Hybdiní taxi? Proč ne, Honda nabídne speciální verze modelů Insight a Civic Hybrid

Záměr Hondy zpopularizovat její modely mezi taxikáři není vůbec žádnou novinkou, téměř každý předchozí model totiž tato japonská automobilka nabízela rovnou připravený pro tyto účely. Podobné edice se objevovaly zejména v Německu, ovšem pár kousků se vždy objevilo i v dalších evropských zemích, ať už šlo o individuální dovoz některé z taxikářských společností, nebo o akci importéra. Nejnověji se do světložluté barvy obléknou i modely Insight a Civic Hybrid, přičemž lákadlem má být především nízká kombinovaná spotřeba (Insight: 4,4 l/100 km, Civic: 4,9 l/100 km). Standardem u těchto vozidel je samozřejmě taxametr, označení taxi a uvnitř špíně odolné koberečky.

Naopak nevýhodou může být relativně velká technická komplikovanost hybridního systému a s tím související případná náchylnost na poruchy. Honda se tento nedostatek snaží kompenzovat rozšířenou zárukou na 3 roky nebo 300 tisíc km (na požádání), je ovšem třeba myslet i na nemalé ztráty vznikající delším stáním v servisu. Nicméně, cenová nabídka nevypadá pro Německo až natolik špatně, ceny za Insight začínají již od 15 990 eur (cca 420 tisíc Kč) a za Civic Hybrid od 17 990 eur (cca 470 tisíc Kč).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda Insight a Civic Hybrid
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků