To budou fanoušci skákat nadšením a volat sláva...
1000 koní = 2x eko
u elektromobilu ma vetsi vykon elektromotorů opodstatneni nejen pro akceleraci, ale i pro deceleraci a rekuperaci, aneb pokud mas kapacitnejsi baterii a chces vyuzivat i rekuperaci na maximum, musi mit motor dostatecny vykon, aneb cim vetsi baterie s vyzsim C, tim vice se do ni da dostat rekuperaci, takze kuprikladu 100kWh baterie C2 ma maximum 200kW, 100KWh C6 jiz ale umi vyuzit i 600kW, a vzhledem k tomu ze nejvetsi nevyhodou elektromobilu je prave nabijeni, respektive jeho rychlost, tak vyrobci se samozrejme snazi toto cislo zkracovat a to jde prave s bateruiema s vyzsim CTesla v souvasnosti spoleha na baterie C4 a C5, coz jim umoznuje prave u modelu 3 nabijeni az cca 250kW, ale zaroven to umoznuje pri brzdeji a tedy rekuperaci vyuzivat mnohem lepe prave rekuperaci, ktera pri prudkem brzdeni muze jit do stovek kW
Vykon musi byt. Co je auto bez vykonu? Pomala, lacina, depresivni lemra, ktera ma vyhodu jen v nizsi spotrebe a cene.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.