První plug-in hybrid DS má českou cenu. 300 koní a 4x4 si cení na 1,4 milionu Kč

24 komentářů

homer
10. prosince • 20:52

jedno z mala francouzskejch suv s 4×4 ( puvodne z opla konstrukce isuzu) tak solte

EL2020
11. prosince • 10:43

Isuzu mělo na zadní nápravě elektromotor? Je 21. století, prober se ;-);-):-D

Dagmarrr
10. prosince • 14:24

pár kliknutí 1.885.000,- ... což je vzhledem k prémiové konkurenci docela síla...

EL2020
10. prosince • 14:38

Právě, nemá to ani plnou výbavu, ale spíš je to holobyt. Připlácí se i za prkotiny typu vyhřívání předních sedadel, vyhřívání zadní snad ani není? Blamáž...

LukaZ
10. prosince • 14:19

Pánové, že na to nemáte, ještě neznamená, že jsou u DS mimo. Outlander PHEV je o 70k slabší s menší výbavou a specifickým japonským lookem. I Ouťák Vás v plnce vyjde na 1,3k. Takže nacenění DS7 na 1,5k mi přijde očekávatelné.

EL2020
10. prosince • 14:36

Yuongtimer Outlander je taky úplně mimo. Ten měl akorát tu výhodu, že byl sám samojediný, takže kdo chtěl mainstreamové SUV plug-in 4x4, tak neměl jinou volbu, což mu dělalo prodeje. Jinak je to bizarní auto s devadesátkovým designem exterieru i interieru.Jak píšu výše, DS má specifickou klientelu, takže se něco možná i prodá. Neumím si ale představit, jak za tyto ceny (příplatek za plug-in je 330tis !!!!, tedy skoro celé ecitiGO :-D), chtějí prodávat Opla, což je levné auto, které začíná někde na 400tis, ale s tímto plug-inem má potenciál se dostat někam za 1,2 mil (přitom jízda bude stále odpovídat základu za 400tis)

LukaZ
10. prosince • 17:39

Jsem zvědav na nacenění RAV4 PHEV, protože obyčejný hybrid mi smysl nedává, zatímco PHEV se soláry na baráku asi jo. Ouťák i DS7 cílí na zcela jiné zákazníky, proto mě cena ani jednoho nedráždí. Ano, příplatek za hybrid je vysoký, ale počítá se s odbytem v zemích se subvencemi na elektro.
Nicméně stejně mohu polemizovat o cenách nového Golfu 8: Linie Life 1.5 TSI za 700, zatímco za stejnou cenu mohu mít 2x i30 a obě jsou to obyčejná konvenční auta.

EL2020
10. prosince • 18:42

Golf už má české ceny? Přepočet z německé, jak tu nedávno bylo, je nesmysl...
Na RAV4 PHEV jsem zvědavý taky, i když si od toho moc neslibuju, ta totiž už teď s tou pidi kilowathodinovou baterkou má cenu, která by slušela tomu plug-inu. Náhodou jsem v tom (obyč. hybrid) jel a dojem z jízdy cca jako z auta za 450tis... Takže jestli za plug-in přihodí ještě 200tis, jak je často zvykem, tak už to bude taky úplně mimo, protože jako auto za milion to fakt nejezdí a jako auto za 1,25 mil už vůbec ne...

Lojza
10. prosince • 11:32

S tou cenou se uplne pomatli.Asi berou drogy, jine logicke vysvetleni nemam. Blazni francouzsky.

EL2020
10. prosince • 11:19

Parametry pěkné, ale cena úplně mimo realitu. Jsem zvědavý, jak v Česku nacení analogickou 3008 a Grandland X. Protože 1,5 mil za DS možná nějaký výstřední pošuk i dá, ale za lowcostového francouzského Opla, co začíná na 400tis, opravdu těžko. Když uvážíme, že plug-in Superb je za cca 900tis, tak to je jiná písnička.

petr r. (petrumr)
10. prosince • 18:52

superb 4X4 :-D:-D:-D Pán(dítě) asi autám moc nerozumí.

EL2020
11. prosince • 13:16

Obvyklý příplatek za 4x4 je cca 50tis Kč. U Superbu je příplatek za plug-in oproti dieselu 6tis Kč! Ano 6 tis Kč!!! Tady je příplatek za plug-in řádu mnoha statisíců... Škodovka je tedy cool volba i bez dotací, ale tady to bez nich nějak nedává smysl (a v ČR za plug-iny žádné dotace nejsou, což je dobře, protože dotace jsou, jak víme, koncentrované zlo).

Tias
11. prosince • 18:29

Cena mimo realitu? Kodiaq RS je běžné na netu nabití za ceny kolem 1,5 milionu a má obyčejný diesel o 240 koních, co sotva jede. Punc premiovosti taky nulový. Takže mimo realitu?

Tom
12. prosince • 15:46

Sotva jede:-). A za 1,5 mio uz je to vcetne vyhrebu zadnich sedacek:-)

Tom
10. prosince • 20:22

A on psal mekde, ze ten superb je 4x4?

Dix_
10. prosince • 11:32

P 3008 Plug-in Hybrid bude na PED 2020. :-)

Jozef
10. prosince • 10:50

No nekup to !!!........myslím , že automobilky sú mimo reality .

Marek71
10. prosince • 15:20

Asi tak, no... dát takové prachy za Citroena :-D

petr r. (petrumr)
10. prosince • 18:48

a na světě je jaký auto lepší jak citroen?

Victor
10. prosince • 20:06

Skoro všechny, Citroen je dnes low-cost, který soupeří s Dacii a pár dalšími levnými značkami.

Martin P.
11. prosince • 8:13

Tak jistě obzvláště Dacia má tolik vozů třídy DS..... :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Victor
11. prosince • 19:03

Nauč se číst, řeč byla o Citroenu ne o DS.

Martin P.
12. prosince • 9:35

Tak jistě a článek je o Citronenu nebo DS ? Hovořit od DS jako o jiné značce je stejně směšné jako tvrdit že Audi nemá nic společného s VW nebo Lexus s Toyotou.

Jozef
10. prosince • 18:56

Za tú cenu......BMW...LEXUS....MERCEDES....HONDA.......VOLVO......

Doporučujeme

Články odjinud