Hybridní Audi Prologue s výkonem 687 koní jezdí úplně samo

Seznam kapitol
  1. Audi Prologue piloted driving
  2. Fotogalerie: Audi Prologue piloted driving

Automobilka Audi představuje na veletrhu spotřební elektroniky CES 2015 v Las Vegas řadu novinek. Jednou z nich je již známý koncept Audi Prologue, který ale dostal nový hybridní pohon a schopnost samočinné jízdy. Koncept Proloque je ale důležitý i z jiného důvodu. Napovídá totiž budoucí směřování značky v oblasti designu interiéru i exteriéru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept Proloque dostal navíc hybridní pohon a také schopnost jezdit úplně sám. Není nad to, když můžete poslat své osmiválcové kupé s výkonem skoro 700 koní ráno pro noviny a čerstvé pečivo

Pod kapotou je pořád přeplňovaný osmiválec 4.0 TFSI, ale tentokrát k němu přibyly elektromotory a akumulátor s kapacitou 2,6 kWh. Výsledkem je sdružený výkon hybridní soustavy 505 kW (687 koní) a točivý moment masivních 950 Nm.

Test Audi A7 Sportback 3.0 biTDI quattro: Prémiové svezení

Test Audi A7 Sportback 3.0 biTDI quattro: Prémiové svezení

Až si jeden řekne, jaký má smysl nechat takhle rychlé auto řídit samo... Koncept zrychlí na stovku za 3,5 sekundy, to aby si počítač tu akceleraci náramně užil, a prý spotřebuje jen 7,9 litru na 100 km.

Koncept Audi Proloque využívá znalostí získaných z dosavadních experimentálních autonomních vozů značky. Už jsme tu třeba měli model Audi RS7, který se sám proháněl po závodním okruhu Hockenheim. Cestu sledují kamery, ultrazvukové senzory, laser a radar.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi Prologue piloted driving
  2. Fotogalerie: Audi Prologue piloted driving
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků