Hybridní BMW 750Hi debutuje zřejmě již ve Frankfurtu

Není to tak dávno, co BMW představilo v Paříži svou vlajkovou loď v úsporném „kabátku“ pod názvem Efficient Dynamics a s označením ActiveHybrid 750Hi. Zatímco konkurenční Mercedes stihl uvést svoji odpověď na tento model už i do prodejů, bavorský výrobce s uvedením sériové 750Hi ještě stále čeká. Tomu by však již brzy měl být konec.

Je totiž velmi pravděpodobné, že BMW 750Hi se ve své sériové podobě představí již na v září na frankfurtském autosalonu a pod kapotou bude ukrývat 4,4 litrový přeplňovaný osmiválec s výkonem přes 290 kW. Informace o velikosti elektromotoru a jeho napojení na primární agregát prozatím zůstávají neznámé, avšak očekáváme, že ten bude disponovat výkonem zhruba 15 kW. Vyloučeno ale není, že BMW bude chtít konkurenční Mercedes trumfnout, a tak přijde s nějakou více či méně revoluční myšlenkou.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW ActiveHybrid 750Hi
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

včera | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 36 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků