Hybridní Fiat Panda už koupíte i v Česku. I kvůli Japoncům to nebude mít lehké

9 komentářů

Ffff
19. března • 21:23

Fiat brát

Hektor
23. března • 20:06

Nebrat vrak

Já První
8. listopadu • 19:15

Jseš tak mimo... nebo jseš placenej konkurencí?
:-D

Hektor
19. března • 15:08

Fiat nebrat.

Já První
8. listopadu • 19:14

Proč?

Joe Doe
19. března • 10:57

Hybrid s manualom nema zmysel - pretoze cely system sa musi vzdy prisposobit rychlosti auta a otackam motora, takze len tazko moze vyuzit maximum krutiaceho momentu elektromotora, ktory je k dispozicii prakticky pri akychkolvek otackach (elektromotora).

Marek71
19. března • 12:05

Ono to není hybrid, ale jenom mild, tam to je možná i jedno.

Marek71
19. března • 10:02

Tak čistě podle technických parametrů to rozhodování moc těžké není. Ignis je levnější, lépe vybavený, má výkonnější motor, lepší dynamiku, je to 4-válec. Ale samozřejmě, chtělo by to zkušební jízdu a osahat ergonomii. Ale na malé městské auto nejsou takové nároky jako na limuzínu, tak nevím, co by to muselo být, aby se to převážilo na stranu té Pandy.Není tam zmínka o automatu, to obě auta se nabízejí jenom s manuálem?

Nornik
19. března • 18:59

Panda už je docela důchodce...stejně jako 500. teď už jen čekám na hybridní Lady...

Doporučujeme

Články odjinud