Hybidní SUV Kia Niro se ukazuje také v evropské verzi

Kia Niro je první hybrid této korejské značky. Prodávat se bude i v Evropě a na konci roku dostane i tažné zařízení pro až 1300 kg těžký přívěs.
Seznam kapitol
  1. Kia Niro
  2. Fotogalerie: Kia Niro

Korejská automobilka Kia poprvé uvádí na trh automobil, který byl od základu vyvíjen jako benzíno-elektrický hybrid. Na rozdíl od příbuzného modelu Hyundai Ioniq či konkurenčního Priusu není Kia Niro hatchback, ale SUV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia Niro nabídne 150 hybridních koní a spotřebu 3,8 litru benzínu na 100 km. Později přibude možnost příplatku za tažné zařízení. Budete moci zapřáhnout až 1300 kg

Základní technické údaje jsme si už představili, nyní si ale můžeme prohlédnout Kiu Niro v evropské specifikaci. Tak se bude prodávat i u nás. Pod kapotou se nic měnit nebude, dostaneme rovněž atmosférickou šestnáctistovku pracující v upraveném Atkinsonově cyklu, dvouspojkovou automatickou převodovku a elektromotory.

Test ojetiny Dacia Duster: Co ho nezabije...

Test ojetiny Dacia Duster: Co ho nezabije...

Celkový výkon hybridní soustavy je 110 kW (150 k) a točivý moment 265 Nm. Hodnoty spotřeby ještě nejsou známé, ale automobilka si klade za cíl dosáhnout na emise 89 g/km CO2, což odpovídá spotřebě 3,8 litru benzínu na 100 km.

Rozvor SUV Kia Niro má délku 2700 mm a do kufru se vejde v základním uspořádání 421 litrů nákladu. Díky nízké spotřebě hybridního pohonu by si měla Kia Niro vystačit s nádrží jen na 45 litrů benzínu. Na konci roku 2016 ještě dorazí možnost připlatit si za tažné zařízení. Hybridní SUV pak utáhne až 1300 kg.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Kia Niro
  2. Fotogalerie: Kia Niro
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků