Hybridní Audi Prologue s výkonem 687 koní jezdí úplně samo

Seznam kapitol
  1. Audi Prologue piloted driving
  2. Fotogalerie: Audi Prologue piloted driving

Automobilka Audi představuje na veletrhu spotřební elektroniky CES 2015 v Las Vegas řadu novinek. Jednou z nich je již známý koncept Audi Prologue, který ale dostal nový hybridní pohon a schopnost samočinné jízdy. Koncept Proloque je ale důležitý i z jiného důvodu. Napovídá totiž budoucí směřování značky v oblasti designu interiéru i exteriéru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept Proloque dostal navíc hybridní pohon a také schopnost jezdit úplně sám. Není nad to, když můžete poslat své osmiválcové kupé s výkonem skoro 700 koní ráno pro noviny a čerstvé pečivo

Pod kapotou je pořád přeplňovaný osmiválec 4.0 TFSI, ale tentokrát k němu přibyly elektromotory a akumulátor s kapacitou 2,6 kWh. Výsledkem je sdružený výkon hybridní soustavy 505 kW (687 koní) a točivý moment masivních 950 Nm.

Test Audi A7 Sportback 3.0 biTDI quattro: Prémiové svezení

Test Audi A7 Sportback 3.0 biTDI quattro: Prémiové svezení

Až si jeden řekne, jaký má smysl nechat takhle rychlé auto řídit samo... Koncept zrychlí na stovku za 3,5 sekundy, to aby si počítač tu akceleraci náramně užil, a prý spotřebuje jen 7,9 litru na 100 km.

Koncept Audi Proloque využívá znalostí získaných z dosavadních experimentálních autonomních vozů značky. Už jsme tu třeba měli model Audi RS7, který se sám proháněl po závodním okruhu Hockenheim. Cestu sledují kamery, ultrazvukové senzory, laser a radar.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi Prologue piloted driving
  2. Fotogalerie: Audi Prologue piloted driving
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků