Hybridní Audi Prologue s výkonem 687 koní jezdí úplně samo

Seznam kapitol
  1. Audi Prologue piloted driving
  2. Fotogalerie: Audi Prologue piloted driving

Automobilka Audi představuje na veletrhu spotřební elektroniky CES 2015 v Las Vegas řadu novinek. Jednou z nich je již známý koncept Audi Prologue, který ale dostal nový hybridní pohon a schopnost samočinné jízdy. Koncept Proloque je ale důležitý i z jiného důvodu. Napovídá totiž budoucí směřování značky v oblasti designu interiéru i exteriéru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept Proloque dostal navíc hybridní pohon a také schopnost jezdit úplně sám. Není nad to, když můžete poslat své osmiválcové kupé s výkonem skoro 700 koní ráno pro noviny a čerstvé pečivo

Pod kapotou je pořád přeplňovaný osmiválec 4.0 TFSI, ale tentokrát k němu přibyly elektromotory a akumulátor s kapacitou 2,6 kWh. Výsledkem je sdružený výkon hybridní soustavy 505 kW (687 koní) a točivý moment masivních 950 Nm.

Test Audi A7 Sportback 3.0 biTDI quattro: Prémiové svezení

Test Audi A7 Sportback 3.0 biTDI quattro: Prémiové svezení

Až si jeden řekne, jaký má smysl nechat takhle rychlé auto řídit samo... Koncept zrychlí na stovku za 3,5 sekundy, to aby si počítač tu akceleraci náramně užil, a prý spotřebuje jen 7,9 litru na 100 km.

Koncept Audi Proloque využívá znalostí získaných z dosavadních experimentálních autonomních vozů značky. Už jsme tu třeba měli model Audi RS7, který se sám proháněl po závodním okruhu Hockenheim. Cestu sledují kamery, ultrazvukové senzory, laser a radar.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi Prologue piloted driving
  2. Fotogalerie: Audi Prologue piloted driving
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků