Hummer Hx, malý Hummer se začíná odhalovat

Americká automobilka Hummer představí koncept nejmenšího modelu Hx, neboli H4 v lednu na autosalonu v Detroitu. Do té doby musí stačit pár informací, které pustilo ven vedení automobilky pro své prodejce ve Spojených státech.

Zcela nový model se dle číselné hierarchie postaví na začátek nabídky. Bude nejmenší, nejlevnější, nejúspornější a také bude mít nejméně společného s prvním vozem této značky.

Produkční verze, která se objeví na trhu na přelomu let 2010 a 2011, bude dvoudveřovým vozem se čtyřmi místy k sezení. Přední část vozu, tedy mřížka chladiče a základní tvary, budou obdobou ostatních Hummerů, ale vše bude patřičně zmenšeno.

Vůz bude také nabízet sklápěcí střechu, která bude tvořena z velkých pevných panelů. Po jejich odstranění tak vznikne jakási targa verze vozu.

Určení bude navíc velmi civilní. Stále se počítá se stylingem v duchu terénních vozů, ale vše bude podřízeno komfortu. Automobilka k tomuto uvedla, že Hummer Hx bude hlavně výkonným SUV vozem po stránce schopností mimo silnici. Měl by zvládnout více, než konkurenti, ale na klasické off roady to stačit nebude.

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků