Hummer HX Concept: studie velikána se objeví v Detroitu

Dlouho očekávaný lednový autosalon v Detroitu se blíží a automobilky postupně začínají poodhalovat své plány a tajemství. Mezi mnoha koncepty bude letos dominovat i studie Hummer HX, která vzešla ze spolupráce tří nových designérů. Design tohoto vozu předznamenává cestu, jakou se chce koncern GM v segmentu off-roadů ubírat. 

Koncept Hummer HX je navzdory svým rozměrům i poměrně ekologický, uživí se totiž z paliva E85, teda ze směsi etanolu a benzínu. Design je vytvářen s ohledem na dynamiku a inovativní řešení, které mají přispět k pohodlné jízdě terénem. Hummer HX se může pyšnit například skládací střechou a odnímatelnými dveřmi a chrániči blatníků. Podle designérů tak vůz dostane zajímavý sportovní vzhled, co u vozu této kategorie ale tak důležité není.

Tak či onak je tento koncept předzvěstí budoucí generace vozů stavěných do těžkého terénu a veřejnost se s ním bude moci oznámit již za pár týdnů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Hummer HX Concept

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 26 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků