Hybridní Audi Prologue s výkonem 687 koní jezdí úplně samo

Hybridní Audi Prologue s výkonem 687 koní jezdí úplně samo
Seznam kapitol
  1. Audi Prologue piloted driving
  2. Fotogalerie: Audi Prologue piloted driving

Automobilka Audi představuje na veletrhu spotřební elektroniky CES 2015 v Las Vegas řadu novinek. Jednou z nich je již známý koncept Audi Prologue, který ale dostal nový hybridní pohon a schopnost samočinné jízdy. Koncept Proloque je ale důležitý i z jiného důvodu. Napovídá totiž budoucí směřování značky v oblasti designu interiéru i exteriéru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept Proloque dostal navíc hybridní pohon a také schopnost jezdit úplně sám. Není nad to, když můžete poslat své osmiválcové kupé s výkonem skoro 700 koní ráno pro noviny a čerstvé pečivo

Pod kapotou je pořád přeplňovaný osmiválec 4.0 TFSI, ale tentokrát k němu přibyly elektromotory a akumulátor s kapacitou 2,6 kWh. Výsledkem je sdružený výkon hybridní soustavy 505 kW (687 koní) a točivý moment masivních 950 Nm.

Testy | Luxusní auta | Audi

Test Audi A7 Sportback 3.0 biTDI quattro: Prémiové svezení

Až si jeden řekne, jaký má smysl nechat takhle rychlé auto řídit samo... Koncept zrychlí na stovku za 3,5 sekundy, to aby si počítač tu akceleraci náramně užil, a prý spotřebuje jen 7,9 litru na 100 km.

Koncept Audi Proloque využívá znalostí získaných z dosavadních experimentálních autonomních vozů značky. Už jsme tu třeba měli model Audi RS7, který se sám proháněl po závodním okruhu Hockenheim. Cestu sledují kamery, ultrazvukové senzory, laser a radar.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi Prologue piloted driving
  2. Fotogalerie: Audi Prologue piloted driving
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků