Hybdiní taxi? Proč ne, Honda nabídne speciální verze modelů Insight a Civic Hybrid

Záměr Hondy zpopularizovat její modely mezi taxikáři není vůbec žádnou novinkou, téměř každý předchozí model totiž tato japonská automobilka nabízela rovnou připravený pro tyto účely. Podobné edice se objevovaly zejména v Německu, ovšem pár kousků se vždy objevilo i v dalších evropských zemích, ať už šlo o individuální dovoz některé z taxikářských společností, nebo o akci importéra. Nejnověji se do světložluté barvy obléknou i modely Insight a Civic Hybrid, přičemž lákadlem má být především nízká kombinovaná spotřeba (Insight: 4,4 l/100 km, Civic: 4,9 l/100 km). Standardem u těchto vozidel je samozřejmě taxametr, označení taxi a uvnitř špíně odolné koberečky.

Naopak nevýhodou může být relativně velká technická komplikovanost hybridního systému a s tím související případná náchylnost na poruchy. Honda se tento nedostatek snaží kompenzovat rozšířenou zárukou na 3 roky nebo 300 tisíc km (na požádání), je ovšem třeba myslet i na nemalé ztráty vznikající delším stáním v servisu. Nicméně, cenová nabídka nevypadá pro Německo až natolik špatně, ceny za Insight začínají již od 15 990 eur (cca 420 tisíc Kč) a za Civic Hybrid od 17 990 eur (cca 470 tisíc Kč).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda Insight a Civic Hybrid
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky