc.
U audi jsou sice o čtvrtinu levnější a bez trapných obezliček, ale slušný servis aby jeden taky pohledal. Jen jich je procentuelně víc, než u té první dvojky.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  30. 01. 2020 15:11

To je tím, že na mechanika nezbývájí peníze a přitom je jediný, kdo pracuje

Odpovědět  |   | 
Pan Tau  |  30. 01. 2020 16:38

V Německu jsou servisy na úplně jiné úrovni a ceny vybraných ND i poloviční. Nevím, zda to je přístupem k práci koncových automechaniků nebo komplet neschopným zastoupením čr.

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  30. 01. 2020 22:34

A není problém jazyková bariéra, přeci jenom to není tlachání jako když si objednáváte wursty v hospodě..., nemají někde v Německu u Mercedesu české techniky?

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  30. 01. 2020 13:27

Mě by hlavně zajímalo o kolik se zvýšila hmotnost a jak je to s objemem zavazadlového prostoru. Zejména GLC, kde u hybridů byl do teď ten odporný schod nahoru... Zda už se jim to podařilo dát do roviny s hranou vstupu??? Ale podle toho, že toto foto chybí, tak asi né... Také mě překvapuje, kolik všeználků tady opět rozumuje

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  30. 01. 2020 16:09

Kdyby se ta spotřeba měřila až po ujetí 1000km a za celou dobu se nesměla použít zásuvka tak jsou všechny hybridy v háji a ty SUV hybridy ještě dál

Odpovědět  |   | 

v hybridu zásuvku nemáš, kdežto v hybridním plug-inu ano. Jen cvok si koupí plug-in a nebude ho nabíjet a vůbec vysvětli to měření, hlavně proč?

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  30. 01. 2020 17:04

V Británii si všichni nakoupili plug-in kvůli dotacím a většina z nich ani nevybalila z igelitu dobíjecí kabel. Jak jsou spokojeni, nevím.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 01. 2020 17:37

Hlavně nezapomeň zdůraznit to "všichni", jinak to nemá správnou váhu.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  30. 01. 2020 17:46

Článek již nedohledám, ale jednalo se o průzkum mezi majiteli plug-in. Cílem bylo zjistit, jak vozy používají a jaký reálný vliv na přímé emise jejich vozy mají.

Odpovědět  |   | 

nabíjejí u nákupních centrech a kabel tam je. Nevěř nějakým článkům. Angličani jsou chudý národ v dopravě, tam musí šetřit, jenom před sousedama nešetří.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 01. 2020 20:21

Nevěřím průzkumům, které si sám nezfalšuju.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 01. 2020 17:35

A proč by se to tak mělo dělat?

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  30. 01. 2020 18:37

Kdyby se všechny elektrospotřebiče testovaly tak, že by se nesměla použít zásuvka, tak jsou všechny elektrospotřebiče v háji, protože by se zjistilo, že jsou nefunkční...
... Sakra, kam na tahle moudra chodíte? To je nějaká infekční nemoc, nebo co?

Odpovědět  |   | 
kkk  |  30. 01. 2020 20:35

Možná mutace koronaviru tzv. elektrovirus nebo spíš ůraz el.proudem

Odpovědět  |   | 
Tom  |  31. 01. 2020 06:59

Sakra ty efans jsou nechapavi. Psal jsem to v prispevku vyse. Kdyz merim spotrebi paliva v nadrzi, tak vim, kolik ubylo. U testu hybridu je jen, e do testu vstupuje s plnou baterii, ale nikde uz neni psano, s kolika procenty test skoncil a spotrebovana energie. Takze vlastne jakoby ta energie v baterii vubec neexistovala, a proto neni potreba a to auto v klidu zajede i tech 1000km za ca 2l/100km bez nabijeni.
Primer se spotrebicy dost pokulhava, proroze spousta(lednice, pracky...) ma uvedenou rocni spotrebu pri normovanem pouzivani. U plug-e jsem nic takoveho nenasel.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  31. 01. 2020 10:16

Pokud jsi u plug-inu nic takového nenašel, tak jsi prosťáček co neumí používat ani google. Přímo na stránkách výrobců máš uvedenou spotřebu pohonných hmot a spotřebu el. energie podle normy WLTP nebo podle NEDC nebo podle obou. A to je spotřeba plug-inů při normovaném používání.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  31. 01. 2020 16:07

Ne, nikde v propagacnich materialech vyrobcu jsem to nenasel. A google nepouzivam, mam se rad.

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  31. 01. 2020 11:22

Ty vážně věříš tomu, že dvoutunové SUV má dlouhodobou spotřebu 1,1 L / 100 km? A už ti rodiče prozradili, že dárky nenosí Ježíšek?

Odpovědět  |   | 
Driver  |  31. 01. 2020 12:02

Ten, kdo nechápe ani tak zprofanovaný termín jakým je normovaná spotřeba, neví co to je WLTP, diví se, že nesouhlasí udávaná spotřeba s reálnou, prosím ať se vrátí do kroužku smažení dortů nebo jde okopávat kopřivy a nedělá ze sebe hlupáka a nebo má možnost se obrátit na své zvolené zástupce a namítat, co tam nahoře dělají, že tady máme takové paskvily. To platí i pro většinu novinářů, kteří už testovali 10generací golfa ve 30ti fejsech a pořád u každého drmolí o tom, že normovaná spotřeba není tak nějak zcela přesná a že nechápou, jak je to možné, protože jim to žere tolik a tolik..... Majn Got! :-

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  31. 01. 2020 13:08

Ale to já samozřejmě vím, jak se měří "normovaná" spotřeba. Ta nová metoda už je trochu reálnější, u té staré se třeba i odpojoval alternátor a podobná zvěrstva, ale pořád je to ideální laboratorní výsledek. Jenže u aut se spalovacím motorem je rozdíl deklarovaná spotřeba vs. reálné dotankování většinou kolem 1 L, čili výrobce tvrdí 5 L, reál je 6 L. Jenže tohle už je fantasmagorie. Jasně že ten elektromotor pomůže při rozjezdu, ve městě zvládne pojíždět i čistě na elektřinu, z kopce dobíjení přes rekuperaci, takže pak reál bude třeba 5 L, což je na dvoutunové SUV pořád velmi dobrá hodnota, ale tvrzení o 1,1 L / 100 km je špatné scifi.

Odpovědět  |   | 
manga  |  31. 01. 2020 13:31

No a to si vem, že někdo s tím bude jezdit za NULA litrů PHM na 100km. A je to pro něj REÁLNÁ spotřeba.

Odpovědět  |   | 
 |  30. 01. 2020 18:11

taky mne zajímá spotřeba na 1000km

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  30. 01. 2020 18:31

každodenní tisíci kilometrové cestování je opravdu běžným použitím (jakéhokoliv!) auta... Svatá prostoto!

Odpovědět  |   | 
Tom  |  31. 01. 2020 07:00

Dobre se podivujes sam nad sebou.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  30. 01. 2020 18:34

Obě auta mi dávají smysl a v rámci plug-inů nejsou ceny zase tak přehnané. Než lowcostový Opel Grandland X za 1,25mil Kč, tak to už radši Mercedes GLC za 1,55mil Kč

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  30. 01. 2020 22:13

kupodivu lze mít toto GLC i za 1 474 990,- jako úplné holátko, ale i tak je tam docela slušná výbava

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  30. 01. 2020 23:51

JJ, přehlédl jsem to a napsal cenu za to "kupé". Tak to už se může jí koncern PSA úplně zahrabat.
I když možná vidím háček u toho Mercedesu: Neuvádějí emise CO2 a z prezentované spotřeby není úplně zřejmé, jestli se vejdou do 50 g CO2 na km....

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  31. 01. 2020 19:47

U GLC bohužel ne, u dieselového GLE ano.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  31. 01. 2020 21:31

Tak to nic moc, přitom to překročení je minimální... Chápu, že výrobci nebudou dělat auta podle rozpoložení pražského magistrátu, ale ta hranice 50 g je relevantní i leckde v Německu a pod. Takže toto moc nechápu...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 02. 2020 20:59

Techniku zkrátka neoblafneš, no. Ta auta nejsou zrovna malá a lehoučká.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  30. 01. 2020 20:16

1. suv kupé nejen že není stylové, ale dokonce je nevkusné
2. mercedes by měl zaplatit další miliardy za lži

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A