Hybridní Audi Q5 nebude

Zdá se, že po nedávném představení hybridní verze modelu Q7 přešly ingolstadtského výrobce veškeré „zelené nálady“, což potvrzuje i zrušení plánů na vývoj a výrobu hybridního crossoveru Q5. Zatím ovšem neznáme přesný důvod, který automobilku dovedl ke tomuto rozhodnutí, avšak spekuluje se, že zájem o hybridní Q7 není ani zdaleka taký, jak se předpokládalo, a tak už automobilka nehodlá vstoupit do segmentu „zelených“ ani se svým menším SUV. Další možností je pak potenciální nebezpečí nového typu baterii, které se v tomto voze měly objevit. 

Vedení Audi se ještě vyjádřilo, že místo vývoje hybridů se chce raděj věnovat novým dieselovým agregátům a lehkým alternativním materiálům. „Zelený segment“ tak přestává být v současnosti pro Audi až tak zajímavým. Zda je to sázka na správnou kartu ukáže jen čas.

Klepněte pro větší obrázek
Audi Q5: i nadále pouze s benzínovými a dieselovými agregáty
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 52 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků