Hybridní BMW 750Hi debutuje zřejmě již ve Frankfurtu

Hybridní BMW 750Hi debutuje zřejmě již ve Frankfurtu

Není to tak dávno, co BMW představilo v Paříži svou vlajkovou loď v úsporném „kabátku“ pod názvem Efficient Dynamics a s označením ActiveHybrid 750Hi. Zatímco konkurenční Mercedes stihl uvést svoji odpověď na tento model už i do prodejů, bavorský výrobce s uvedením sériové 750Hi ještě stále čeká. Tomu by však již brzy měl být konec.

Je totiž velmi pravděpodobné, že BMW 750Hi se ve své sériové podobě představí již na v září na frankfurtském autosalonu a pod kapotou bude ukrývat 4,4 litrový přeplňovaný osmiválec s výkonem přes 290 kW. Informace o velikosti elektromotoru a jeho napojení na primární agregát prozatím zůstávají neznámé, avšak očekáváme, že ten bude disponovat výkonem zhruba 15 kW. Vyloučeno ale není, že BMW bude chtít konkurenční Mercedes trumfnout, a tak přijde s nějakou více či méně revoluční myšlenkou.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW ActiveHybrid 750Hi
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 240 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 204 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 125 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků