Hvězda greenu? Mercedes Garia je luxusní golfové vozítko

Design golfových vozíků je v drtivé většině případů čistě funkční. A tedy poměrně nevzhledný. Mercedes se jako dlouholetý partner těch nejvýznamnějších golfových utkání rozhodl ukázat, jak by podle něj mohl (a měl) vypadat skutečně reprezentativní golfový vozík.

Konkurent BMW X4 přichází. Mercedes zahájil výrobu GLC Coupé

Konkurent BMW X4 přichází. Mercedes zahájil výrobu GLC Coupé

Vzhled vznikl na základě designové soutěže z roku 2013, takže vás asi nepřekvapí jeho futuristické tvary, které jsou přizpůsobené proporcím úzkého a vysokého auta. Důležitou roli hrála příď auta, kde nechybí LED světlomety, sportovní charakter mají dále umocňovat čtrnáctipalcové disky.

Kabina je nejen na poměry golfových vozíků luxusní, palubní desku, volant i lavici zdobí bílá kůže. Z palubní desky vyčnívá rozměrný tablet o úhlopříčce 10,1 palce, který funguje nejen jako tachometr, ale i jako meteorologická stanice či navigace pro další stanoviště. Ve výbavě dále nechybí reproduktory s Bluetooth konektivitou, ani chladnička umístěná pod lavicí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Takhle podle Mercedesu vypadá pořádný golfový vozík
Má výkon až 14 koní a uveze dva golfisty společně s jejich bagy

O pohon se stará elektromotor o výkonu 3 kW (4 koně), který může krátkodobě narůst až na 11 kW (14 koní). Maximální rychlost činí 30 km/h, dojezd na plně nabité akumulátory pak činí až 80 kilometrů.

Mercedes tvrdí, že jde zatím o koncept, který vznikl ve dvou plně funkčních exemplářích a až podle reakce zákazníků se uvidí, jestli ho popostrčí do výroby. Pokud se tak stane, má ho automobilka v plánu prodávat výhradně prostřednictvím internetu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků