Hybridní Audi Prologue s výkonem 687 koní jezdí úplně samo

Seznam kapitol
  1. Audi Prologue piloted driving
  2. Fotogalerie: Audi Prologue piloted driving

Automobilka Audi představuje na veletrhu spotřební elektroniky CES 2015 v Las Vegas řadu novinek. Jednou z nich je již známý koncept Audi Prologue, který ale dostal nový hybridní pohon a schopnost samočinné jízdy. Koncept Proloque je ale důležitý i z jiného důvodu. Napovídá totiž budoucí směřování značky v oblasti designu interiéru i exteriéru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept Proloque dostal navíc hybridní pohon a také schopnost jezdit úplně sám. Není nad to, když můžete poslat své osmiválcové kupé s výkonem skoro 700 koní ráno pro noviny a čerstvé pečivo

Pod kapotou je pořád přeplňovaný osmiválec 4.0 TFSI, ale tentokrát k němu přibyly elektromotory a akumulátor s kapacitou 2,6 kWh. Výsledkem je sdružený výkon hybridní soustavy 505 kW (687 koní) a točivý moment masivních 950 Nm.

Test Audi A7 Sportback 3.0 biTDI quattro: Prémiové svezení

Test Audi A7 Sportback 3.0 biTDI quattro: Prémiové svezení

Až si jeden řekne, jaký má smysl nechat takhle rychlé auto řídit samo... Koncept zrychlí na stovku za 3,5 sekundy, to aby si počítač tu akceleraci náramně užil, a prý spotřebuje jen 7,9 litru na 100 km.

Koncept Audi Proloque využívá znalostí získaných z dosavadních experimentálních autonomních vozů značky. Už jsme tu třeba měli model Audi RS7, který se sám proháněl po závodním okruhu Hockenheim. Cestu sledují kamery, ultrazvukové senzory, laser a radar.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi Prologue piloted driving
  2. Fotogalerie: Audi Prologue piloted driving
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků