Hybridní Ferrari se představí již na konci května. Žádná limitka to nebude

Rozšíření modelové řady Ferrari o hybridní supersport nastane již během pár týdnů. Zatím ale nevíme téměř nic.

Ferrari má plán představit do roku 2022 patnáct nových aut. Více jak polovinu z toho mají tvořit hybridy a jeden vůz má být dokonce čistě na elektřinu. I ono SUV Purosangue, velmi očekávaná rána do srdce všech fanoušků značky, by se mělo do té doby objevit. Důvod je jednoduchý.

Netradiční zelené LaFerrari hledá nového majitele. Jay Kay s ním najel 3000 kilometrů

Netradiční zelené LaFerrari hledá nového majitele. Jay Kay s ním najel 3000 kilometrů

Ferrari se zatím výrobní kapacitou nevejde do limitu deseti tisíc kusů, aby se na ně vztahovala přísnější emisní kritéria. Od roku 2021 to bude ovšem jinak. Limity se zpřísní a pokud chce Ferrari přežít musí takto jednat. Jenom letos plánuje představit pět nových vozů a další z nich je již za dveřmi.

Ferrari 250 GTO: Znáte příběh bájného jednorožce a krále aukčních síní?

Ferrari 250 GTO: Znáte příběh bájného jednorožce a krále aukčních síní?

Půjde o druhou letošní premiéru, první bylo F8 Tributo na ženevském autosalonu, a její debut je naplánovaný na konec tohoto měsíce. Novinkou bude hybridní supersport. Zatím ale nevíme, co bude pod kapotou. Italská automobilka se prý totiž pustila do vývoje hybridního šestiválce i osmiválce. Sázím na osmiválec.

Ferrari F8 Tributo oficiálně: Novinka má nejsilnější osmiválec Ferrari všech dob

Ferrari F8 Tributo oficiálně: Novinka má nejsilnější osmiválec Ferrari všech dob

Dobrou zprávou také je, že nepůjde o limitovanou edici ale o normální produkční vůz, který se natrvalo zařadí do nabídky. Ferrari si ale umí schovávat věci pod pokličkou, takže o autě zatím nevíme téměř vůbec nic. A to ani to, kde bude mít umístěný motor. No, musíme se nechat překvapit.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

dnes | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků