Hybridní Kia Sportspace napovídá budoucnost modelu Optima

Koncept odhalený v předvečer autosalonu v Ženevě signalizuje, že absence kombi střední třídy v nabídce značky Kia možná vezme brzy za své.
Seznam kapitol
  1. Kia Sportspace
  2. Kia Sportspace: Fotogalerie

Kia dnes v Ženevě poprvé shrnula plachty z konceptu Sportspace. Ačkoliv evropský šéfdesignér značky Gregory Guillaume tvrdí, že Sportspace není sedan, hatchback ani kombi, velikostí a tvarem se tento koncept zjevně řadí mezi kombíky střední třídy.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Po shrnutí plachty nebylo pochyb: Kia Sportspace je naživo stejně úchvatná jako na prvních oficiálních obrázcích

Podmínky na místě předpremiéry fotografování opravdu nepřály, ale představu o podobě konceptu Kia Sportspace si můžete udělat také z rozšířené sady oficiálních fotek, které jsme vám zatím ukázat nemohli. Auto s dlouhou přídí, širokými blatníky a nízkým prosklením v sobě má něco z grácie Alfy Romeo, zadní partie připomínají kombík 159 a z určitého úhlu i Breru. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Komplikovaná 20palcová kola s karbonovými dekoracemi ani čtyřmístný interiér se do sériové výroby téměř jistě nedostanou, tvář konceptu ale uvidíme na příští Optimě

Zpočátku panovaly určité nejasnosti ohledně hnacího ústrojí. Na předpremiéře se nám dostalo ujištění, že koncept je poháněn hybridním agregátem založeným na turbodieselu 1,7 l s elektrickým kompresorem. Poháněna jsou přední kola.

Když si odmyslíte typické koncepční ozdoby jako karbonové dekorace karoserie nebo dvojici velkých mřížek v zadním nárazníku, je lehké představit si, že by Kia mohla takové auto rovnou začít vyrábět. Značka ostatně dosud nenabízí žádný ekvivalent k modelu i40 kombi od sesterského Hyundai. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Z interiéru konceptu značka použije na sériových modelech spíše základní linky než konkrétní provedení detailů

Oproti němu je ovšem koncept delší (4770 vs. 4855 mm), širší (1815 vs. 1870 mm) a nižší (1470 vs. 1425 mm). Má také o sedm centimetrů delší rozvor náprav.

Naději konceptu Sportspace zatím nikdo z automobilky potvrdit nechce. Za jisté ale můžeme považovat, že jeho charakteristické znaky uvidíme na příští generaci sedanu Optima.

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Kia Sportspace
  2. Kia Sportspace: Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Kia Ceed 1,4
Rok výroby: 2013
Stav: 58 819 km
Cena: 202 000 Kč
Kia Rio 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 96 530 km
Cena: 122 000 Kč
Kia Sorento 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 125 749 km
Cena: 470 000 Kč
Kia Sorento 2,5
Rok výroby: 2008
Stav: 179 997 km
Cena: 190 000 Kč
Kia Ceed 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 42 151 km
Cena: 176 000 Kč
Kia Ceed 1,4
Rok výroby: 2016
Stav: 30 479 km
Cena: 266 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků