Hybidní SUV Kia Niro se ukazuje také v evropské verzi

Kia Niro je první hybrid této korejské značky. Prodávat se bude i v Evropě a na konci roku dostane i tažné zařízení pro až 1300 kg těžký přívěs.
Seznam kapitol
  1. Kia Niro
  2. Fotogalerie: Kia Niro

Korejská automobilka Kia poprvé uvádí na trh automobil, který byl od základu vyvíjen jako benzíno-elektrický hybrid. Na rozdíl od příbuzného modelu Hyundai Ioniq či konkurenčního Priusu není Kia Niro hatchback, ale SUV.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kia Niro nabídne 150 hybridních koní a spotřebu 3,8 litru benzínu na 100 km. Později přibude možnost příplatku za tažné zařízení. Budete moci zapřáhnout až 1300 kg

Základní technické údaje jsme si už představili, nyní si ale můžeme prohlédnout Kiu Niro v evropské specifikaci. Tak se bude prodávat i u nás. Pod kapotou se nic měnit nebude, dostaneme rovněž atmosférickou šestnáctistovku pracující v upraveném Atkinsonově cyklu, dvouspojkovou automatickou převodovku a elektromotory.

Ojetiny | Testy | Dacia | SUV | Off-roady | Dacia Duster

Test ojetiny Dacia Duster: Co ho nezabije...

Celkový výkon hybridní soustavy je 110 kW (150 k) a točivý moment 265 Nm. Hodnoty spotřeby ještě nejsou známé, ale automobilka si klade za cíl dosáhnout na emise 89 g/km CO2, což odpovídá spotřebě 3,8 litru benzínu na 100 km.

Rozvor SUV Kia Niro má délku 2700 mm a do kufru se vejde v základním uspořádání 421 litrů nákladu. Díky nízké spotřebě hybridního pohonu by si měla Kia Niro vystačit s nádrží jen na 45 litrů benzínu. Na konci roku 2016 ještě dorazí možnost připlatit si za tažné zařízení. Hybridní SUV pak utáhne až 1300 kg.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Kia Niro
  2. Fotogalerie: Kia Niro
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 6 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků