Hybridní BMW 750Hi debutuje zřejmě již ve Frankfurtu

Není to tak dávno, co BMW představilo v Paříži svou vlajkovou loď v úsporném „kabátku“ pod názvem Efficient Dynamics a s označením ActiveHybrid 750Hi. Zatímco konkurenční Mercedes stihl uvést svoji odpověď na tento model už i do prodejů, bavorský výrobce s uvedením sériové 750Hi ještě stále čeká. Tomu by však již brzy měl být konec.

Je totiž velmi pravděpodobné, že BMW 750Hi se ve své sériové podobě představí již na v září na frankfurtském autosalonu a pod kapotou bude ukrývat 4,4 litrový přeplňovaný osmiválec s výkonem přes 290 kW. Informace o velikosti elektromotoru a jeho napojení na primární agregát prozatím zůstávají neznámé, avšak očekáváme, že ten bude disponovat výkonem zhruba 15 kW. Vyloučeno ale není, že BMW bude chtít konkurenční Mercedes trumfnout, a tak přijde s nějakou více či méně revoluční myšlenkou.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW ActiveHybrid 750Hi
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků