Rozmach elektromobility je v České republice poměrně vlažný, přitom pro řadu lidí je ideálním řešením mobility. To si myslí i herec Ondřej Vetchý, který své názory diskutuje v nové kampani značky Škoda.
Českého herce Ondřeje Vetchého známe velice dobře z televizních obrazovek, ale také mnoha aktivit mimo filmové plátno. Propaguje zdravý životní styl a přístup k životu spojený s udržitelností prostředí, ve kterém žijeme. Jednou z možností, jak vytvořit čistší města, je elektromobilita. Proto se Ondřej Vetchý spojil s automobilkou Škoda v rámci propagační a informační kampaně na její podporu.
Škoda Auto chce hrát vedoucí roli v zavádění elektromobility na domácí trh. Do roku 2026 přivede na svět tři další elektromobily s ohledem na nové technologie i cenovou dostupnost. Během dalších čtyř let předpokládá, že 70 % objemu prodejů budou tvořit právě bateriové vozy.
Současně s tím se má zvýšit počet veřejných nabíjecích stanic z 3500 na 11.000. Vetchý dodává, že je to o 7000 více, než je aktuální počet čerpacích stanic. Ve videu dále definuje ideálního uživatele elektromobilu a nabíjecí ekosystém Škoda zahrnující návrhy a montáže wallboxů či univerzální nabíjecí kartu, kterou lze snadno přesunout do chytrého telefonu. Stranou nezůstávají ani výhody elektromobilů v souvislosti se servisem včetně údržby baterie.