Hybridní Ferrari se představí již na konci května. Žádná limitka to nebude

Rozšíření modelové řady Ferrari o hybridní supersport nastane již během pár týdnů. Zatím ale nevíme téměř nic.

Ferrari má plán představit do roku 2022 patnáct nových aut. Více jak polovinu z toho mají tvořit hybridy a jeden vůz má být dokonce čistě na elektřinu. I ono SUV Purosangue, velmi očekávaná rána do srdce všech fanoušků značky, by se mělo do té doby objevit. Důvod je jednoduchý.

Netradiční zelené LaFerrari hledá nového majitele. Jay Kay s ním najel 3000 kilometrů

Netradiční zelené LaFerrari hledá nového majitele. Jay Kay s ním najel 3000 kilometrů

Ferrari se zatím výrobní kapacitou nevejde do limitu deseti tisíc kusů, aby se na ně vztahovala přísnější emisní kritéria. Od roku 2021 to bude ovšem jinak. Limity se zpřísní a pokud chce Ferrari přežít musí takto jednat. Jenom letos plánuje představit pět nových vozů a další z nich je již za dveřmi.

Ferrari 250 GTO: Znáte příběh bájného jednorožce a krále aukčních síní?

Ferrari 250 GTO: Znáte příběh bájného jednorožce a krále aukčních síní?

Půjde o druhou letošní premiéru, první bylo F8 Tributo na ženevském autosalonu, a její debut je naplánovaný na konec tohoto měsíce. Novinkou bude hybridní supersport. Zatím ale nevíme, co bude pod kapotou. Italská automobilka se prý totiž pustila do vývoje hybridního šestiválce i osmiválce. Sázím na osmiválec.

Ferrari F8 Tributo oficiálně: Novinka má nejsilnější osmiválec Ferrari všech dob

Ferrari F8 Tributo oficiálně: Novinka má nejsilnější osmiválec Ferrari všech dob

Dobrou zprávou také je, že nepůjde o limitovanou edici ale o normální produkční vůz, který se natrvalo zařadí do nabídky. Ferrari si ale umí schovávat věci pod pokličkou, takže o autě zatím nevíme téměř vůbec nic. A to ani to, kde bude mít umístěný motor. No, musíme se nechat překvapit.

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 25 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků