Hybidní SUV Kia Niro se ukazuje také v evropské verzi

Kia Niro je první hybrid této korejské značky. Prodávat se bude i v Evropě a na konci roku dostane i tažné zařízení pro až 1300 kg těžký přívěs.
Seznam kapitol
  1. Kia Niro
  2. Fotogalerie: Kia Niro

Korejská automobilka Kia poprvé uvádí na trh automobil, který byl od základu vyvíjen jako benzíno-elektrický hybrid. Na rozdíl od příbuzného modelu Hyundai Ioniq či konkurenčního Priusu není Kia Niro hatchback, ale SUV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia Niro nabídne 150 hybridních koní a spotřebu 3,8 litru benzínu na 100 km. Později přibude možnost příplatku za tažné zařízení. Budete moci zapřáhnout až 1300 kg

Základní technické údaje jsme si už představili, nyní si ale můžeme prohlédnout Kiu Niro v evropské specifikaci. Tak se bude prodávat i u nás. Pod kapotou se nic měnit nebude, dostaneme rovněž atmosférickou šestnáctistovku pracující v upraveném Atkinsonově cyklu, dvouspojkovou automatickou převodovku a elektromotory.

Test ojetiny Dacia Duster: Co ho nezabije...

Test ojetiny Dacia Duster: Co ho nezabije...

Celkový výkon hybridní soustavy je 110 kW (150 k) a točivý moment 265 Nm. Hodnoty spotřeby ještě nejsou známé, ale automobilka si klade za cíl dosáhnout na emise 89 g/km CO2, což odpovídá spotřebě 3,8 litru benzínu na 100 km.

Rozvor SUV Kia Niro má délku 2700 mm a do kufru se vejde v základním uspořádání 421 litrů nákladu. Díky nízké spotřebě hybridního pohonu by si měla Kia Niro vystačit s nádrží jen na 45 litrů benzínu. Na konci roku 2016 ještě dorazí možnost připlatit si za tažné zařízení. Hybridní SUV pak utáhne až 1300 kg.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Kia Niro
  2. Fotogalerie: Kia Niro
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků