Téma Huracán na AutoRevue.cz průběžně sledujeme. Zde jsou všechny redakční články, které se tématu věnují.
Oproti předloňsku dodalo jen o 9 procent méně vozů. Letošní výrobní kapacita je nyní plná již více než z poloviny.
Ani Lamborghini si nenechá utéct vlnu produkčních vozů vyladěných podle svých závodních vzorů. STO je uvařené podle osvědčeného receptu.
Nahlédnutí do produkce známého supersportu od Lamborghini je to vážně obsáhlé...
Výrobce ze Sant'Agaty už prostě nemá zájem vystavovat na klasických autosalonech. Přednost dá radši soukromým prezentacím.
I poslední zadokolka od Lamborghini se dočkala verze bez střechy.
Na ilustrace těch nejlepších grafiků současnosti se nechytá, přesto jsou ale jeho výtvory s ohledem na použitou techniku dosti působivé.
I po modernizaci modelu Huracán pokračuje italská značka variantou s pohonem jen zadních kol. O limitovanou edici zase nejde.
Lamborghini jede na plné obrátky, a přestože zákazníci nyní prahnou zejména po SUV Urus, svou důležitost v nabídce teď opět dokazuje i Huracán.
I když sečtete prodeje Huracánu a Aventadoru dohromady, pořád se nedostanete na číslo SUV Urus.
Neustále se mluví o hybridech a elektromobilech. U Lamborghini je to také okrajově předmětem diskuze. Zatím si s tím ale očividně moc nelámou hlavu.
Pokud chcete své Lamborghini upravit opravdu originálně, s bodykitem, velkými koly a pestrou fólií dnes už ve světě neprorazíte.
To cvaknutí! To cvaknutí, kdy na váš povel v Lamborghini všechno hezky zapadne, které jsme už několik let neměli možnost slyšet, by vyšlo na celé jmění.
Oficiální představení faceliftu italského supersportu jsme vám přinesli již minulý týden. Nyní už i víme, kolik za něj u nás zaplatíte.
Lamborghini představuje evoluci modelu Huracán. Facelift se týká verze s pohonem všech kol a změn je více, než se může na první pohled zdát.
Lamborghini Huracán se vyrábí na stejné lince jako Audi R8, které dostalo na konci loňského roku modernizaci. Facelift Baby Lamba tak na sebe nenechá dlouho čekat. Co všechno se změní?
O chystané charitativní dražbě Lamborghini Huracán papeže Františka jsme již v minulosti informovali. Nyní je po všem – vůz byl prodán za neskutečnou sumu 715.000 eur.
Už od začátku bylo jasné, že si papež František sněhobílý supersport nenechá. Za necelé dva týdny proběhne dražba, ve které by mohl vůz vynést až 9 milionů korun.
Lamborghini ve svém stánku v Ženevě předvedlo model Huracán Performance s měkkou střechou. Naproti verzi s klasickou tvrdou ale nic z charakteru neztratilo.
Tohle nevypadá na "královnu z garáže"...
Pokud vás v kapse pálí přebytečné miliony a chcete je uložit do nějakého superauta, podívejte se na toto video. Možná vás překvapí, kolik postranních výdajů vyžaduje.
Papež František byl obdarován italskou automobilkou Lamborghini. Z unikátního Huracánu se ale nový papamobil nestane. Poputuje totiž do dražby.
Podle Lamborghini má mít nástupce současného modelu Huracán hybridní pohon. Je to prý logické a lepší řešení, než čistý elektromobil.
Lamborghini se pochlubilo rovnou dvojitým vyrobním milníkem. Modelu Huracán se vyrobilo již 9 000 kusů, Aventadorů 7 000.
Nové Lamborghini Huracán Performante drží v současnosti rekordní čas na severní smyčce okruhu Nürburgring v kategorii sériově vyráběných aut.
Nejrychlejší huracán umí hýbat nejen zadním spoilerem.
Italští muži zákona se mohou pochlubit novým přírůstkem ve vozovém parku. Do služby se hlásí už druhé Lamborghini Huracán.
Lamborghini odhalilo odlehčenou a posílenou verzi modelu Huracán, která už nenese přídomek Superleggera, jako tou bylo v minulosti, nýbrž Performante.
Díky hojnému použití karbonových vláken s velkou hustotou propletení bude verze Performante lehčí o 41 kilogramů.
Společnost Manhart se opět předvedla. Tentokrát si do parády vzala model M2 od německé automobilky BMW.
Nové Lamborginhi Huracan RWD Spyder si zachovává úctyhodný vzhled a výkon. Nejvýraznější novinkou je stahovací střecha, která z vozu zmizí za 17 sekund.
Po oficiálním představení na podzim minulého roku se do České republiky dnes podíval vůbec první exemplář nového Lamborghini Hracán LP 610-4 Spyder, na který už také netrpělivě čekají první čeští zákazníci.
Lamborghini Huracán přišlo o třicet koní výkonu, ale dostalo pohon zadních kol a zhublo 33 kg.
Podobná témata: Aventador, Alternativní pohony, Ženeva 2017, Finální edice, Hypersporty, Mercedes-Benz, Facelift, Land Rover, Audi R8, Český trh, Off-roady, Aerodynamika, Německo, Modernizace, Design, Xbox, Tuning, Čína, Tajné, Itálie
Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?
Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.
Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.
I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.
Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.
S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.
Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.
Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.