Hybdiní taxi? Proč ne, Honda nabídne speciální verze modelů Insight a Civic Hybrid

Záměr Hondy zpopularizovat její modely mezi taxikáři není vůbec žádnou novinkou, téměř každý předchozí model totiž tato japonská automobilka nabízela rovnou připravený pro tyto účely. Podobné edice se objevovaly zejména v Německu, ovšem pár kousků se vždy objevilo i v dalších evropských zemích, ať už šlo o individuální dovoz některé z taxikářských společností, nebo o akci importéra. Nejnověji se do světložluté barvy obléknou i modely Insight a Civic Hybrid, přičemž lákadlem má být především nízká kombinovaná spotřeba (Insight: 4,4 l/100 km, Civic: 4,9 l/100 km). Standardem u těchto vozidel je samozřejmě taxametr, označení taxi a uvnitř špíně odolné koberečky.

Naopak nevýhodou může být relativně velká technická komplikovanost hybridního systému a s tím související případná náchylnost na poruchy. Honda se tento nedostatek snaží kompenzovat rozšířenou zárukou na 3 roky nebo 300 tisíc km (na požádání), je ovšem třeba myslet i na nemalé ztráty vznikající delším stáním v servisu. Nicméně, cenová nabídka nevypadá pro Německo až natolik špatně, ceny za Insight začínají již od 15 990 eur (cca 420 tisíc Kč) a za Civic Hybrid od 17 990 eur (cca 470 tisíc Kč).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda Insight a Civic Hybrid
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 81 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků